Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lammetje gemold door Staff - UPDATE AD.NL

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

mmartinn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 1

Re: Lammetje gemold door Staff

Ongelezen bericht door mmartinn »

Kom op zeg. De grote mensen op dit forum. Hoor je jezelf praten?
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Jaap* schreef:
mmartinn schreef:
Jaap* schreef:Ik ben overigens totaal murw door de hoeveel onzin en dom gelul die tegenwoordig middels dit forum over ons uitgestort wordt. Er is geen ontkomen aan, en er is ook niks tegen opgewassen.
Het ontneemt mij langzamerhand echt alle plezier. Maar dat even terzijde.
Dat zei een schrijfster laatst ook. Die voelde zich ook verheven boven de gewone mens.
Met verhevenheid heeft het weinig te maken hoor. Het is meer dat het zorgt voor een groeiende weerzin tegen meedoen aan 'discussies'.
Ik hoef het niet beter te weten, maar als de verkondigde onzin een bepaalde omvang heeft bereikt heeft het allemaal geen zin meer.
Maar afijn, dat is mijn probleem.
Ik ga met je mee...

Behalve onzin weet mmmmm ook niet tegen wie hij wat zegt...
Ik en een hekel aan staffies :oeps:
God...ik ben er nog niet over uit :schrik: :goeie:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Manu schreef:Als die boer zijn schapen nagejaagd ziet worden heeft hij kans op gestreste schapen, schapen in de sloot, gewonde schapen of zelfs dode schapen.
Heb je wat verstand van schapen? Die kunnen héél slecht tegen stress.
Soms is het veiliger dan de hond neer te schieten. En zodra dat bekend is zorgen mensen wel dat hun lieve Fikkie niet in het weiland kan komen.
Veelal beperkt het zich niet tot een incidentje maar wordt de boer er geregeld mee geconfronteerd dat ze zijn levende have opjagen, verwonden of doden.
De boer draait in de meeste gevallen zelf op voor de schade die vaak aanzienlijk is. Een vergunning voor het afschieten van schadelijk wild vind ik geen overbodige luxe.
Bovendien zal het van korte duur zijn, want binnen korte tijd zullen alle honden aangelijnd zijn bij percelen waar zich vee ophoud. Het werkt dus preventief.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
mercedes2803
Zeer actief

mmartinn schreef:Kom op zeg. De grote mensen op dit forum. Hoor je jezelf praten?
heb jij je eigen gekrakeel en onzin al even nagelezen?

Graag nog even antwoord op de vraag he?
Jij vind het toch zulke leuke beesten?
wat heb jij voor ze gedaan?
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:slaap: ik heb t opgegeven hoor, maar ik ben dan maar een klein mensje
Wolfsblut
Zeer actief

petertje schreef:
Marco88 schreef:Als een boer een hond zijn vee ziet slachten, wat denk je nou echt dat die boer gaat doen?
Als jij dat als eigenaar van die hond niet normaal zou vinden, laat de meeste boeren echt koud ben ik bang voor :P
tja, met zo`n mentaliteit blijft het natuurlijk een probleem, als die van mij een schaap pakt lijkt het me logsich dat ik een schadevergoeding betaal. Als mijn hond een schaap pakt, die boer schiet mijn hond af dan wordt het zo`n langdradig cirkeltje ben ik bang, want ik weet vrij zeker dat ik dan die boer op ga zoeken, die boer daarna met een dorsmachine koffie bij mij komt drinken, en voor je het weet hebben een burgeroorlog in nederland om een doodgebeten slachtschaapje ;)
Schade vergoeden? Dat zeggen ze allemaal.
Boer opzoeken? Die hebben meestal hele valse en eenkennige Duitse herdertjes aan een ketting waar jij je zelfs met je klapkaakje niet durft te vertonen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
S@ndr@
Zeer actief

Wolfsblut schreef:
petertje schreef:
Marco88 schreef:Als een boer een hond zijn vee ziet slachten, wat denk je nou echt dat die boer gaat doen?
Als jij dat als eigenaar van die hond niet normaal zou vinden, laat de meeste boeren echt koud ben ik bang voor :P
tja, met zo`n mentaliteit blijft het natuurlijk een probleem, als die van mij een schaap pakt lijkt het me logsich dat ik een schadevergoeding betaal. Als mijn hond een schaap pakt, die boer schiet mijn hond af dan wordt het zo`n langdradig cirkeltje ben ik bang, want ik weet vrij zeker dat ik dan die boer op ga zoeken, die boer daarna met een dorsmachine koffie bij mij komt drinken, en voor je het weet hebben een burgeroorlog in nederland om een doodgebeten slachtschaapje ;)
Boer opzoeken? Die hebben meestal hele valse en eenkennige Duitse herdertjes aan een ketting waar jij je zelfs met je klapkaakje niet durft te vertonen.
klopt als je bang bent kun je niets, :wink: hel en verdoemenis of zo :Q:
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

Nou, in dít geval ben ik geloof ik maar blij dat deze honden zijn ingeslapen. En ik zou ook een bepaalde gedachten krijgen bij Staffords als ik ergens met mijn kindje loop en ik zie een Stafford de kop van een lam aftrekken. (Als ik gewoon een gemiddelde algemene mens was ipv zo intensief met honden bezig te zijn) De meeste mensen hebben niet zo veel verstand van honden als dat we hier hebben, natuurlijk als zoiets gezien wordt of gelezen worden mensen bang. En de meeste vinden dan eigenlijk bijna alles een Stafford als het er maar een beetje op lijkt.

We kunnen nu wel doen alsof de media daar alleen maar schuldig aan is dat ze zo slecht in het nieuws staan, maar er lopen helaas gewoon een hoop pikverlengers met zo'n ras, waardoor er incidenten blijven gebeuren. En vaak met deze rassen. Is niet zo dat er met andere rassen nooit wat gebeurd, maar er is wel een reden dat dit soort extreme gevallen vaker in de media verschijnen.

Ik loop overigens wekelijks met de roedels langs schapen. Heb er geen probleem mee, honden gedragen zich keurig. Kijken niet eens op of om. En om eerlijk te zijn heb ik er zelf nooit rekening mee gehouden dat het een probleem zou kunnen zijn. Met de honden die ik uitlaat dan. En soms is er een jonge hond bij die het even moet ontdekken. Als ze gaan blaffen of de schapen weg willen jagen dan krijgen ze een brul van mij. Ze snappen het heel goed, elk jaar is het misschien 1x weer even interessant, maar voor de rest echt nooit een probleem.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

mercedes2803 schreef:Onder de RAD waren het gewoon vogelvrije stumperds vond ik en nu met de afschaffing van de RAD zijn het wederom vogelvrije honden die maar door jan en alleman aangeschaft worden en op die wijze het risico lopen naar aan hun eind te komen..
Eens Hilje , ik denk dat er geen ras zo te leiden heeft van de mens als dit soort honden.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
mmartinn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door mmartinn »

jij plaatst toch zelf dit bullshit berich zodat ze weer extra negatief in de picture staan.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Fafo schreef:Nou, in dít geval ben ik geloof ik maar blij dat deze honden zijn ingeslapen. En ik zou ook een bepaalde gedachten krijgen bij Staffords als ik ergens met mijn kindje loop en ik zie een Stafford de kop van een lam aftrekken. (Als ik gewoon een gemiddelde algemene mens was ipv zo intensief met honden bezig te zijn) De meeste mensen hebben niet zo veel verstand van honden als dat we hier hebben, natuurlijk als zoiets gezien wordt of gelezen worden mensen bang. En de meeste vinden dan eigenlijk bijna alles een Stafford als het er maar een beetje op lijkt.

We kunnen nu wel doen alsof de media daar alleen maar schuldig aan is dat ze zo slecht in het nieuws staan, maar er lopen helaas gewoon een hoop pikverlengers met zo'n ras, waardoor er incidenten blijven gebeuren. En vaak met deze rassen. Is niet zo dat er met andere rassen nooit wat gebeurd, maar er is wel een reden dat dit soort extreme gevallen vaker in de media verschijnen.

Ik loop overigens wekelijks met de roedels langs schapen. Heb er geen probleem mee, honden gedragen zich keurig. Kijken niet eens op of om. En om eerlijk te zijn heb ik er zelf nooit rekening mee gehouden dat het een probleem zou kunnen zijn. Met de honden die ik uitlaat dan. En soms is er een jonge hond bij die het even moet ontdekken. Als ze gaan blaffen of de schapen weg willen jagen dan krijgen ze een brul van mij. Ze snappen het heel goed, elk jaar is het misschien 1x weer even interessant, maar voor de rest echt nooit een probleem.
De honden uit dit incident op pag 1 zijn niet ingeslapen...
De herders waar Sandra over vertelde geloof ik, zijn ingeslapen.

Verder...

* zit je stevig ? *

Eens :engel:
Ήυs
Zeer actief

Oh. Ik snap overigens niet dat mensen nog serieus de discussie aan gaan met wolfsblut :mrgreen: Die heeft ooit ergens RAD zien staan en gooit alleen maar met dit soort termen om interessant over te komen, of dat te proberen. Maar iedereen weet toch dat hij werkelijk geen idee heeft? :engel: Laat hem lekker bang naast zijn asowijk zitten :ok: Achter zijn computertje.
Ήυs
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Fafo schreef:Nou, in dít geval ben ik geloof ik maar blij dat deze honden zijn ingeslapen. En ik zou ook een bepaalde gedachten krijgen bij Staffords als ik ergens met mijn kindje loop en ik zie een Stafford de kop van een lam aftrekken. (Als ik gewoon een gemiddelde algemene mens was ipv zo intensief met honden bezig te zijn) De meeste mensen hebben niet zo veel verstand van honden als dat we hier hebben, natuurlijk als zoiets gezien wordt of gelezen worden mensen bang. En de meeste vinden dan eigenlijk bijna alles een Stafford als het er maar een beetje op lijkt.

De honden uit dit incident op pag 1 zijn niet ingeslapen...
De herders waar Sandra over vertelde geloof ik, zijn ingeslapen.

Verder...

* zit je stevig ? *

Eens :engel:
Haha O.

Naja, ik hoop in ieder geval dat ze dan maar bij mevrouw worden weg gehaald :schrik:
mercedes2803
Zeer actief

mmartinn schreef:jij plaatst toch zelf dit bullshit berich zodat ze weer extra negatief in de picture staan.
och och..beperkt denkertje van me toch :J:

Dus ook als is je hart heeeel erg groot voor dit ras, dan mag ik geen NIEUWSBERICHT plaatsen en mijn zorgen uiten over hoe dat in de toekomst moet?

Het is geen bullshit bericht namelijk maar een nieuwsbericht...bullshit is iets wat niet klopt...
Hier is daadwerkelijk een lammetje gesloopt door een stafford. onomstotelijk... stafford zat onder het bloed en werd door baasje in de auto gestopt waar de hond ook niet kalmeerde.
Tot zover bullshit

Ten tweede... de toekomst van het ras en de mixjes gaat mij ECHT aan het hart...dit in tegenstelling tot jou en nog wat anderen.
JUIST daarom misschien dat ik het hier plaats...
Niet om de sensatie of om ze extra negatief in het nieuws te krijgen..
Dat doen die lamlullen van baasjes namelijk.
Jij zit er alleen maar tegenin te krakelen om je zin door te drijven en om een punt te maken om het punt maken
Misschien is er op een forum als FOK! of Geenstijl meer eensgezindheid voor je te vinden?
Lijkt me voor jou veel leuker.En voor ons ook
Dat ongenuceerde GEBULLSHIT wat je hier doet wordt tamelijk IRRITANT :ok:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

mmartinn schreef:
mercedes2803 schreef:
mmartinn schreef:
Jaap* schreef:Ik ben overigens totaal murw door de hoeveel onzin en dom gelul die tegenwoordig middels dit forum over ons uitgestort wordt. Er is geen ontkomen aan, en er is ook niks tegen opgewassen.
Dat zei een schrijfster laatst ook. Die voelde zich ook verheven boven de gewone mens.
TOTAAL Irrelvant en TOTAAL geen vergelijking
Daarbij voelt Jaap zich niet verheven...ik ook niet...
Maar ik begrijp wel wat hij bedoeld.

maar ga vooral verder met jezelf onsterfelijk belachelijk te maken :oohja:

Als er op berichten van bvb jouw kant geen tegengeluid meer zou komen en nitwit 1 en 2 zitten hier wat te lezen over een half jaar zouden ze zomaar het idee kunnen krijgen dat ze prima zo'n staffie aan kunnen schaffen...

Het is heel, heel, en nog maar een keer heel, gezond om tegengeluiden en verfrissende andere ideeen aan te horen...
twee kanten op.
DAAR leren mensen van
Niet van een kudde die roept dat het prima beesten zijn in de juiste handen, want ook nitwit 1 en 2 vinden van hunnie zelf dat ze primaaaa in staat zijn een staffie op te voeden...
Het zijn prima beesten in de juiste handen. Dat jij er een hekel aan hebt is je goed recht. Maar het is wel kortzichtig!
En wat zijn volgens jou de juiste handen dan? Mensen die constant lopen te roepen dat het wel meevalt e.d. zijn juist de mensen waar ik liever een blokje voor omloop! Dan kom ik 1000 keer liever Dagmar of Masha tegen, die weten tenminste wel wat ze aan de lijn hebben handelen daar ook naar, net als ik dat doe met mijn "maar labrador" die niet van patsers houd.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Tineke
Zeer actief

Jaap* schreef:
Boeren hebben doorgaans net zo min vuurwapens als jij of ik.
Dat denk ik ook ,die kom je eerder en vaker tegen in asowijken ,of daar aan grenzende wijken :engel:
Afbeelding

S@ndr@
Zeer actief

Tineke schreef:
Jaap* schreef:
Dat denk ik ook ,die kom je eerder en vaker tegen in asowijken ,of daar aan grenzende wijken :engel:
:LOL: :LOL: :LOL: :Q: kon t ff niet laten
Wolfsblut
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Wolfsblut schreef:
DaniBanani schreef:
Wolfsblut schreef: Nee, ik overdrijf niet. De wijk waar ik woon grenst aan een onbeschrijflijke aso wijk. Een aanzienlijk deel van die bewoners hebben pitbullachtige honden die ze in de bij mij gelegen wijk veelal los laten lopen. Ze hangen ze in jonge boompjes zodat ze deze met uiterste chirurgische precisie kunnen halveren. Daar staan de baasjes dan lachend bij te kijken.
Tachtig procent wat hier komt wandelen is bezitter van dit soort honden, inclusief de vele Duitse herders. Niet bepaald leuk.
Dan moet je het misschien op jezelf betrekken en niet over 'andere mensen' praten in algemene zin. Ik loop hier namelijk rustig langs de rottweiler, dogo argentino, of stafford, zelfs met mijn grauwende, uitvallende hond, omdat ik weet dat de baasjes die honden stuk voor stuk prima onder controle hebben. Niks met knikkende knietjes. Het lijkt me heel naar als je in zo'n wijk woont als jij beschrijft, maar dat maakt het nog niet representatief voor het gehele land.
Dan moet ik er dus maar van uit gaan dat alle berichten die de media verspreid over dit soort honden niet waar zijn?
ze zijn GEKLEURD :engel: :ok:
Pffffff :oohja: , je hebt gelijk, er wonen ook geen allochtonen in Nederland.
Tineke
Zeer actief

Een nieuwe rad die zie ik er inderdaad ook nog eens van komen als het zo doorgaat :ugh:

Het lijkt wel of het steeds extremer moet ,de pitbull moet xl en de stafford moet minstens met een mastino of wat gekruist worden.
Hoe breder en groter hoe mooier.
De rassen worden gewoon kapot gefokt in de race om bruut bruter bruutst :ugh:
Afbeelding

Wolfsblut
Zeer actief

S@ndr@ schreef:
Wolfsblut schreef:
petertje schreef:
klopt als je bang bent kun je niets, :wink: hel en verdoemenis of zo :Q:
Nou, bang ben ik niet, wel voorzichtig. (ervaring)
Ik heb wel een paar adresjes op het platte land hoor.
Ik loof duizend euro uit als je vanaf de poort over de binnenplaats de achterdeur weet te bereiken.
Ik zou zeggen, doen. Het gaat tenslotte maar om Duitse herdertjes. Een ervan is volgens mij een kruising met een Hollands varken. "Handtam" dus. :cheer: :O: :cheer:
Wolfsblut
Zeer actief

Fafo schreef:Oh. Ik snap overigens niet dat mensen nog serieus de discussie aan gaan met wolfsblut :mrgreen: Die heeft ooit ergens RAD zien staan en gooit alleen maar met dit soort termen om interessant over te komen, of dat te proberen. Maar iedereen weet toch dat hij werkelijk geen idee heeft? :engel: Laat hem lekker bang naast zijn asowijk zitten :ok: Achter zijn computertje.
Pffff, wat een hooghartige :pffff: dooddoener. :wc:
Wolfsblut
Zeer actief

Tineke schreef:
Jaap* schreef:
Helemaal waar Tineke :hmmm:
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever

Ongelezen bericht door Marco88 »

petertje schreef:volgens mij kan je die boer dan weer aanklagen voor het vernielen van jouw eigendom, en moet die boer weer gaan bewijzen dat het echt jouw hondje was die honger had :P

dat denk ik ook niet hoor, beetje gezond verstand gebruiken ;)
en dan nog, ook al zou het verboden zijn,
Een boer geeft je liever 200 euro om een nieuwe staff van markplaats te halen, dan 10 nieuwe schapen te moeten kopen.
Afbeelding
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Ik kan me de RAD nog heel goed heugen. Mensen die met stambomen in hun jas moesten rond blijven lopen stel dat ze aangehouden werden. Hondjes puur om hun uiterlijk afgemaakt. De angst die toen zo heftig was, hondenrassen die op de lijst stonden om verboden te worden. Vraag nu eens aan de gemiddelde staff/pitt eigenaar of zij weten wat de rad heeft ingehouden, de meeste weten niet eens wat de RAD is en als excuus wordt er gezegd dat was het verleden nu zitten we in het heden. De rad is niet verdwenen maar staat op een hold. Laten we hopen dat de RAD nooit te nimmer meer terug komt.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

jammer he :(
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Tineke schreef:
mercedes2803 schreef:Onder de RAD waren het gewoon vogelvrije stumperds vond ik en nu met de afschaffing van de RAD zijn het wederom vogelvrije honden die maar door jan en alleman aangeschaft worden en op die wijze het risico lopen naar aan hun eind te komen..
Eens Hilje , ik denk dat er geen ras zo te leiden heeft van de mens als dit soort honden.

eensch
Afbeelding
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Het probleem is niet zozeer de hond, maar de baas ,helaas is er hier op het forum wel enige kortzichtigheid. De klapkaak baas is afijn vul zelf maar in, maar dit vindt ik echt richting discriminatie gaan?Er zijn genoeg eigenaars die verantwoord met hun klapkaak omgaan,vaker meer verantwoord als moeder de vrouw die fifie even 10 minuten blokje omgooit, omdat kinders naar hockey of tennis les moeten, en daarna nog vele dingen moet doen.
Doen wij zelf het allemaal zo geweldig incl IK.
Het is o zo makkelijk om mensen die je niet kent of omdat je ergens de klok hebt horen luiden te veroordelen.
Ik loop graag met open blik mens en dier tegemoet , of dit baard dragende moslim is die op Bin laden lijkt, tattoo Bob die voor op zijn stoep zit met biertje en staffie naast hem los, de mevrouw met haar super interessante landgoed incl setter . Enig begrip voor elkaar ook op het forum zou het stukken gezelliger maken.Ik vind het heel jammer als er in topic massaal over iemand heen gedenderd wordt omdat degene een uitspraak doet die niet in visie past, natuurlijk mag je daar over discussiëren. Maar om alleen mee te praten (blaten) om in topic stijl te blijven, en dus kudde gedrag vertoond is wel jammer.
Ik neem aan dat iedereen hier zit omdat hij verantwoord is en graag wil leren of helpen, vaak zie ik dit hier helaas niet terug.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Tineke schreef:Een nieuwe rad die zie ik er inderdaad ook nog eens van komen als het zo doorgaat :ugh:

Het lijkt wel of het steeds extremer moet ,de pitbull moet xl en de stafford moet minstens met een mastino of wat gekruist worden.
Hoe breder en groter hoe mooier.
De rassen worden gewoon kapot gefokt in de race om bruut bruter bruutst :ugh:
Ik ben dus al reuze prehistorisch en ik weet nog waarom de RAD werd ingevoerd. In de jaren '80 liep het nl. ook de spuigaten uit met 'incidenten' waar pitbulls bij betrokken waren.
Ik woonde toen in een zgn. arbeiderswijk en het stierf er van die beesten. Ik had toen al een collie en geen auto, dus als ik haar moest uitlaten, liep ik met dichtgeknepen billen zo snel mogelijk de wijk uit om haar veilig uit te kunnen laten. En ja, ik heb haar, ondanks mijn voorzorgsmaatregelen, toch een paar keer uit de bek van zo'n dier moeten trekken.

Toegegeven, de toenmalige RAD was een gedrocht van een wet maar het ruimde het aantal van die agressievelingen wél op. Zodat IK veilig met mijn sukkelige hond kon lopen. Maar nu is het nog erger dan toen. Toen had je tenminste alleen nog maar pitbulls. Tegenwoordig lopen er tig van die enge kruisingen rond. De pitbull van toen was tenminste inderdaad mensvriendelijk. Maar met het inkruisen van rassen die deze rem niet hebben, wordt het alleen maar enger.
Ik zie het hier verderop in de buurt ook: jonge stellen met zóóó'n leuke staff-kruising. Of ambull-kruising.
Van die half verdwaasde jongemannen die met de joint op de lippen zo'n stoere ambullxfila of ambull x mastino aan een dun touwtje lopen.
En ik loop wéér met een stel sukkelaartjes. Lekker dan. :ugh:

Ik zie er van komen dat er weer een RAD komt. Als die een betere selectie maakt (en dat kan met de huidige dna-rassentesten), mag die van mij komen. En voor iemand weer begint te roepen dat de gemiddelde Jack Hussel of Shiwawa toch ook heus graag uitvalt: ik heb liever een valse jack achter mijn honden aan dan een bijtgrage klapkaak.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Nanna schreef:Ik ben voor een totaal klapkaakverbod hoor.
Al was het maar voor die beesten zelf. Een veel te groot percentage zit bij totale debielen.
Ik zou als goedwillende eigenaar best mijn ras daarvoor op willen geven.

het doet overal pijn maar ben het met je eens. de pest is dat 80% van de echte @$^@#$zakken kruisingen heeft en dan helpt het alweer niet
Afbeelding
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Niet eens, dan kunnen heel veel mensen hun hond laten inslapen. Dan wordt er weer beoordeeld op uiterlijk. De eigenaren worden er de dupe niet van die nemen dan een labrador die ze verkeerd opvoeden. En de hond is wel de dupe die er niets aan kan doen. Het zijn niet de honden, de eigenaren, die moet je aanpakken.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”