Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
malinois schreef:en in elk topic wel weer... ik weet wel genoeg. volgende keer komt de prikker en TT om de hoek, waar wedden we om.
Neenee! Ja, nou, dat ook Maar ik wed dat er over een halfjaartje een teefje bijkomt zodat hij gezelschap heeft, en omdat "hij" (lees: de troll) het de hond z'n recht vindt om zich voort te planten
malinois schreef:en in elk topic wel weer... ik weet wel genoeg. volgende keer komt de prikker en TT om de hoek, waar wedden we om.
Neenee! Ja, nou, dat ook Maar ik wed dat er over een halfjaartje een teefje bijkomt zodat hij gezelschap heeft, en omdat "hij" (lees: de troll) het de hond z'n recht vindt om zich voort te planten
Morgen komt de fokker zijn zoon met mijn kangal zijn moeder op bezoek, zo zie je maar dat ik voor iedereen open sta wat bij jou niet van toepassing is