Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is er super irritant aan je hond?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Re: Wat is er super irritant aan je hond?

Ongelezen bericht door Jits90 »

Ze hebben hun goede en minder goede kanten :mann:

Noa blaft HEEL hard en HEEL schel als we gaan wandelen. Om doof van te worden. Ze weet dat 't niet mag en krijgt regelmatig een draai om d'r oren ervoor. Maarja, enthousiasme he..
Ook vindt ze het normaal om de katten te sneppen als die op hun eten wachten (Noa = regelteef. De katten mogen niet miauwen of rondlopen). Ook reden voor berisping.
En ze pist om het minste. Mensen op bezoek: pissen. Als er iemand thuis komt: pissen. Eens flink toespreken als ze stout is: pissen.
Verder is het een zoet kind. Luistert goed buiten, komt veelvuldig knuffelen. :lief:

Damy eet slecht. Soms gaat het een paar keer goed, maar dan weer dagen dat er niets in gaat. Tenzij het van tafel komt :S: Om gek van te worden, vreet gewoon je bak leeg! Hij is al aan de magere kant. Als ik 'm regelmatig koekjes geef (beetje vetmesten), eet hij helemaal niks van vlees/brok. Heb soms echt zin om het eten in z'n keel te proppen en te dwangvoeren :devil: Op een gegeven moment wilt hij niet eten van de buikpijn van de honger. Dan moet ik hem echt dwingen en gaat het er ineens in als koek :19:
En hij trok altijd fel aan de lijn, maar dat is de laatste tijd goed verminderd. Alleen de eerste 20 meter nog maar, dat mag.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: Wat is er super irritant aan je hond?

Ongelezen bericht door Antonetta »

Van Balou vind ik het vervelend dat hij niet sociaal is en snel blaft en van Lotus vind ik het vervelend dat ze alles opeet wat ze tegen komt en het mee blaffen met Balou is ook een dingetje, ze heeft een hele hoge schelle blaf waar je niet blij van word.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”