Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fokker van Sharpei
Moderator: moderatorteam
- MikaSenna
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- MikaSenna
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Hai, daar ben ik weer eens.
Jee, wat is dit topic lang geleden, haha. Grappig om alles weer terug te lezen!
Met Sho gaat het heel goed!!! Hij is rustiger, valt niet meer uit naar visite. Die kan gewoon binnenkomen, meneertje kijkt ff en gaat dan rustig liggen. Buiten op straat reageert hij nog wel eens op honden, maar die reactie gaat veel sneller over in aandacht naar mij toe. Hij is makkelijker te corrigeren. Ik wandel nog steeds regelmatig met Neeltje en haar Franse Bull Tirsa en ook dat gaat goed. Sho gaat regelmatig naar de hondencreche, zowieso 1x per maand. Zodat hij alvast kan wennen aan zijn vakantieadresje als wij op vakantie gaan. Sho gaat al vanaf Januari 1x per maand een dagje of een nachtje erbij, spelen. We merken, sinds hij daar komt, een groot verschil wat betreft de reactie op andere honden. Maar zijn reactie is eigenlijk ook niet gek.
Sho zit aan de lijn, die andere honden lopen los of zitten achter een hek. Het is een hele andere situatie dan als beide honden los zouden zijn.
Maar goed, jullie zijn weer op de hoogte!
Enne Berthus, heb inmiddels mijn 3e tattoo, ook errug mooi hihi.
Jee, wat is dit topic lang geleden, haha. Grappig om alles weer terug te lezen!
Met Sho gaat het heel goed!!! Hij is rustiger, valt niet meer uit naar visite. Die kan gewoon binnenkomen, meneertje kijkt ff en gaat dan rustig liggen. Buiten op straat reageert hij nog wel eens op honden, maar die reactie gaat veel sneller over in aandacht naar mij toe. Hij is makkelijker te corrigeren. Ik wandel nog steeds regelmatig met Neeltje en haar Franse Bull Tirsa en ook dat gaat goed. Sho gaat regelmatig naar de hondencreche, zowieso 1x per maand. Zodat hij alvast kan wennen aan zijn vakantieadresje als wij op vakantie gaan. Sho gaat al vanaf Januari 1x per maand een dagje of een nachtje erbij, spelen. We merken, sinds hij daar komt, een groot verschil wat betreft de reactie op andere honden. Maar zijn reactie is eigenlijk ook niet gek.
Sho zit aan de lijn, die andere honden lopen los of zitten achter een hek. Het is een hele andere situatie dan als beide honden los zouden zijn.
Maar goed, jullie zijn weer op de hoogte!
Enne Berthus, heb inmiddels mijn 3e tattoo, ook errug mooi hihi.