idorh schreef:Deze discussies hebben totaal geen zin, Maartje zal altijd problemen blijven houden in het leven.
Ze ziet de wereld naar haar eigen gedachten, Maartje wil iets en daar moet iedereen in mee gaan, ze bedankt alleen de mensen die achter haar staan, kritiek of tegenstand kent Maartje niet en wil ze ook niet kennen.
Maartje stelt een vraag, waar ze zelf allang een antwoord op weet , de 2e pei komt gewoon, wat later de consequenties ook mogen zijn .
Gr Bertus.
Bedankt, doet me goed...!
Enne, het is nog helemaal niet zeker dat er een tweede pei komt. Ik wil alleen maar advies! Is dat teveel gevraagd?
Ik heb gewoon iedereen tegen me gewerkt met die castratie, dat blijkt nu wel.
Het enige wat ik wil, is mijn best doen om Sho te helpen zich verder te ontwikkelen. Wij twijfelen echt nog wel over een tweede hond, en die hoeft er volgend jaar niet perse te komen, maar we hebben wel die wens. En we weten ook wel dat Sho geen 'normale' hond zal worden. Hij zal waarschijnlijk nooit los kunnen lopen en altijd bepaalde kuren blijven houden, maar dat accepteren we.
Ik weet zeker dat 9 van de 10 mensen Sho allang had terug gebracht naar het asiel. Wij willen er iets van maken, en ja, als ik jullie zo allemaal hoor, is het misschien inderdaad niet verstandig, een tweede hond. Mijn therapeute was er ook al niet dol op, maar het blijft onze keus, zei ze. Dus voorlopig zowieso geen pup. ALS er 1 zou komen is het pas wanneer het met Sho goed gaat. We denken volgend jaar, maar misschien pas over 2 jaar. Dat weten we niet en is niet van te voren te zeggen.