hij is niet heel erg duidelijk omdat hij met de telefoon is gemaakt, maar hij is wel leuk!
komt ie:

Moderator: moderatorteam

Jeetje mirri dat is inderdaad wel even schrikken, ik zou ook gelijk bezorgd zijn. Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat hij wat gegeten heeft wat niet goed gevallen is, zeker als hij los gelopen heeft kunnen ze alles pakken wat ze willen. Maar hij at weer dus dat is een goed teken. Ik ben blij dat hij weer beter is. Max je krijgt een lik over je neus van mika!Mirri schreef:Hallo allemaal,
Max is afgelopen zondag flink ziek geweest, we waren bij mijn ouders afgelopen weekend en toen we met zijn allen aan tafel zaten moest Max overgeven.
Hij bleef bezig en op een gegeven moment was het allemaal wit, schuim wat er uit kwam.
Ik had zo met hem te doen, en had al vochtige oogjes. De dag daar voor had hij al niets gegeten dus misschien zat het toen al te wringen![]()
Hij zat zow zielig in een hoekje met zijn oortjes omlaag en zat geen leven in en wilde altijd bij 1 van ons op schoot.
Hij heeft wel los gelopen en misschien iets geslikt wat niet goed is gevallen ik weet ook niet wat het was.
Zag al beren op de weg en dacht oh shit hij zo toch niet vergiftigd zijn.
Sorry misschien een beetje overdreven maar moet er niet aan denken dat het ernstig was maar hou zo veel van mijn mannetje.
Gelukkig at hij rond 20.00 al wat en dacht probeer een beetje en kijk aan of hij het binnen kan houden.
En om 21.15 pakte hij zijn speeltje en was weer helemaal de oude Max.
Toen de rest van het eten gegeven en had alles op.
Ben zo blij dat hij weer beter is

Dat doet mika ook altijd, als ze los loopt en ze heeft iets wat ze niet mag hebben zeg ik los en dan slikt ze het snel even door! grrr.mitmig schreef:Dat is inderdaad schrikken Mirri, dat Max zo snel zo ziek werd! :N: Gelukkig is alles weer op z'n pootjes terechtgekomen en voelt hij zich weer beter!Lek is ook ineens van 't een op 't ander moment zo ziek geweest. Dacht toen dat ze misschien in een giftige pad ofzo in de tuin had gebeten!
Ze hield zich heel slap en liet al haar ontlasting lopen! Binnen 't half uur was ze weer springlevend maar we hebben de schrik van ons leven gehad! Gek is dat af en toe met honden, zo zijn ze doodziek en dan ineens weer springlevend! Lek eet ook alles wat ze tegenkomt. Ik probeer 't haar af te leren met 'los' net zoals ze de kong 'los' moet laten, maar ze slikt 't dan heel snel door, de linkmiegel!

Ja, 't vrouwtje is apetrots!Anneke schreef:ja dat vind ik ook lek. Je bewaakt je vrouwtje ook goed. En ik denk dat je vrouwtje ook zeker trots op je is!Mirri schreef:Een slang :N: moet er niet aan denken om die tegen te komen zeg.
Je bewaakt je terrein goed hoor Lek, en daar mag het vrouwtje zeker trots op zijn![]()

volgens mij is dat inderdaad ook wel raseigen, want mika doet dat net zo. (terwijl mika geen stamboom heeft) Alleen is ze wel om te kopen. Geef ik diegene die haar wil aanhalen een lekker koekje of iets dan is het wel goed. haha. Werkt dat bij leklek ook?mitmig schreef:Zou inderdaad leuk zijn geweest om eens wat af te spreken, maar helaas, dat zit er dus niet in! Zou graag willen weten of al die karaktertrekken die Leklek heeft raseigen zijn of dat ze gewoon van zichzelf zo gek, vrolijk en energiek is! Heb er wel nog steeds moeite mee dat ze zich niet door andere mensen wil laten aanhalen. Ze kunnen haar zelfs niet benaderen, dan blijft ze op afstand afwachtend staan kijken. Denk dat dat toch raseigen is. Sjarlie en Jacky lopen zo op iedereen af, dus 't is wel wennen met Leklek. Voordeel is wel dat ik zeker weet dat niemand haar zomaar mee kan nemen!

Ik was ook behoorlijk pist, toen ik dat hoorde van charles. Maar ze hebben haar toch opgehaald. Charles heeft zelf nog naar het asiel gebeld.mitmig schreef:Jeemich zeg Anneke, toen ik begon aan je verhaal was ik bang dat die hond Mika had aangevallen :N:! Wat zielig voor zo'n dier om 's nachts helemaal alleen door de straten te dwalen. En wat lief van je om 'm zolang op te vangen! Ik zou 't zelfde doen, want zo'n hond zal maar aangereden worden of een aanrijding veroorzaken. Hoop dat zijn baasjes snel worden gevonden. Hoor je hier nog over van het dierenasiel? En die dierenambulanceis dat niet een van hun taken?
ja dat zou ik ook niet doen, iemand iets aan mika laten geven.mitmig schreef:En Mirri, ik zou ook geen vreemde mensen iets aan Leklek te eten laten geven. Wel sneu voor die meneer in het verpleeghuis dat Max niet bij 'm wilde, maar ja, 't zijn nu eenmaal geen schoothondjes al denkt iedereen van wel!