joh wind je niet zo op, de anti bench mensen hebben hier hun punt, en oke die klopt soms ook, een bench is er ook voor gemak van de baas,Eukalipta schreef:Ja hier is het ook zo erg.
Ik heb er twee die 'snachts in een bench slapen. Gaan er rond 12 uur of later nog in en zo rond 6 uur weer uit.
En erg dat ze dat vinden.................... niet dus.
Ze zien het gewoon als hun slaapplaats en als er een mand zou staan, zouden ze daar ws ook wel in gaan liggen. Maar meer vanwege het spelen en herrie maken, slapen ze daarin. De rest ligt trouwens boven op bed te knorren. Voor de rest lopen ze hier de godsganse dag vrij rond, met zn allen bij elkaar, rennen door het huis en over de meubels heen.
Nee hier is nooit gesloopt en hier hebben ze ook geen eenzame opsluiting als ik even weg moet.
En ze gaan ook elke dag mee werken, dus ja die bench maakt me een hele slechte baas.
Maar om nog eens te vragen...... Is er meer bekend over die boxer? Of ligt het beestje nog steeds in die bench?
Want ondanks mijn slechte baas zijn, vind ik dat toch wel heel knullig.
Dat doe je een hond niet aan.
maar dat gemak wil niet zeggen dat de baas dan slecht is, dat het voor de hond slecht is, ik gebruik ook benches, en nee ik voel mij geen slechte baas, ik weet hoe en waarom ik hem gebruik.
dat een ander het anders wil? prima hoor, maar mijn idee en gebruik is daarmee niet fout