nance schreef:Zoek stok! schreef:
Het water ontzeggen is puur en alleen makkelijk voor de baasjes: we geven de pup geen water meer, sluiten hem op in een kooi en
dan hoeven we er 's nachts niet uit om de pup te laten plassen 
....en dan vinden ze t ook nog raar dat je tegen de bench bent.
.......
Is toch prima als je tegen het gebruik van een bench bent, niemand zegt dat je die moet gebruiken.
Voor wat de uitlatingen:
dan hoef je ze niet uit te laten, wat dus klinklare onzin is en ook door niet één bench gebruiker in dit lijntje wordt geschreven....
al pagina's eerder aangegeven ......
Baron Axel schreef:........
.......
Een pup kan zijn ontlasting niet zo lang ophouden.
.....
Een hele nacht haalt een zo jonge pup ‘niet’.
....
Welke tijden laat je de pup even uit voor een plasje en hoe doorloop je dit moment?
.......
En zo zijn er nog zeer veel dingen die je zou kunnen bekijken om je pup aan de bench te laten wennen.
Paniek krijg je niet makkelijk uit een pup, dus voorkom paniek aanvallen als het even kan

Een zo jonge pup welke een hele nacht, ik schrijf liever; meer dan 1 uur achter elkaar door huilt gaat in stress en stress betekend ANGST voor een pup. Voorkom dit te allen tijde
Gefeliciteerd met je kleine rakker en succes
Dus een bench betekend veel zorg dragen voor je pup en al helemaal voor wat betreft het regelmatig uitlaten. Een pup welke door heel het huis mag pissen en kakken zie je sneller de gemakzucht;
ach ze kunnen plassen, eten, drinken en weer terug hun mandje in kruipen, dus ik hoef niet mijn nest uit om de kleine in de nacht te laten gaan plassen of te verzorgen.
Een ieder zo zijn meningen nietwaar.
Dus het is maar wat je gemakzucht wilt noemen.