Golden Stanley schreef:Ik vind veel van haar uitspraken niet kloppen, omdat de RV juist niet is hoe zij beweert. Maakt niet uit verder, maar laat mij dan met rust met d'r denegrerende tactiekjes. Ik hoop voor jou, Monique dat je er morgen iets mee opschiet. Want als er 1 'hart' heeft voor d'r zaak, dan is zij het wel.
Ik heb nou bepaald ook niet de ervaring met de RV die Marion omschrijft, eerder het tegenovergestelde. Ik weet nog goed toen ik de eerste keer meldde dat Megan epilepsie had. Ik had toen de voorzitter fokbeleid aan de telefoon en op de vraag waarom de GRCN niets kon betekenen voor honden met epilepsie, kreeg ik als antwoord: "dat pikken de fokkers niet en die zullen eventuele maatregelen tegenwerken".
Ben je dan in het belang bezig van de honden, ofwel met rasverbetering? Ik vind van niet!
Ik pak alle mogelijkheden met beide handen aan om verder te komen San, ook deze die jij aan mij beschikbaar hebt gesteld. En nogmaals; ik krijg Megan er helaas niet meer mee terug, was het maar waar!, maar ik wil me wel sterk maken om epilepsie terug te dringen onder ons ras.
Hoe het morgen gaat verlopen weet ik niet, maar ik denk maar zo: "niet geschoten is altijd mis".