Weet iemand hoeveel reuen in de jeugdklasse van de dalmaten mee doen?
Op naar morgen

Moderator: moderatorteam
Slechts 1, in Groningen. Niet erg veel hoop meer, zoshibashira schreef:Positief blijvenYukusaki Akitas schreef:
Dank je welBen heel benieuwd, die andere 2 zijn ook erg mooi.. Als Jitsu wint haalt ze haar NJK, dus ik hoop 't enorm! Maar ben er bang voor..
![]()
Heb je hierna nog veel shows voordat ze 18 maand wordt?
6 jeugdreuenDoom&Sky schreef:Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!! Wat een mooie foto's komen er al voorbij!!
Op naar morgen
Xella schreef:Bedankt voor de snelle reactie. Nog 1 laatste vraagje, hoeveel jeugdreuen doen ermee bij de Rottweilers ?
Bedankt!!! Spannend!! Ik zag op de foto's dat alle ringen groen tapijt hadden? De vorige keer bij beste puppy had ik dat voor het eerst en kreeg hem niet meer omhoog met zijn neus hahahahajores schreef:6 jeugdreuenDoom&Sky schreef:Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!! Wat een mooie foto's komen er al voorbij!!
Op naar morgen
9 jeugd reuen.Xella schreef:Xella schreef:Bedankt voor de snelle reactie. Nog 1 laatste vraagje, hoeveel jeugdreuen doen ermee bij de Rottweilers ?
9Xella schreef:Xella schreef:Bedankt voor de snelle reactie. Nog 1 laatste vraagje, hoeveel jeugdreuen doen ermee bij de Rottweilers ?
Nu ben ik nieuwsgierig geworden naar de rest vd weimpjes hahaSepje schreef:Dank je wel!daan schreef:Aischa od Bridget z Kosarisk- Heloise Du Bouquillon- Lady Gracie Of The Three Turnips- Ziva van de Wolfshoek- Fantas MagoricalSepje schreef:Wat een leuke resultaten al! gefeliciteerd!!
Iemand met boekje die mij kan vertellen welke weimaraner korthaar teven er in de openklasse staan?
Wat goed zeg, gefeliciteerdjores schreef:wij hebben ook niks te klagen![]()
Onze Lance is vandaag jarig (8 jaar) en mocht dus de veteranenklasse is.
Lance kreeg 1 uitmuntend, Veteranen CAC, CAC, beste reu![]()
Abygail 1 uitmuntend, J-CAC, res. CAC. res. beste teef![]()
Toen was het wachten op de erering. Lance mocht voor BIS veteraan en samen met Abygail de koppelklas
Het was ongelooflijk onder een belgische km P. Roosenboom werd hij best in show veteraan![]()
nu hefet hij zich gekwalificeerd voor de hond vvan het jaar show, veteranen
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7628_o.jpg
En toen gelijk weer door voor de koppelklas, jee en weer waren ze ons goed gezind, onder Loch _Romans (NL) werden ze BIS koppel![]()
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3497_o.jpg
Baileydale Nosey Parker (Dacht ik)Coockie schreef:Wat een mooie resultaten allemaal : proficiat iedereen . Voor degenen die morgen en zondag nog moeten gaan : toi, toi .
Vraagje : welke hond is er BOB geworden bij de Labradors a.u.b ?
super,jores schreef:wij hebben ook niks te klagen![]()
Toen was het wachten op de erering. Lance mocht voor BIS veteraan en samen met Abygail de koppelklas
Het was ongelooflijk onder een belgische km P. Roosenboom werd hij best in show veteraan![]()
En toen gelijk weer door voor de koppelklas, jee en weer waren ze ons goed gezind, onder Loch _Romans (NL) werden ze BIS koppel![]()
Ah bedankt! Dat zal mijn dikkop zijnjores schreef:dank je wel!
er is maar 1 rottweiler veteraan
Dank je wel .Jay1978 schreef:Baileydale Nosey Parker (Dacht ik)Coockie schreef:Wat een mooie resultaten allemaal : proficiat iedereen . Voor degenen die morgen en zondag nog moeten gaan : toi, toi .
Vraagje : welke hond is er BOB geworden bij de Labradors a.u.b ?
Ingding schreef:Ah bedankt! Dat zal mijn dikkop zijnjores schreef:dank je wel!
er is maar 1 rottweiler veteraan.
jores schreef:wij hebben ook niks te klagen![]()
crutz schreef:
& deze omdat Ron het zo'n mooi plaatje vond met zijn relaxte uitstraling
dank jecrutz schreef:
Jullie ook gefeliciteerd!
Jammer dat je je laatste jeugdpuntje niet hebt binnengesleept vandaag. Better luck next time! Ik heb je dame wel op de foto gezet. Het was veel te donker, dus de foto's zijn nogal 'ruizig', maar bij deze:Yukusaki Akitas schreef:Jitsu behaald 2U op de show. Beste jeugdteef word ook BoB en Jitsu haalt reserve CAC. Heel jammer dat ze niet won, de keurmeester plaatste haar 2e omdat ze "in haar blootje staat. Echt jammer dat ze daar niet doorheen keek, want de bob had niet hoeven winnen, doorgezakte rug en de scheefste poten die ik ooit heb gezien. Kan prima tegen mijn verlies, mits het eerlijk gaat. Echt jammer.. Hopelijk in groningen meer geluk!
Tuurlijk mag dat! Ik heb er nog een gevonden:Yukusaki Akitas schreef:Wauwwww wat een gave fotos! Enorm bedankt! Die gaan op mijn website én facebook!!! thanks
Als dat mag uiteraard!
Thanks!Janneke&Mirtillo schreef:Van harte Marianne!
Tuurlijk mag dat! Ik heb er nog een gevonden:Yukusaki Akitas schreef:Wauwwww wat een gave fotos! Enorm bedankt! Die gaan op mijn website én facebook!!! thanks
Als dat mag uiteraard!
ja ik had het gelezen, maar goed meningen verschillen inderdaad , en soms wel heel ergYukusaki Akitas schreef:Wauw gefeliciteerd!! Ik ga idd nu naar groningen, alleen komt echt niet uit, dat weekend, maarja, zou toch enorm graag die titel binnenhalen.. Daar moeten we iets voor over hebben heik vond vooral de reden waarom Jitsu 2e werd flauw, maar meningen verschillen..