Wie komt er nog meer?

Moderator: moderatorteam
Wat vorig jaar is gevallen kan nu niet meer vallenPodenji schreef:zeg dat klinkt niet echt belovend.....en ik ben nog wel van plan in te schrijven,
astro, garuda en abby
het is voor mij wel ruim 2 uur rijden...zonder sneeuw...
klopt, het hoeft niet te sneeuwen , risico van de tijd van het jaar , simpel zatMaeve schreef:Wat vorig jaar is gevallen kan nu niet meer vallenPodenji schreef:zeg dat klinkt niet echt belovend.....en ik ben nog wel van plan in te schrijven,
astro, garuda en abby
het is voor mij wel ruim 2 uur rijden...zonder sneeuw...![]()
![]()
Ik ben er niet, mij te ver.
Succes alvastcmarjee schreef:Wij zijn er zaterdag met Kruukel. Als het een beetje meezit haalt hij daar zijn derde jeugdpunt.
Cor.
Op zondag komen de poedels dus dat vind ikw el leuk, maar ik ben ook een enorme sucker voor de windhonden en die zitten geloof ik op zaterdag...Nanna schreef:Welke dag kom jij? Ik ga vrijdag en zaterdag. Op zondag zit er voor mij niks interessants bij.Miezemuis schreef:Ik denk dat ik wel even kom kijken, omdat het om de hoek is.
Ga je voor de gein meedoen? Lijkt me erg prijzig als je niet weet hoe je moet showen. Inschrijfgeld is €50,-, dan moet je op zijn minst wel weten wat je doet, lijkt me?pinguin20 schreef:Ik ben aan het denken om op zondag met Ayla te gaan, gewoon voor de lol. Moet ze iets speciaals ervoor kunnen?