Ik heb van de week deze besteld voor Tess:

In deze kleur:

De prijs zullen we maar snel vergeten

Moderator: moderatorteam
Ik ben nog in twijfel of dit gelijk staat aan de Kong safe stick of dat het erger isveertje schreef:Ik snap je. Als er al twee honden hetzelfde tuig hebben, moet de derde die ook. Logisch toch?![]()
In deze kleur:
Het is een Fluffy Squiddre schreef:Ik ben nog in twijfel of dit gelijk staat aan de Kong safe stick of dat het erger is
Ik zie alleen maar 2 ballen en een langwerpig uiteindeveertje schreef:Het is een Fluffy Squiddre schreef:Ik ben nog in twijfel of dit gelijk staat aan de Kong safe stick of dat het erger is
Wij houden de economie draaiende, veel leuker dan duurzaam bezig zijnNanna schreef:Panni loopt rond met een halsband die ik voor mijn eerste Puli gekocht heb. Dat was in 1989.
Het ding volstaat meer dan prima.
Dát is pas duurzaam
dre schreef:Ik zie alleen maar 2 ballen en een langwerpig uiteindeveertje schreef:Het is een Fluffy Squiddre schreef:Ik ben nog in twijfel of dit gelijk staat aan de Kong safe stick of dat het erger is![]()
Edit: je mag hem niet aan Kenzi showen, dan weet ik nu al dat ze er ook eentje wil en dat het huidige paarse schaap mag doodvallen
Kenzi ook nog nietveertje schreef:Het is jammer dat ik nog geen raad wedstrijden loop, de kans dat ik hem nu kan showen is niet zo groot
"Schatje kom eens met mijn fluffy squid spelenLothian schreef:Ik dacht ook even dat je je nieuwe kinky aanschaffen aan het delen was Veertje, sorry
Ik gebruik ook wel erfstukken maar ik moest toch nu 2x een extra halsband kopen omdat hij te groot was voor t ene bandje maar te klein voor de opvolgende. Ach nu in ieder geval genoeg voor een volgende pupNanna schreef:Panni loopt rond met een halsband die ik voor mijn eerste Puli gekocht heb. Dat was in 1989.
Het ding volstaat meer dan prima.
Dát is pas duurzaam
dre schreef:Ik ben nog in twijfel of dit gelijk staat aan de Kong safe stick of dat het erger isveertje schreef:Ik snap je. Als er al twee honden hetzelfde tuig hebben, moet de derde die ook. Logisch toch?![]()
In deze kleur:
metav schreef:Ik ga deze week denk ik daar mijn doos maar eens ophalenZinodo schreef:Ik krijg straks ook zo’n doosrunninggirl schreef:Afgelopen week 6 kilo koekjes ingeslagen bij Alsa Nature... Ik moest ze achter slot en grendel doen. Normaal staat er een bakje op de kast zodat ik er makkelijk bij kan, maar brave Jura bleef maar in de kast proberen te klimmen.![]()
En verder krijg ik een grote doos vol spullen binnen, een tuigje, speelgoed, en nog meer dingen. Ik weet niet eens meer wat. Gedoneerde spullen van een dierenwinkel t.b.v. een verkoopactie voor een goed doel. (voor wie geïnteresseerd is: https://www.facebook.com/groups/2234353166823357/)
Dat wordt leuk uitpakken straks.er zit meer voor de katjes in dan voor de honden maar telt alsnog vind ik
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zal Goofy blij worden als het past tenminste
Wat is die bovenste roze met die friemels??crutz schreef:
Doos met speelgoed is gearriveerd
Dat is de Tarzanmalinois schreef:Wat is die bovenste roze met die friemels??
bram en thijs schreef:Dat is de Tarzanmalinois schreef:Wat is die bovenste roze met die friemels??
Kijk B&T is een kennerbram en thijs schreef:Dat is de Tarzanmalinois schreef:Wat is die bovenste roze met die friemels??
bram en thijs schreef:Dat is de Tarzanmalinois schreef:Wat is die bovenste roze met die friemels??