Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verkeerde voorstelling 2009

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Verkeerde voorstelling

Ongelezen bericht door malinois »

LongFields schreef:Ik ging er gewoon lekker blanco heen, had niet het idee dat ik voor bepaalde mensen (of honden) erg op mijn hoede zou moeten zijn of zo.
En dat bleek ook niet zo te zijn gelukkig. :mrgreen:
had ik ook, misschien dat mensen nu ook een wat beter beeld van Xantos hebben gekregen... ook al is ie moeilijk met andere honden, verder is het een schat van een hond als je hem niet dwars zit. :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Jinx schreef:
malinois schreef:
Jinx schreef:Ik had me Fenella anders voorgesteld. Frenk was eigenlijk precies zoals ik me haar had voorgesteld. Verder zit ik even te denken maar ik kende al een aantal mensen. Oh, Inge is langer dan ik had verwacht en Marc kleiner dan ik dacht.
Vertel :mann:
Twink heb ik wel gesproken maar ik had me niet voorgesteld :ugh:
Ik weet niet. Ik had een soort manwijf bitch verwacht :N: :N:
Maar je bent eigenlijk heel normaal :smile:
:smile: **proest** dank je :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

chrico schreef:Ik moet zeggen dat ik wel om Lotte moest lachen. Eerst zit ze bij de nakers van Sonja waarvan er 1 is die naar je toe moet komen. Ik uitleggen dat zij geen kindjes gewend is bla bla bla want dat snappen ze meestal wel. Lotte heel braaf luisteren en loopt naar Luca toe die in zijn uppie zat en iets te eten had. Ik van Lotte niet doen en uitleggen dta als honden zonder baas zaten dat zij die honden niet mag aaien. Lotte zegt gewoon, dat mag wel van die mevrouw hoor en ik meteen van ja maar van mij niet :smile: Ondertussen kwam carma snel aanlopen om Lotte hetzelfde uit te leggen :smile:
Lotte op Jes afgestuurd, die had frolicjes en kiefer wilde wel een vriendinnetje maar de nakers bleven trekken dus die moesten ook. Sonja kreeg een ruk aan haar arm want ineens stonden 5 nakers paraat om het lekkers in ontvangst te nemen maar 1 mocht niet. Dus Lotte, we doen het samen, jij 2 ik 2 en sonja de ander apart houden.
Ik moet zeggen dat als Lotte niet geluisterd had dat ik me er aan geirriteerd had maar ze luisterde en nam ook aan wat ik zei ( volgens mij vond ze me wel een beetje irritant :smile: )
Ik schrok wel een beetje inderdaad, Luka mag best geaaid worden als ik erbij ben, maar als ik weg ben ...tsja, je weet het natuurlijk nooit :19: Ik vond het een geruststellend idee dat er mede forummers waren die ook een oogje in het zeil hielden :wink: Overigens viel Lotte niets te verwijten, ik had immers gezegd dat Luka geaaid mocht worden nadat ze dit netjes eerst had gevraagd :ok:
Afbeelding
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chiki »

Ik had van tevoren niet echt een heel duidelijk irl beeld van bepaalde mensen. Komt denk ik omdat ik hier nog niet zo heel lang actief ben en meer meelees dan schrijf, voordeel daarvan is dat de mensen van mij zich waarschijnlijk ook geen voorstelling hadden gemaakt :F: . Wel een enorm leuke dag gehad ondanks al dat onbekende ;-)!!
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Martijn schreef:Ik vond het ook erg gezellig en jij viel ook hartstikke mee. Helemaal geen strenge directiesecretaresse met knot, leesbril aan een kettinkje en een vers geslepen rood potlood in de aanslag. Hahaha!

:smile: :engel:
Wat ik trouwens helemaal knap vond was Linda die haar vinger tussen de A-schutting stopte en ongeacht de, ongetwijfeld aanzienlijke, aandrang flink te vloeken haar gezicht keurig in de plooi hield. :E:
Nou, inderdaad zeg! Bovenmenselijke zelfbeheersing. Zozeer zelfs dat ik in eerste instantie helemaal niet in de gaten had wat er gebeurde :N: :sst:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

jou voeten vielen trouwens ook wel mee hoor Nanna :mrgreen:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

twinkeltje schreef:jou voeten vielen trouwens ook wel mee hoor Nanna :mrgreen:
:sst: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Nanna schreef:
Frenk schreef: Nou, inderdaad zeg! Bovenmenselijke zelfbeheersing. Zozeer zelfs dat ik in eerste instantie helemaal niet in de gaten had wat er gebeurde :N: :sst:
Als MIJ dat was gebeurd had ik jullie vreesch ik nog aardig kunnen bijspijkeren wat jullie vocabulaire op vloekgebied betreft ;-)
Je had me alleen al moeten horen godveren toen ik voor die openstaande brug stond te wachten die nooit meer naar beneden ging. De gorkumse boertjes verbleekten ter plekke.
Nu we het over jou hebben :engel: je ziet er uit als een dame maar je spreekt als een bootwerker :mrgreen:
Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

:smile: :smile: :smile:
alm@
moderator

Nuyvilaq schreef::smile: :smile: :smile:
Maar verder vin ik der wel tof hoor :mrgreen:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

:smile: :smile: Almaaaaaaaaaaaaaaaa :smile: :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
alm@ schreef: Nu we het over jou hebben :engel: je ziet er uit als een dame maar je spreekt als een bootwerker :mrgreen:
Heb ik ooit anders gesuggereerd? :pffff: :mrgreen:
En goh, dat ik eruit zie als een dáme...dat vind ik nou zelf helemaal niet. Meer als de vrouwelijke versie van Norm uit Cheers ;-)
:smile2: Afbeelding
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik heb altijd verkeerde voorstellingen bij mensen dus dat is niks verbazends :wink:
Fenella had ik dacht ik al eens gezien bij de DDD maar die zat toch echt anders in mijn hoofd (hoe, ga je dan vragen natuurlijk. Nou ja, stoer en bitchie met heel lang haar, zoiets.)

Lars had ik ook heeeeeeeeel anders verwacht. Ik verwachte een brede yup met kort gel kapsel en hele nette dure kleding :smile:
Tamara had ik ook helemaal niet herkend want ik dacht dat je kort donker had. (dat had je ook toch ?)
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
alm@
moderator

Nanna schreef:
alm@ schreef: Nu we het over jou hebben :engel: je ziet er uit als een dame maar je spreekt als een bootwerker :mrgreen:
Heb ik ooit anders gesuggereerd? :pffff: :mrgreen:
Nee hoor nergens :wink: maar de foto's die ik van jou gezien heb en de verhalen dat je nooit onopgemaakt de deur uitgaat, maakte dat ik een poepsjiek abn verwachtte :engel: wat een ontgoocheling toen jij je klep opentrok :jank:
Laatst gewijzigd door alm@ op 25 aug 2009 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

sirene schreef:
Lars had ik ook heeeeeeeeel anders verwacht. Ik verwachte een brede yup met kort gel kapsel en hele nette dure kleding :smile:
Whahahaha!
Afbeelding
alm@
moderator

Jinx schreef:
sirene schreef:
Whahahaha!
Het enige wat klopt is de gel :smile: :smile:
Afbeelding
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

alm@ schreef:Het enige wat klopt is de gel :smile: :smile:
Zelfs dat niet, veel te lui voor. :smile:

Maar goed, wel grappig hoe mensen denken dat je bent. Eerst viking en nu yup. :hmmm:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

massam schreef:
chrico schreef:Oh trouwens, over verkeerde voorstelling gesproken.
Er zit een vrouw naast de snackstal. 2 kinderen bij zich en ik maar denken, wie zal dat zijn????? Geen kaartje op (zegt niets want de mijne was ik binnen 5 minuten kwijt) dus ik haar aanspreken. Hai wie ben jij. Zij: ik ben ....... zegt netjes haar voor en achternaam. Het zei me niets dus ik van hoe heet jij op het forum? Kijkt ze me aan, ik zit niet op een forum zegt zij :oohja: :smile:

hihi!

trouwens, jouw kinderen, waren dat die 2 lange enden die ik op een gegeven moment bij jou zag lopen?

ik heb nog steeds hanenkam kleine mannenfoto's in mijn hoofd dus ik stond wel ff te kijken! :mrgreen:
Ik denk dat die ene lange mijn zoon is geweest en als je mij bedoelt met die andere dank ik je voor het compliment :flower: Zie ik er toch jonger uit dan ik dacht :cheer: :cheer: :mrgreen:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

sirene schreef:Tamara had ik ook helemaal niet herkend want ik dacht dat je kort donker had. (dat had je ook toch ?)
dat heb ik wel gehad, ja :wink:

Linda, hoe is het nu met je vinger?
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Jinx schreef:Ik ging er ook wel enigszins op mijn hoede heen. We hadden net een kleine discussie gehad hier over mijn flapuit gedrag op het forum. Ik had dus absoluut verwacht dat Tamara en Duitse Herder ons zouden ontwijken. Lars was al op oorlogspad en vroeg aan me welke honden van Tamara zijn, dan kon ie er op letten.
Uiteindelijk heb ik tijdens agility met Duitse Herder zitten babbelen en hebben Lars en ik onderhand de hele dag bij de tent van Tamara gezeten :smile: :smile:

En ik heb alleen maar over honden gepraat :pffff: :mrgreen:
Meen je dat nou?? :oeps: Ik heb niet eens aan je piercings gedacht dus het viel hartstikke mee haha
Wel ben je op het forum een grotere kletser als tijdens de doe dag hihi :F:
Perry en Noah

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Veel mensen kon ik al maar ik vond het erg leuk om wat nieuwe gezichten in het echie te zien waaronder Tamara, Twink, Suzanne en Marc en Martijn, ik vind Martijn echt een hele leuk vent :ok: en Elektra ook die viel gelijk voor hem in zijn armen :mrgreen:
alm@
moderator

Lars schreef:
Hoe blijft dat haar dan zo keurig in een scheiding zitten :hmmm: spuug? :N: :mrgreen:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Afbeelding

Ik denk dat hij hetzelfde gebruikt als deze dame.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

alm@ schreef:
Lars schreef:
Hoe blijft dat haar dan zo keurig in een scheiding zitten :hmmm: spuug? :N: :mrgreen:
flink veel niezen en naar boven afvegen
je groene zijn toch ook eerst smeuïg en woorden steeds harder namaten ze drogen
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Chiki schreef:Ik had van tevoren niet echt een heel duidelijk irl beeld van bepaalde mensen. Komt denk ik omdat ik hier nog niet zo heel lang actief ben en meer meelees dan schrijf, voordeel daarvan is dat de mensen van mij zich waarschijnlijk ook geen voorstelling hadden gemaakt :F: . Wel een enorm leuke dag gehad ondanks al dat onbekende ;-)!!
Ik was in de veronderstelling dat jij van het mannelijke geslacht was :smile: Nemo is echt een ontzettend leuke hond met een hele mooie wolfsgrauwe kleur! De andere duitse herder heb ik alleen in actie gezien tijdens de agility maar hij leek het wel naar z'n zin te hebben!
Mit
Zeer actief

Brigitte schreef:Afbeelding

Ik denk dat hij hetzelfde gebruikt als deze dame.
:eek:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Niet? :mann:
Tamara.
Zeer actief

Jinx schreef:Ik ging er ook wel enigszins op mijn hoede heen. We hadden net een kleine discussie gehad hier over mijn flapuit gedrag op het forum. Ik had dus absoluut verwacht dat Tamara en Duitse Herder ons zouden ontwijken. Lars was al op oorlogspad en vroeg aan me welke honden van Tamara zijn, dan kon ie er op letten.
Uiteindelijk heb ik tijdens agility met Duitse Herder zitten babbelen en hebben Lars en ik onderhand de hele dag bij de tent van Tamara gezeten :smile: :smile:

En ik heb alleen maar over honden gepraat :pffff: :mrgreen:
:smile: :smile: Als ik dat had geweten :engel: Als je iemand in het echt spreekt en ziet en zeker op dagen zoals deze, ben ik echt bijna alles vergeten wat er zich op het forum heeft afgespeeld hoor. Of het moet wel héél erg persoonlijk en kwetsend zijn geweest dan zou ik misschien er wel wat van gezegd hebben maar verder, neuhhh :wink:
Mensen ontwijken op zo'n dag zou ik zelf nooit doen. Ik vind het juist leuk om met zoveel mogelijk mensen kennis te maken en te kletsen :wink:

chrico schreef:
massam schreef: ik typ het misschien een beetje lullig, maar ik bedoel het precies zoals iemand (kweet niet meer wie) zondag ook al zei: goed om te zien dat hovawarts echt geen watjes zijn. want dat lijkt soms het algemene idee te zijn en dat mag best ontkracht worden.
Dat was ik :mrgreen:
Zoals bij ieder ras heb je natuurlijk excessen elke kant op maar over het algemeen zijn het geen zacht gekookte eitjes ondanks dat, zeker de blonde versie , ze er zo schattig uit kan zien. En dat is soms ook weleens oppassen geblazen :wink:
Mit
Zeer actief

duitse herder schreef: Wel ben je op het forum een grotere kletser als tijdens de doe dag hihi :F:
Gelukkig wel ja. Ben pas een grotere kletser in het echt als ik mensen beter ken :F:
Afbeelding
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

Tamara. schreef: :smile: :smile: Als ik dat had geweten :engel: Als je iemand in het echt spreekt en ziet en zeker op dagen zoals deze, ben ik echt bijna alles vergeten wat er zich op het forum heeft afgespeeld hoor. Of het moet wel héél erg persoonlijk en kwetsend zijn geweest dan zou ik misschien er wel wat van gezegd hebben maar verder, neuhhh :wink:
Mensen ontwijken op zo'n dag zou ik zelf nooit doen. Ik vind het juist leuk om met zoveel mogelijk mensen kennis te maken en te kletsen :wink:
Wat wij schrijven moet je vooral met een korreltje zout nemen. :wink:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”