Gefeliciteerd allemaal! Baasjes van Barry, Huette, Tapas en iedereen met goede resultaten!
Oja, Rosalinde natuurlijk ook!
LongFields schreef:
Tapas was 1 van de 9 Laekense vandaag, en zij stond samen met een ouder teefje in de jeugdklas.
Tot mijn verbazing werd Tapas eerste geplaatst, met een Uitmuntend, en later bij de keuring voor het CAC wist ze achter haar "nichtje" (dochter van Nozems broer Arkan) het RCAC binnen te slepen. Ik ben zó trots en had dit helemaal niet verwacht! Ze had ook een prachtig keurverslag, wat ik nog even moet vertalen naar het Nederlands, want we hadden een Duitse keurmeester.
Door haar 1U in de jeugdklas heeft Tapas haar eerste JCAC behaald, dat smaakt natuurlijk naar meer!
Vandaag was ik stagiaire bij de Chinese naakthonden. Vanmorgen kwam ik in het restaurant voor het ringpersoneel/km's en dacht zal bij die oudere meneer gaan zitten die helemaal alleen aan dat tafeltje zit en zo vrolijk gedag zei. Iedereen zat lekker te kletsen dus dacht zal ook ff gaan kletsen. Was het dus jullie km en sprak nur Deutsch :N: Ik spreek echt nog amper duits omdat ik dat nooit meer heb gebruikt na die paar jaar op school. Pfff, heb zitten zweten vanmorgen

Wel een hele leuke, aardige man vond ik. En hij vond de kwaliteit van de Laekense in de Nl heel hoog zei hij.
Nou ja, was een leuke, leerzame dag en heb veel hondjes geknuffeld vandaag. Haast geen forummers gezien maar was ook vroeg weer weg vanwege mijn lift.