Bovennatuurlijke krachten???? Hoe kom je erbij..........freskin schreef:Leg dan eens heel duidelijk aan ons domme Nederlanders uit wat een "whisperer"is. Wij zijn natuurlijk ontzettend dom en naief, dus wij snappen het niet zo goed allemaal......rubyred schreef:Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
Wie denk je trouwens wel niet wie je bent. Of baal je dat hij beroemd ermee geworden is en jij niet? Laat hem lekker whisperer zijn en er bakken geld mee verdienen, ik ben blij voor hem dat hij het zo goed doet en gun het hem van harte.
Ik weet niet of je de Nederlandse taal nog wel goed beheerst, maar probeer het eens: duidelijk uitleggen wat een "whisperer" nou is. Is het iets zoals Jomanda? Dus een "gave" die alleen sommige uitverkorenen hebben? Jij, die nu in dat "superland" woont waar alles beter is en iedereen geweldig is moet dat dan wel weten.
Ik ben wel een fan van Cesar Millan. Hij heeft echt een gave om met honden om te gaan. Maar om hem nou bovennatuurlijke krachten toe te schrijven.......Jij staat volgens mij al zo ver weg van Nederland dat je de taal niet goed meer begrijpt. We bedoelen waarschijnlijk het zelfde, alleen denk jij dat we dat niet snappen. Wie is er hier nu dom?
En Amerika heeft ons de afgelopen jaren ook een heleboel ellende gebracht dus zo goed is dat land nu ook weer niet.
Ik heb het al eens uitgelegd, ga het niet nog een keer doen.
Waar heb ik ooit gezegd dat Canada een superland is??? Maak jij er helemaal zelf van waarschijnlijk omdat jij ook bang bent dat het ergens anders wel eens beter zou kunnen zijn dan in nederland.............