mmartinn schreef:
Jij haalt er iedere keer wat anders bij dan wat ik zeg. Je hebt het nu in een keer over kleine hondjes, terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb. (net zoals laatst het schijtveld)
mmartinn schreef:
Verschrikkelijk! Maar dat is ergerlijk bij alle rassen hoor. Niet bij bepaalde rassen (niet zo generaliseren aub).
Ik denk dat veel mensen met sterke rassen, ook wel nare ervaringen hebben met loslopende hondjes (bv als het hondje van het sterke ras nog jong is)
In mijn boekje is een hondje een kleine hond.
mmartinn schreef:
Op een speciaal daarvoor ingericht hondenveld niet?
Nogmaals, een losloopgebied is geen speciaal ingericht hondenveld. Het enige wat speciaal ingericht is voor honden zijn omheinde speelveldjes. Aka schijtveld. Heeft niets met dit topic te maken, of met jou; maar met wat je zegt.
Dat is waar je normaal gesproken op reageert op een forum, wat anderen zeggen.
mmartinn schreef:En toen Castor werd aangevallen door een 'lief' ras (dat is wat ik zei) toen hij klein was, heeft ie dat echt wel onthouden en heb ik dat er echt wel uit moeten trainen.
Tja, zeker met pups moet je met al het hond contact oppassen. Is mij ook gebeurd met Charlie. Achteraf puur gebrek aan ervaring; niet goed genoeg kunnen lezen, niet weten wat te doen, niet anticiperen.
Ik weet niet wat een lief ras is. Sint bernards en newfy's zijn meestal sociale honden.
Als er daarvan één op mijn toypoedel pupje springt heb ik een groter probleem dan met het terriertje en de toy poedel die Charlie als pup beten.