Wij gaan wel door met hoopagility, dat ligt ons veel beter

Moderator: moderatorteam
veertje schreef:Super jammer Hanneke! Dat een aantal mensen je lol in een sport zo kunnen vergallen, dat je ermee moet stoppen. Jullie hoeven je vast niet te vervelen numaar de reden van stoppen is toch wel zuur (al geef ik je groot gelijk).
Let wel dat het mijn eigen keuze is om te stoppenrakker2000 schreef:zonde, maar wel begrijpelijk.
En vooral dat mensen denken dat je moeder je dan voortrekt, je moet het toch zelf samen met je hond doen.
Hopelijk krijg je mss ooit de lol er nog in terug. Want was leuk om ook jullie te zien lopen.
Bummer! ;-((Eilfy schreef:Ongeveer 2 weken terug heb ik de knoop definitief doorgehakt: een combinatie van factoren maakt dat ik niet meer lekker kan lopen bij de wedstrijden van NHN. Daarnaast is het door een tekort aan keurmeesters ontzettend lastig geworden om lopen en keuren te blijven combineren. Dus ik heb besloten om te stoppen met Kenji bij NHN. Dat betekent dat dit topic ook stopt.
Wij gaan wel door met hoopagility, dat ligt ons veel beterEn natuurlijk blijven we lekker "gewoon" agility lopen!