Als je een theorie post in een discussiehoek dan mag je er gevoegelijk van uitgaan dat mensen argumenten inbrengen om die theorie te weerleggen. Maar daar schijn jij niet voor open te staan want alle ingebrachte argumenten zijn niet van toepassing (logisch aangezien ze stuk voor stuk jouw theorie onderuit halen). Weinig discussie dus.Mickie schreef:Ik snap de term discussie heel goed. Snap jij de therm theorie?Branka schreef:Even een vraagje. Snapt de topicstartster wat discussiëren inhoudt? Want ze start een topic met het geven van een theorie en vraagt om een mening. Als mensen met argumenten aangeven haar theorie niet te steunen worden alle argumenten van tafel geveegd (staat volgens mij zelfs letterlijk in het topic) en lijkt de topicstartster niet open te staan voor de argumenten van zo ongeveer iedereen die op haar topic heeft gereageerd.
Als je liever geen discussie over jouw theorie hebt dan denk ik dat je dit topic mogelijk beter bij voeding had kunnen plaatsen over er daar over te filosoferen.
Als je discussieerd over een theorie, haal je er toch geen ervaringen bij die buiten die theorie staan?
Maar goed, jij schijnt op basis van de ervaring met 4 honden jouw theorie te kunnen onderschrijven. Ik doe dat dus niet en dat doe ik niet alleen op basis van wat ik bij onze eigen honden heb gezien. Maar ook op basis van wat ik zie bij de honden van vrienden en kennissen van mij.
Vrij weinig honden hebben het zelfregulerende vermogen wat betreft een maximum aan voeding. Noch hebben honden het inzichtelijk vermogen om te bedenken dat geduldig wachten beloond wordt met voldoende voedsel.