Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppen/volwassenhondenparty Roggenbot 23/6 EN/OF 14/7

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik kom definitief niet... Mn moeder heeft duidelijk gemaakt dat zij verwacht dat ik ga helpen met de voorbereidingen voor mn verjaardag die ik zondag vier (16e jarig)... Dus ik kan sowieso niet... Wil jullie wel veel plezier wensen!
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik kan het nu wel vinden (hoop ik :N: ) maar de baasjes van de andere nakers vragen om het adres/postcode voor de GPS. Heeft iemand dat ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

ik quote het bericht van Jessica:
Roggebotweg Dronten
en dan met de aanwijzingen hieronder kan het niet missen
wil je perse een postcode invoeren kun je ook die van het kabouterrestaurant nemen Roggebotweg 21 8251 PS Dronten (wel de aanwijzingen blijven volgen want we zitten niet bij het restaurant haha)
Hutsje schreef:Route:

Afslag kampen, dronten, lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats. ... op het eerste parkeerplaatsje spreken we af!

Ik ben te bereiken op 06-21562878.
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Bianca_Storm schreef:ik quote het bericht van Jessica:
Roggebotweg Dronten
wil je perse een postcode invoeren kun je ook die van het kabouterrestaurant nemen Roggebotweg 21 8251 PS Dronten (wel de aanwijzingen blijven volgen want we zitten niet bij het restaurant haha)

Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)

Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats. ... op het eerste parkeerplaatsje spreken we af!

Bedankt!
Die quote van Jessica had ik al naar ze gestuurd maar ze wilden graag een adres. Ik geef het door!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

sirene schreef:
Bianca_Storm schreef:ik quote het bericht van Jessica:
Roggebotweg Dronten

Bedankt!
Die quote van Jessica had ik al naar ze gestuurd maar ze wilden graag een adres. Ik geef het door!
Als ik bij Routenet 'Roggebotweg' intyp (dat is dus het adres) dan krijg ik de postcode 8251.
Geen letters erachter helaas, maar misschien is dit voldoende? :oeps:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

8251PS, ik heb even op de site van het Koningin Wilhelminabos gekeken. Het ligt aan de weg daarnaar toe :wink:
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Bianca_Storm schreef: want we zitten niet bij het restaurant haha)

Wij hebben ons eigen restaurant weer bij ons :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”