Maar beste Gerda, Apél doe je tijdens alles trainingen en thuis een beetje.Miss_Liz schreef: @kyra wij speuren 1x in de week appel en pakwerk doen we 2x in de week..
Wat er dan met aangepakt bedoelt word, is dat er nu per hond bekeken gaat worden of er verandering nodig is en zoja wat...
Kwa ervaring met jonge honden op de club lijkt het me wel, hoe zouden ze anders de oudere honden zover hebben..
Ik vind het zo jammer dat men NU pas inziet dat er iets niet goed gaat met Liz, beetje ervaren club cq mensen hadden dit al direct kunnen zien en direct kunnen ingrijpen.
Ik denk dat jij eens moet gaan kijken voor een andere club waar ze WEL de ervaring hebben om met mogelijke probleem hondje om te gaan (probleem hond in de zin van anders reageren dan de meeste) .. Ik ben even kwijt hoe oud ze is en of ze al loops geweest is maar ik denk met de juiste aanpak dat ze nog best wel te vormen is.
Misschien kan je haar vast zetten en alleen laten kijken... mss een keer voorzichtig plagen en wanneer ze goed reageer haar steunen met je stem. Uit jou reacties te zien kom je niet echt zelfverzekerd over kwa trainen misschien ligt het wel aan je eigen onzekerheid dat Liz zo reageer.
Ik ken jou en je hond totaal niet (denk ik) en ik heb de foto niet gezien, maar ik weet wel dat er genoeg mensen hier zitten die wel verstand van zaken hebben en wel de kennis en ervaringen om te kunnen beoordelen