Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarschijnlijk slapen alle honden gelijk zodra ze weer in de auto zijn. Misschien dat ze even opkijken 's avonds van het weerwerk maar denk dat het best wel mee gaat vallen hoor
bianca83 schreef:Waarschijnlijk slapen alle honden gelijk zodra ze weer in de auto zijn. Misschien dat ze even opkijken 's avonds van het weerwerk maar denk dat het best wel mee gaat vallen hoor
Nou vorig jaar waren ze flink uit geput van de wandeling. Maar 's avonds toch weer super allert hoor. :N:
Stang schreef:Als Pieter niet meegaat en iemand biedt zich aan voor 1 van mijn honden, dan kan ik ze ook alletwee meenemen
Ik weet nog niet 100% of mijn schoonzus meegaat maar als ze meegaat zou zij wel een hond van je over kunnen nemen wanneer ze aangelijnd zijn. Ze heeft zelf een Bulmastiff dus ze is wel wat gewent
bianca83 schreef:Waarschijnlijk slapen alle honden gelijk zodra ze weer in de auto zijn. Misschien dat ze even opkijken 's avonds van het weerwerk maar denk dat het best wel mee gaat vallen hoor
Nou vorig jaar waren ze flink uit geput van de wandeling. Maar 's avonds toch weer super allert hoor. :N:
Ja dat zal Quasar 's avonds ook wel zijn, die batterijtjes van hem zijn altijd binnen 5 minuten weer opgeladen :N:
Stang schreef:Als Pieter niet meegaat en iemand biedt zich aan voor 1 van mijn honden, dan kan ik ze ook alletwee meenemen
Ik weet nog niet 100% of mijn schoonzus meegaat maar als ze meegaat zou zij wel een hond van je over kunnen nemen wanneer ze aangelijnd zijn. Ze heeft zelf een Bulmastiff dus ze is wel wat gewent
Na intern beraad hebben Reini en ik besloten niet meer deel te nemen aan de wandeling.
Het verloop van dit topic is in zo'n aarde gevallen dat meerdere mensen zich hebben afgemeld die eerst waren aangemeld en dat vinden wij bijzonder spijtig. De sfeer is naar onze mening niet echt gezellig meer te noemen, ondanks de opschoning door het modteam.
Wij sluiten niet uit dat wij onderling nog wat afspreken in de loop van de maand, maar voorlopig is de lol van een oudjaarswandeling er voor ons even flink vanaf. Het is jammer dat het zo moet lopen, want we hadden ons er echt op verheugd. We wensen de mensen die nog gaan veel plezier.
Zoek stok! schreef:Na intern beraad hebben Reini en ik besloten niet meer deel te nemen aan de wandeling.
Het verloop van dit topic is in zo'n aarde gevallen dat meerdere mensen zich hebben afgemeld die eerst waren aangemeld en dat vinden wij bijzonder spijtig. De sfeer is naar onze mening niet echt gezellig meer te noemen, ondanks de opschoning door het modteam.
Wij sluiten niet uit dat wij onderling nog wat afspreken in de loop van de maand, maar voorlopig is de lol van een oudjaarswandeling er voor ons even flink vanaf. Het is jammer dat het zo moet lopen, want we hadden ons er echt op verheugd. We wensen de mensen die nog gaan veel plezier.
Zoek stok! schreef:Na intern beraad hebben Reini en ik besloten niet meer deel te nemen aan de wandeling.
Groet,
Reini en Linda
Ik ga met je mee, ik vind het ook erg jammer, had zo graag Tuana willen showen, maar ik heb der zo ook weinig zin in Misschien dat ik me nog tegen die tijd bedenk hoor
Ik zou ook wel graag op de hoogte gehouden willen worden wat het alternatief is....misschien komen de buuf en ik ook wel met wat hondjes.
Soesterduinen is voor ons ook nog wel te doen.....
Denk dat ik er maar niet aan begin om het hele topic door te spitten. Maar mocht er toch iets georganiseerd worden, dan hoor ik het graag. Ik weet niet zeker of ik dan al een lange wandeling aankan, en ik weet niet of zo'n wandeling te doen is met wandelwagen?
Nou ja, ik hoor het graag als er toch iets gebeurd.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet wat er gebeurd is, maar... jullie hebben mijn jaarlijkse Ouderjaarswandeling afgepikt!
(Is een geintje, hoor! Maar de afgelopen 4 jaar organiseerde ik altijd een Oudejaarswandeling op Bussloo. Konden jullie ook niet weten. Ik weet niet of ik die nu nog kan organiseren of moet ik dan toch eerst dit hele topic doorlezen?)
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet wat er gebeurd is, maar... jullie hebben mijn jaarlijkse Ouderjaarswandeling afgepikt!
(Is een geintje, hoor! Maar de afgelopen 4 jaar organiseerde ik altijd een Oudejaarswandeling op Bussloo. Konden jullie ook niet weten. Ik weet niet of ik die nu nog kan organiseren of moet ik dan toch eerst dit hele topic doorlezen?)
Reini en Linda organiseren deze wandeling niet meer.
Reini en Linda organiseren deze wandeling niet meer.
Nou gooi het eens in de groep, bussloo vind ik ook leuk! Alleen het rondje van vorig jaar was zo klein
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer