Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het Spaanse opvanghondjes topic

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Re: Het Spaanse opvanghondjes topic

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Ik moet het toch eens droppen hier, want blijf het zo bizar en bijzonder tegelijk vinden :19:

Veel hebben dat denk ik wel gehad. Dat je als kind/tiener al fantaseerde hoe je hond er later uit zou moeten zien. Dat er bij ons thuis nooit een hond zou komen was altijd al duidelijk, huisdieren waren uit d'n boze :( Maar ik ging daar natuurlijk dwars tegenin en als er dan geen huisdier komt, dan maar vaak nadenken over 'later als ik groot ben' :mann:

Nu het bizarre.. ik dacht altijd aan twee honden. Eentje iets groter (voor mij groot, formaatje golden/herder ofzo) en een kleiner hondje (geen mini). Gestroomd heb ik altijd al 'iets' mee gehad. Een herder vond ik erg leuk, met prikoren, zachte blik, maar toch was herder het niet helemaal. En voor de kleinere een leuk gezellig hondje, halflang haar, fatsoenlijke neus, blij snoetje. Nouja, precies omschrijven kon ik het nooit. Tot ik hier aanbelandde :80:

Want wat blijkt nou.. Wat ik dus echt heel bizar vind is dat Niarla & Santos samen echt compleet aan dat beeld van die'droom'honden voldoen :boos: :I:

Gelukkig heb ik geen huisje met tuin en kan Niarla sowieso al niet met katten. Nu nog even achter nadelen komen van Santos :engel:

Maar goss wat zijn ze beide geweldig om te zien, mijn eigen droomhondjes bestaan echt :I: :I:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Santos is in het echt ook heel leuk :mrgreen:
Van mij moest hij niks weten maar aaitjes van een andere mevrouw kon hij wel waarderen :I:
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik ben bezig voor Armada. Hopelijk lukt het me.

Wij gaan zelf eind september een week op vakantie, dus dan is een opvanger misschien niet zo'n goed idee.
Ik heb het er eens met vriend over gehad, afgelopen weekend hebben we Sultan erbij gehad en eigenlijk viel 3 honden nu wel mee. Het is bizar hoe snel een hond zich aanpast aan de huisregels en bij ons is dat rust :engel:
Hij heeft het liever niet, ook omdat er geen termijn bekend is hoe lang zo'n hond blijft. Hij zegt dat ik me dan vast weer ga hechten en ze niet weg mag :blah: Hoe kómt ie daar nou bij?! :mann:

Verder heb ik een balletje opgegooid bij mijn tante die een leuke teef zoekt voor bij haar JR reu. Een heel stoere, kleine man is dat.
Maar, ze heeft een enorm grote tuin, alleen is ze niet de fitste en loopt dus niet veel met de hond. Mijn nichtje gaat minstens 1x per week naar het strand, maar zou dat voldoende zijn voor Armada? Het is niet dat ze nooit lopen hoor, maar langer dan een half uur per dag zit er niet in geloof ik.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Dat klinkt beter voor Dallas of Chico dan voor Armada :wink: Armada is nog best een jonge en energieke hond die heeft nog wel wat beweging nodig al wordt ze nu natuurlijk ook niet uitgelaten.
Voor die week vakantie kunnen we wel altijd opvang proberen te regelen :wink:
Manu

Valerie schreef:Dat klinkt beter voor Dallas of Chico dan voor Armada :wink: Armada is nog best een jonge en energieke hond die heeft nog wel wat beweging nodig al wordt ze nu natuurlijk ook niet uitgelaten.
Ah oké, Chico is een reu toch? Dat gaat helaas echt niet werken.
Dallas is wel heel groot, ik denk niet dat ze dat wat vindt, maar ik zal het eens voorleggen.

Ik kan eventueel ook opvang regelen hoor, tijdens die week. Dat moet ik tenslotte ook voor mijn eigen honden, maar wellicht is het wat stressvol voor Armada?
Hoe is Armada met mensen? Wat verlegen of wel dapperder dan Uma?
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Manu schreef:
Valerie schreef:Dat klinkt beter voor Dallas of Chico dan voor Armada :wink: Armada is nog best een jonge en energieke hond die heeft nog wel wat beweging nodig al wordt ze nu natuurlijk ook niet uitgelaten.
Ah oké, Chico is een reu toch? Dat gaat helaas echt niet werken.
Dallas is wel heel groot, ik denk niet dat ze dat wat vindt, maar ik zal het eens voorleggen.

Ik kan eventueel ook opvang regelen hoor, tijdens die week. Dat moet ik tenslotte ook voor mijn eigen honden, maar wellicht is het wat stressvol voor Armada?
Hoe is Armada met mensen? Wat verlegen of wel dapperder dan Uma?
Armada is in het asiel totaal niet verlegen naar mensen. Wel onderdanig.
Het is wel een pittige dame: ze kan tegenover andere honden vrij bazig zijn. Ik weet niet of dat voor Uma leuk is?

En het is inderdaad een jonge, energieke hond. Die moet zeker wel een paar uur per dag lekker kunnen wandelen, rennen en met andere honden spelen.
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Zijn alle buitenlanders nou zo kouwelijk?
Kijk nou toch , net gemaakt in de slaapkamer waar ik lig te puffen van de warmte en wat doet Ziggy?! :piew:
Afbeelding
Ziggy heeft trouwens fans :cheer: ik liep met het duo rond en trof kennissen die een roemeen geadopteerd hadden al een hele poos geleden maar ze wilden ook nog zo eentje als Ziggy hebben aaaaa cch wat een mòppieee hihi is ie alleen opvang offeh nee die heb ik al geadopteerd.... Jammer.
Toen heb ik ze maar op facebook hondeherplaatsingen gewezen en huize zwerfhond gewezen en natuurlijk op dit forum dus dat moet goedkomen.
Het is een wat ouder echtpaar maar nog niet bejaard en actief genoeg en wie er nog tips heeft moge zich melden
Ze willen wel een wat kleiner hondje (ongeveer ziggy's formaat)
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
DeDiana
Zeer actief

Haha, heerlijk ingepakt :D
Nee, hier zijn ze niet kouwelijk. Zelfs Amy, met nog niet overal vacht, is totaal niet kouwelijk en volgens mij al lang blij dat ze van die dekentjes en pyjama's af is.

Ziggy en z'n broertje weten wel goed hoe ze hun charmes in de strijd moeten gooien hè? :tongue: Ik snap het wel hoor, ik vond het ook heerlijke hondjes. Altijd vrolijk, lekker speels, heel open en vooral ook heel lief en aanhankelijk. :I:
Ptje
Zeer actief

Ja lief hè, ook tussen Rasta en Ziggy is de interactie heel gaaf om te zien.
Rasta is enorm tolerant t.o.v Ziggy, soms zelf tè.
Toch laat ie zich niet altijd de kaas van het brood eten, als ze ieder een kluif hebben wil Ziggy altijd de kluif van Ras hebben maar dan geeft hij wel met een grom te kennen van afblijven haha en Ziggy probeert zich dan slinks dichterbij te wurmen en te slijmen, ik doe niks hoor,HAP......
Och en andersom ook hoor dus ze zijn aan elkaar gewaagd.
Ziggy is echter geen allemansvriendje, hij is vriendelijk tegen iedereen maar hoeft niet zo nodig aangehaald te worden, dat bepaalt meneertje zelf wel en dat mag ook vind ik.
We hebben ook nog steeds ons ochtendritueeltje en daar genieten we allebei van hihi en Ras doet èèn oog open en snurkt nog ff verder haha
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Simba is echt een gouden greep geweest ,wat een enig en relaxed hondje.
Tegenwoordig vaart mijn zoon veel want ze hebben een bootje aangeschaft en natuurlijk gaat Simba mee.
Waar ze ook aanleggen overal gaat hij vrolijk mee en is hij welkom omdat hij zich keurig weet te gedragen ,ook met nadere honden.
Onderweg sluit hij regelmatig vriendschappen met andere honden om daar even lekker mee aan de rol te gaan.
Hier samen met mijn kleindochter :I:

Afbeelding
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Frolic schreef:Wat een lieve foto Tineke :I:
Ja ze zijn erg leuk samen , het is ook echt haar eigen hondje hoor dat zie je wel aan ze als ze samen zijn.
Simba heeft hier gelogeerd tijdens hun vakantie en ook toen ze hem kwamen halen zag je dat zo duidelijk, ze waren zo blij om elkaar weer te zien :I:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Ptje
Zeer actief

Wat een ontzettend lieve foto.
Zo leuk om te zien hoe alles in elkaar past, je kleindochter is in en in gelukkig met Simba, ik ben stapel op mijn doggies en de honden zijn dolgelukkig in en met hun gezin.
Daar doe je het voor en is ook een match made in heaven :I:
Manu

Ach kijk die ukkies nou :I:

Ik heb met Uma even een dip.
Jonathan helemaal niet, ze is bij hem heel erg op zijn gemak, doet braaf wat er verwacht wordt. Ze is alleen nog steeds alles behalve blij als we weg gaan.
Uma was zaterdag ineens bang van mij, stond te trillen en durfde niet bij mij in de buurt te komen. Buiten, maar ook binnen niet. Ik snap er niks van :(
Als ze op bed mag klimt ze tegen Jonathan aan, ze ontwijkt me. Normaal ging ik op het vloerkleed zitten en gingen we even knuffelen, nu gaat ze op haar plaats liggen met haar rug naar me toe.
Ik geef haar vaak iets lekkers, ik voer haar, we doen nog steeds clickertraining met de bench, ik ga regelmatig zonder Jonathan met ze op pad en ik ben degene die zegt dat ze op bed mag.. Waarom ontwijkt ze mij dan? Vanavond ga ik met alleen haar wandelen en laat ik Manu thuis.
Manu reageert juist sterker op mij, voor Uma gebruik ik geen commando's, die begrijpt ze toch niet. Ligt het daar aan?

Ik vind het zo jammer en het maakt me ook wel wat verdrietig. We hebben toch heel wat meegemaakt in die paar maanden en ik ben toch echt altijd lief voor haar.
Ik wilde een workshop sport en spel met haar gaan doen volgende week maar ik geloof dat ik dat maar laat. Ze wil niet eens naast me staan :19:
RedPassion

Ongelezen bericht door RedPassion »

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar ben jij erg (stress)gevoelig van aard? En je vriend juist niet?
Ik herken veel van wat je schrijft namelijk, met Pim. Hij is erg gevoelig voor (mijn) stemmingen en als ik onrustig ben kan ik niks met hem. Hij ontwijkt me dan ook echt. Mijn vriend is zijn (en mijn) rots, die is heel relaxed en stabiel.
Saar reageert heel anders op mij, zij komt juist extra dicht tegen me aankruipen en laat zich niet van de wijs brengen. Niarla ook niet. En als ik me goed voel kan ik ook prima met Pim overweg.
Ik probeerde het vroeger te hard, dat werkte averechts. Als ik nu een mindere periode heb doe ik niks met Pim, behalve de dagelijkse wandelingen, en laat ik hem weer het initiatief nemen. Wie weet werkt dat met Uma ook, dat jij lekker je gang gaat met Manu en haar laat bepalen wanneer jullie contact hebben. Maar nogmaals, misschien zit er wel helemaal naast hoor.
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Het Spaanse opvanghondjes topic

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Nou, ik kan me een soort van bij je aansluiten Manu. Tenminste, Lola vindt mij nog best leuk en zo. Ze luistert ook prima. Maar ze blaft weer tijdens het alleen zijn :( buren en manlief vinden dat geen probleem, maar ik wel. Maar ik weet niet waar het aan ligt :( de touwtjes zijn alweer een paar dagen aangetrokken, ze heeft genoeg energie eruit gelopen steeds en ze heeft weinig meer te kiezen in het dagelijks leven. Maar buiten dat ze nu wat langer wacht met het blaffen, verandert het niets aan de situatie. Hopelijk slijt tniet al teveel in en helpt het als de touwtjes wat langer zo strak blijven. Anders weet ik t ook niet meer :schrik:

Druilerige maandag past helemaal bij mijn stemming hierdoor, haha.

In jouw geval zou ik overigens doen wat redpassion zegt, niets meer verlangen en haar even de tijd gevente resetten waar het jou en jullie relatie betreft. Maar kut is het wel, een hond die je ontwijkt :(
Manu

RedPassion schreef:Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar ben jij erg (stress)gevoelig van aard? En je vriend juist niet?
Ik herken veel van wat je schrijft namelijk, met Pim. Hij is erg gevoelig voor (mijn) stemmingen en als ik onrustig ben kan ik niks met hem. Hij ontwijkt me dan ook echt. Mijn vriend is zijn (en mijn) rots, die is heel relaxed en stabiel.
Saar reageert heel anders op mij, zij komt juist extra dicht tegen me aankruipen en laat zich niet van de wijs brengen. Niarla ook niet. En als ik me goed voel kan ik ook prima met Pim overweg.
Ik probeerde het vroeger te hard, dat werkte averechts. Als ik nu een mindere periode heb doe ik niks met Pim, behalve de dagelijkse wandelingen, en laat ik hem weer het initiatief nemen. Wie weet werkt dat met Uma ook, dat jij lekker je gang gaat met Manu en haar laat bepalen wanneer jullie contact hebben. Maar nogmaals, misschien zit er wel helemaal naast hoor.
Mijn vriend is inderdaad heel stabiel, die is altijd rustig en heel positief.
Op het moment hebben we beide wel wat aan ons hoofd en ik weet wel dat ik me daar veel drukker om maak dan hij. Al voel ik me er niet ongelukkig onder.
Manu zoekt me vaak inderdaad juist op in dat soort situaties.

Misschien doe ik inderdaad te hard mijn best.
Ik vond het zo raar dat ze me ineens eng vond. Normaal is ze mijn schaduw.
Valerie
Zeer actief

Ik vind dat tevenstreken. Mijn teven hadden en hebben zo ook hun rare buien. De hele ochtend was het prima tot ik met de honden naar buiten wilde en toen was Jigzy helemaal over de zeik omdat het 2 druppels regende en het een beetje waaide :19: Nu is alles weer goed overigens.
Ik zie dat soort rare dingen alleen bij teven en niet bij reuen. Ik snap ook best dat Uma dan voor iemand gaat die niet zijn/haar best doet en wat rustiger is. Het zal verder niets persoonlijks zijn :wink: het is niet dat ze jou ineens niet leuk vindt, ze zal soms ook niet weten wat ze met zichzelf aanmoet net zoals wij dat soms niet weten :mrgreen:
Manu

Valerie schreef:Ik vind dat tevenstreken. Mijn teven hadden en hebben zo ook hun rare buien. De hele ochtend was het prima tot ik met de honden naar buiten wilde en toen was Jigzy helemaal over de zeik omdat het 2 druppels regende en het een beetje waaide :19: Nu is alles weer goed overigens.
Ik zie dat soort rare dingen alleen bij teven en niet bij reuen. Ik snap ook best dat Uma dan voor iemand gaat die niet zijn/haar best doet en wat rustiger is. Het zal verder niets persoonlijks zijn :wink: het is niet dat ze jou ineens niet leuk vindt, ze zal soms ook niet weten wat ze met zichzelf aanmoet net zoals wij dat soms niet weten :mrgreen:
Haha, gewoon mutsengedrag dus.
Uma is vandaag enigst kind en mee naar kantoor. Ze ligt op mijn voeten onder mijn bureau, kauwt op een heerlijk vleesbot en volgens mij heeft ze het prima naar haar zin.
Toen ik gisteren thuis kwam van werk was ze alsnog heel blij dat ik er was. Ik denk dat ze inderdaad wat geblokkeerd raakte of iets?

Nou ja, morgen is ze volgens haar paspoort jarig :cheer: 3 jaar oud!
Ze heeft afgelopen vrijdag al haar entingen gekregen en ze is helemaal gezond en ontstekingsvrij. Dus we kunnen haar verjaardag volop vieren.

Ik dacht het nooit meer te durven doen en al helemaal niet zo snel, maar Uma heeft weer los gelopen op het strand. Wel met een lijn aan Manu vast.
Ging echt heel goed, het duurde maar 2 minuten zodat ze even de zee in kon en kon rennen maar toch. We stonden ons adem in te houden natuurlijk.

En, en, en! Ze krijgt een vriendin te logeren.
Wij gaan Blanche opvangen :cheer:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Manu schreef:
Valerie schreef:Ik vind dat tevenstreken. Mijn teven hadden en hebben zo ook hun rare buien. De hele ochtend was het prima tot ik met de honden naar buiten wilde en toen was Jigzy helemaal over de zeik omdat het 2 druppels regende en het een beetje waaide :19: Nu is alles weer goed overigens.
Haha, gewoon mutsengedrag dus.
Uma is vandaag enigst kind en mee naar kantoor. Ze ligt op mijn voeten onder mijn bureau, kauwt op een heerlijk vleesbot en volgens mij heeft ze het prima naar haar zin.
Toen ik gisteren thuis kwam van werk was ze alsnog heel blij dat ik er was. Ik denk dat ze inderdaad wat geblokkeerd raakte of iets?

Nou ja, morgen is ze volgens haar paspoort jarig :cheer: 3 jaar oud!
Ze heeft afgelopen vrijdag al haar entingen gekregen en ze is helemaal gezond en ontstekingsvrij. Dus we kunnen haar verjaardag volop vieren.

Ik dacht het nooit meer te durven doen en al helemaal niet zo snel, maar Uma heeft weer los gelopen op het strand. Wel met een lijn aan Manu vast.
Ging echt heel goed, het duurde maar 2 minuten zodat ze even de zee in kon en kon rennen maar toch. We stonden ons adem in te houden natuurlijk.

En, en, en! Ze krijgt een vriendin te logeren.
Wij gaan Blanche opvangen :cheer:
Ja leuk! Ik ben zo benieuwd hoe de meiden op elkaar reageren! Ze waren zo leuk samen op de filmpjes die ik heb gezien :D
Nu 'krijg' ik Corani, dat lijkt me ook een heel leuk hondje!

En wat een goed idee om Uma aan Manu vast te maken!
DeDiana
Zeer actief

Zo te horen is Uma weer helemaal bijgedraaid, gelukkig! Ik kan me voorstellen dat je dat lastig vindt als je merkt dat ze zich voor jou afsluit, en ook dat het moeilijk is om dat niet persoonlijk op te vatten of om dan je best te gaan doen (wat waarschijnlijk bij haar alleen maar averechts werkt). Het is gewoon een gevoelige hond met streken af en toe, maar je weet nu in ieder geval dat ze vanzelf weer bijdraait. :ok:
Het lijkt me tegelijkertijd ook wel heel mooi om te zien dat ze zich bij jouw vriend zo prettig voelt.

Wat fijn dat ze ook alweer los heeft kunnen lopen, en wat slim om haar aan Manu vast te maken!

Ik ben heel benieuwd wat ze ervan gaat vinden als straks Blanche ineens op de stoep staat... :cheer:
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Hee wat leuk, weer nieuwe opvangers. Wanneer komen ze aan?
Valerie
Zeer actief

Shaina en Blanche arriveren 3 augustus :cheer: Shaina gaat bij iemand in de opvang die niet op het forum zit :wink: en Blanche dus bij Nikki :D

Afbeelding

Afbeelding

Voor Corani hebben we nog een vluchtbegeleider nodig

Afbeelding

En voor Dallas, Armada en Chico hebben we nog adoptanten/opvang nodig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ptje
Zeer actief

Ach gos die koppies, die baardmans vind ik ontzettend cute ik ben dol op dat type.x :I: :I: :I:
maar voor mijn eigen veiligheid begin ik niet meer aan opvangen.
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Oh die Shaina vind ik zo'n mooie hond. Steeds als ik dr weer voorbij zie komen op internet, met dr mooie koppie. :I:
Jammer dat we haar niet via het forum kunnen volgen! Wel erg leuk dat we dat met Blanche wel kunnen. Leuk, Nikki! :ok:
Afbeelding
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik vind Chico best leuk om te zien. Maar aangezien m'n man slechthorend is, knalt geblaf keihard bij hem binnen. Dat is ook de reden dat we er bij Elco vanaf het begin bovenop gezeten hebben om het blaffen in te perken. Maar ik vrees dat Chico toch echt te veel last gaat geven op dat gebied, helaas. (Even nog afgezien van het feit dat m'n man helemaal niet op een opvanger zit te wachten.)
Manu

Gollum schreef: Ja leuk! Ik ben zo benieuwd hoe de meiden op elkaar reageren! Ze waren zo leuk samen op de filmpjes die ik heb gezien :D
Nu 'krijg' ik Corani, dat lijkt me ook een heel leuk hondje!

En wat een goed idee om Uma aan Manu vast te maken!
Wat leuk :cheer:
Ik was trouwens nog erg benieuwd naar jou doekje voor Juul, met "adopt me". Dat zal toch wel meer mensen aanspreken?
Al heeft Blanche natuurlijk al een gezin gevonden als alles goed gaat.

Corani lijkt me ge-wel-dig! Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen!
DeDiana schreef:Zo te horen is Uma weer helemaal bijgedraaid, gelukkig! Ik kan me voorstellen dat je dat lastig vindt als je merkt dat ze zich voor jou afsluit, en ook dat het moeilijk is om dat niet persoonlijk op te vatten of om dan je best te gaan doen (wat waarschijnlijk bij haar alleen maar averechts werkt). Het is gewoon een gevoelige hond met streken af en toe, maar je weet nu in ieder geval dat ze vanzelf weer bijdraait. :ok:
Het lijkt me tegelijkertijd ook wel heel mooi om te zien dat ze zich bij jouw vriend zo prettig voelt.

Wat fijn dat ze ook alweer los heeft kunnen lopen, en wat slim om haar aan Manu vast te maken!

Ik ben heel benieuwd wat ze ervan gaat vinden als straks Blanche ineens op de stoep staat... :cheer:
Nou ja, ze accepteert me, maar ik heb het idee dat ze me nu alleen op zoekt omdat de wereld eng is :mrgreen: Ik vind het inderdaad lastig als ze zich afsluit. Ik ben het niet gewend en ik kan het maar moeilijk van me af zetten. Ik neem het persoonlijk op. Ze is wel ontzettend braaf. Ze gaat ook steeds meer spelen in huis.
Springt als een hert met beide voorpoten vooruit op haar botje en schiet er vervolgens mee door de woonkamer :Q:
Ze is helemaal verliefd op Jonathan, die liefde is wederzijds. Die twee zijn zo gek van elkaar, heel leuk om te zien. Het verbaasde me al dat ik haar vandaag mee mocht nemen haha.

Ik ben ook ontzettend benieuwd! En ook wat Manu van haar vindt, heeft hij zomaar een harem :mann:
Valerie
Zeer actief

Dat adopt me doekje heb ik gekocht. Juliony zou eerst bij mij in de opvang komen en toen werd Jigzy net loops dus toen was Nienke zo lief om hem in huis te nemen :cheer:
Ik heb van andere mensen gehoord dat het wel echt werkt. Op wandelingen wat jij doet in Monster oid zal het wel helpen, of op evenementen (podencowandeling, en er is een rasloze hondenshow in september).
Toen wij in Hilversum liepen (wel de eerste wandeling dus zonder Juliony) werden we ook al aangesproken over de honden.
Het doekje ligt hier nog jullie mogen het wel lenen hoor :wink: ik doe het zelf niet om :mrgreen:
Manu

Valerie schreef:Dat adopt me doekje heb ik gekocht. Juliony zou eerst bij mij in de opvang komen en toen werd Jigzy net loops dus toen was Nienke zo lief om hem in huis te nemen :cheer:
Ik heb van andere mensen gehoord dat het wel echt werkt. Op wandelingen wat jij doet in Monster oid zal het wel helpen, of op evenementen (podencowandeling, en er is een rasloze hondenshow in september).
Toen wij in Hilversum liepen (wel de eerste wandeling dus zonder Juliony) werden we ook al aangesproken over de honden.
Het doekje ligt hier nog jullie mogen het wel lenen hoor :wink: ik doe het zelf niet om :mrgreen:
Als je het nou om je haarbal zou binden neem ik hem zo mee hoor :love:
:mrgreen:

Het zou wel fijn zijn want inderdaad, in Monster lopen veel mensen met honden en in mijn buurt lopen echt heel wat met buitenlandse honden. Ik weet zeker dat ze heel erg op zal vallen.
Ze is een plaatje! Ik heb al shampoo voor witte honden gehaald :F:
Valerie
Zeer actief

Ik wilde net zeggen, als ik het bij Kiyoshi omgooi dan ben ik hem binnen 2 minuten kwijt :LOL: maar is goed ik neem het mee. Al is ze wel al gereserveerd he :wink:
Manu

Valerie schreef:Ik wilde net zeggen, als ik het bij Kiyoshi omgooi dan ben ik hem binnen 2 minuten kwijt :LOL: maar is goed ik neem het mee. Al is ze wel al gereserveerd he :wink:
Hm, ja, dus is het niet nodig :F:
Ik word wat te enthousiast :Q:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”