Hij is vijf jaarSandra&co schreef:Ja, dat wordt een leuk hondje als hij uitgegroeid is!

Moderator: moderatorteam
Hij is vijf jaarSandra&co schreef:Ja, dat wordt een leuk hondje als hij uitgegroeid is!
Als dat zo is, vind ik het stukje van het asiel niet helemaal passend. In dat stukje lees ik namelijk niet echt iets geks voor een markiesje. Eentje van de actievere soort wel, maar dat vind ik dat meer markiesjes dat mogen hebbenFotogravinnetje schreef:Markiesjes hebben over het algemeen niet zoveel moeite met grenzen respecteren. Bij Ziggie moet je de grenzen steeds strak blijven bewaken. Meeste markiesjes ontsporen niet erg als je niet helemaal strak consequent bent, bij Ziggie moet je wel echt heel consequent zijn, anders neemt hij een loopje met je. Hij is dus wat meer een handvol dan het gemiddelde markiesjeveertje schreef:Hoezo niet? ik vind het best wel als een markiesje klinken eigenlijk.Fotogravinnetje schreef:Ik gun dit hondje (een neef van Elco) zo een fijne nieuwe mand! Het is dat we Elco en Gait al hebben. Ziggie is niet de gemakkelijkste misschien, en zeker niet typisch markiesje qua karakter, maar ik denk wel dat hij het heel goed zou hebben bij ons
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... do-hammers
Past inderdaad vast primaTamara81 schreef:Ja, die is leuk. Een Hongaarse Vizsla zit er zeker in volgens mij, en een terriër.
Maar, die past makkelijk bij je toy hondje hoor
Lin-C schreef:https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... azienaveen
Ik vind dit dus echt een geweldig hondje. Als ik nu zelf geen pup had, was ik hier zo voor gegaan.
Ooh leuk canicross hondje![]()
Dat staat er inderdaad. Ze schrijven zelf ook dat ze zelf denken dat hij jonger is, ongeveer 3 jaar. Maar op de foto's lijkt het echt nog een slungelige puber.Célie schreef:Uitgegroeid? Hij is 5 toch.Sandra&co schreef:Ja, dat wordt een leuk hondje als hij uitgegroeid is!
Je zocht toch nog een derde? Dit lijkt me een leukerd!Tamara81 schreef:OohBreng maar hier
![]()
Ik zou het zelf niet willen. Voor opvang prima en hartstikke leuk die verrassing wat het gaat worden, maar voor houden? Dan wil ik toch wel voelen hoe de klik is. Aan de andere kant, met een pup is het ook een onwijze verrassing al heb je die een paar keer gezien. Maar dan heb je alweer meer inschatting vanuit de fokker.Tamara81 schreef:En wat moet dat spannend zijn! Een hond die je alleen van fotos en verhalen en film kent ophalen van het vliegveld.
Wat een leuke hond ja!
Er worden sowieso bizarre prijzen gevraagd op mp de laatste tijd. Gezelschaphondjes wordt gerust 1000 euro voor gevraagd.blondie schreef:Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats
Had ik ook gezien, die oren hèLin-C schreef:Salome pup teefje
€ 350,00
https://link.marktplaats.nl/m1577671682 ... ialbuttons
Dit lijkt me ook een leuk hondje. Valt hier vast ook wel in de smaak. Geen idee alleen hoe die stichting is.
Ja, op die eerste foto vond ik dat ook ja. Op de rest van de foto's zie ik het dan weer niet zo.Persistence schreef:Had ik ook gezien, die oren hèLin-C schreef:Salome pup teefje
€ 350,00
https://link.marktplaats.nl/m1577671682 ... ialbuttons
Dit lijkt me ook een leuk hondje. Valt hier vast ook wel in de smaak. Geen idee alleen hoe die stichting is.maar het doet me ook denken aan iets staffordachtigs...
Ik las pas dat een kaninchen teckelpup tegenwoordig voor €1800 mag verhuizen... Toen ik zei dat ik dat belachelijk vond, kreeg ik te horen dat mijn honden vast wel uit de broodfok komen, en dat je meer van je hond houdt als je er veel voor betaald hebt....blondie schreef:Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats
Kan niet goed zijn, dan hou je vast niet van haar.... Sneu hoorCélie schreef:O, jee Ushi was gratis, arme Oes.petra1 schreef:Ik las pas dat een kaninchen teckelpup tegenwoordig voor €1800 mag verhuizen... Toen ik zei dat ik dat belachelijk vond, kreeg ik te horen dat mijn honden vast wel uit de broodfok komen, en dat je meer van je hond houdt als je er veel voor betaald hebt....blondie schreef:Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats
Zei ik ook, maar dat was echt niet waar, en de ouders van mijn honden zaten vast ergens achteraf in een schuur te creperen.Zinodo schreef:Welnee joh. One man’s trash is another man’s treasure
petra1 schreef:Zei ik ook, maar dat was echt niet waar, en de ouders van mijn honden zaten vast ergens achteraf in een schuur te creperen.Zinodo schreef:Welnee joh. One man’s trash is another man’s treasure
Toen ik zei dat ik de ouders van al mijn honden gezien heb, zeiden ze dat dat niet de ouders konden zijn maar honden die er beter uitzagen.
Echt, geen speld tussen te krijgen hoor
O, met Mila zou dat prima gaan verwacht ik, volgens de beschrijving is ze in ieder geval erg sociaal. Maar aan vier honden waarvan er twee ook nog jong en erg energiek zijn, heb ik echt wel mijn handen volTamara81 schreef:OohWat een mooie hond! Zou deze hond niet samen gaan met Mila dan? Of vind je drie honden plus een in de opvang genoeg?
DeDiana schreef:O, met Mila zou dat prima gaan verwacht ik, volgens de beschrijving is ze in ieder geval erg sociaal. Maar aan vier honden waarvan er twee ook nog jong en erg energiek zijn, heb ik echt wel mijn handen volTamara81 schreef:OohWat een mooie hond! Zou deze hond niet samen gaan met Mila dan? Of vind je drie honden plus een in de opvang genoeg?
![]()
En ik verwacht niet dat Arlo opeens volgende week een baas heeft gevonden, al kan het natuurlijk snel gaan als de juiste persoon zich meldt.
Ik ga er maar van uit dat zo'n knappe, lieve jongedame sowieso wel snel een leuk baasje heeft.Tamara81 schreef:Ja, je hebt je handen wel vol. Lastig is dat hé... zie je zomaar een droomhondje en dan moet je alles tegen elkaar afwegen. Het is ook onvoorspelbaar wanneer Arlo een baasje vindt...DeDiana schreef:O, met Mila zou dat prima gaan verwacht ik, volgens de beschrijving is ze in ieder geval erg sociaal. Maar aan vier honden waarvan er twee ook nog jong en erg energiek zijn, heb ik echt wel mijn handen volTamara81 schreef:OohWat een mooie hond! Zou deze hond niet samen gaan met Mila dan? Of vind je drie honden plus een in de opvang genoeg?
![]()
En ik verwacht niet dat Arlo opeens volgende week een baas heeft gevonden, al kan het natuurlijk snel gaan als de juiste persoon zich meldt.
Ze is wel heel mooi, die stille liefde.