Reini schreef:Dames, even over a.s. zaterdag. Ik ben helemaal vergeten dat ik vrijdagavond ga stappen met mijn vriendin om ons tien jarige vriendschap jubileum te vieren. Ik weet dus niet 100% zeker of ik zaterdag kom![]()
![]()

Moderator: moderatorteam
Voor een zondag heb ik ook wel belangstelling.Reini schreef:Dat weet ik nietRosa schreef: Gaan jullie in maart op een zondag? Dan kan ik evt. wel mee.maar Marlous wel dus zij zal vast even reageren als ze dit leest
Het is anders ook een aantal pagina's terug te vinden.
Ik had het er net al even over met mijn zusje maar ik kom gewoon. Als ik erg brak ben neem ik Vegas gewoon niet meeZoek stok! schreef:Reini schreef:Dames, even over a.s. zaterdag. Ik ben helemaal vergeten dat ik vrijdagavond ga stappen met mijn vriendin om ons tien jarige vriendschap jubileum te vieren. Ik weet dus niet 100% zeker of ik zaterdag kom![]()
![]()
Nou lekker is dat
Reini schreef:Ik had het er net al even over met mijn zusje maar ik kom gewoon. Als ik erg brak ben neem ik Vegas gewoon niet meeZoek stok! schreef:Reini schreef:Dames, even over a.s. zaterdag. Ik ben helemaal vergeten dat ik vrijdagavond ga stappen met mijn vriendin om ons tien jarige vriendschap jubileum te vieren. Ik weet dus niet 100% zeker of ik zaterdag kom![]()
![]()
Nou lekker is dat
Goed ideeReini schreef:Gezien de drukte voor zaterdag de 25ste is het wel handig als iedereen zijn uiterste best doet om op tijd te komen zodat er niet een grote groep staat te wachten op de parkeerplaats.
Vanaf de parkeerplaats kan je rechtdoor de zandbult op lopen waarna je op de open vlakte uitkomt. Als er mensen veel later arriveren dan de afgesproken tijd dan kan de rest eventueel de bult alvast op lopen zodat de honden los kunnen.
De laatkomers kunnen zich dan alsnog bij de groep voegen
Frederique schreef:Goed ideeReini schreef:Gezien de drukte voor zaterdag de 25ste is het wel handig als iedereen zijn uiterste best doet om op tijd te komen zodat er niet een grote groep staat te wachten op de parkeerplaats.
Vanaf de parkeerplaats kan je rechtdoor de zandbult op lopen waarna je op de open vlakte uitkomt. Als er mensen veel later arriveren dan de afgesproken tijd dan kan de rest eventueel de bult alvast op lopen zodat de honden los kunnen.
Welnee.... ons ideeReini schreef:Frederique schreef:Goed ideeReini schreef:Gezien de drukte voor zaterdag de 25ste is het wel handig als iedereen zijn uiterste best doet om op tijd te komen zodat er niet een grote groep staat te wachten op de parkeerplaats.
De laatkomers kunnen zich dan alsnog bij de groep voegenHet was dan ook jouw idee Frederique.
strak planReini schreef:Gezien de drukte voor zaterdag de 25ste is het wel handig als iedereen zijn uiterste best doet om op tijd te komen zodat er niet een grote groep staat te wachten op de parkeerplaats.
Er is zo'n grote opkomst dat het geen doen is om op mensen te gaan wachten als ze veel te laat aankomen. Dat wordt eén groot drama op die parkeerplaats :N:Stang schreef: strak plan![]()
Dan neem ik waarschijnlijk alletwee de honden mee, want wat me tegenhoud met twee honden is ze een half uur aan de lijn houden en stilstaan om te wachten.
PreciesReini schreef:Er is zo'n grote opkomst dat het geen doen is om op mensen te gaan wachten als ze veel te laat aankomen. Dat wordt eén groot drama op die parkeerplaats :N:Stang schreef: strak plan![]()
Dan neem ik waarschijnlijk alletwee de honden mee, want wat me tegenhoud met twee honden is ze een half uur aan de lijn houden en stilstaan om te wachten.
Als je de bult op loopt kunnen de honden meteen los en lekker rennen
Zolang ik niet voor de zoveelste keer de a28 neem ipv de a27 moet het lukken. O maar wacht....ik heb dan TomTom!!miekmiek schreef:Met dat mooie scheurbakkie van jou moet dat lukken.Zoek stok! schreef:Ikke ook!miekmiek schreef:Wij gaan ons best doen om op tijd te komen.![]()
Ja echt Reini!
Nou, het zou dan vanaf 12.00u. zijn ivm mensen die van ver moeten komen, maar ik dacht dat jij pas vanaf 13.00u kon vandaar.Zoek stok! schreef:Ik kan ook in de ochtend. Maar er was toch al gezegd dat het 's middags zou worden?Marlous schreef:Linda, kon jij de 25e nou ook alleen in de middag? Of kan je ook in de ochtend.
Morgen zit ik tot 12 uur op de hondenschool, maar de week daarom niet. Dus ik kan gewoon!Marlous schreef:Nou, het zou dan vanaf 12.00u. zijn ivm mensen die van ver moeten komen, maar ik dacht dat jij pas vanaf 13.00u kon vandaar.Zoek stok! schreef:Ik kan ook in de ochtend. Maar er was toch al gezegd dat het 's middags zou worden?Marlous schreef:Linda, kon jij de 25e nou ook alleen in de middag? Of kan je ook in de ochtend.
Zoek stok! schreef:Morgen zit ik tot 12 uur op de hondenschool, maar de week daarom niet. Dus ik kan gewoon!Marlous schreef:Nou, het zou dan vanaf 12.00u. zijn ivm mensen die van ver moeten komen, maar ik dacht dat jij pas vanaf 13.00u kon vandaar.Zoek stok! schreef:Ik kan ook in de ochtend. Maar er was toch al gezegd dat het 's middags zou worden?Marlous schreef:Linda, kon jij de 25e nou ook alleen in de middag? Of kan je ook in de ochtend.
Ben net terug van het werk.Reini schreef:Welke zaterdag is het nou dan kan ik het op het lijstje bijschrijvenZoek stok! schreef:Jaaaa, leuk!Marie-José schreef:Lees dit nu pas...mag ik nog mee zaterdag?
![]()