Dagmar wat komt er nu weer niet geloofwaardig over, misschien kan je gewoon ook open staan voor mijn verhaal waar geen woord van gelogen is. Kijk als je nu de hele tijd dit soort reacties geeft dan hoef ik niet meer te reageren op jou of wie dan ook, die op deze manier mij blijft benaderen.
Ik heb al uitgelegd dat ik een gastenverblijf run die ook op het zelfde erf is... dit is mijn maandelijkse inkomen en vandaar daat ik veel aanwezig BEN op mijn eigen stekkie WAT is daar niet geloofwaardig aan .... tell me... of nee laat maar zitten.
Hoe zit dat trouwens met die knop dat je mensne als vijnand of vriend kan aanmerken.... wat is het doel ervan... als ik bv iemand als vijand aanklik zie ik dan diegene haar of zijn bedrage niet meer.... want dat lijkt me wel wat
''Maar taxi rijden, douchen, koken, slapen etc. tussen je honden lijkt me vrij knap.
T zal wel een vergissing zijn en hopelijk geen goedpraterij.''
Ik rij alleen mijn buren die om mij heen wonen en heb er geen dagtaak aan, daarbij douchen, koken, slapen etc. doe ik toch allemaal thuis, het huis dat op het zelfde erf staat als het gastenverblijf en waar ook de honden zijn !?!?!?!? Wat is er vreemd aan, ja ik ben een bezig bijtje, maakt toch niet uit ! Als ze NU gaan blaffen met z'n allen hang ik idd ff over het balkon om te zien wat er aan de hand is... dus is er veel toezicht toch .... als ik slaap en ze blaffen mij wakker hang ik idd weer ff over balkon om te checken wat er is, dan is er toch veel toezicht...
Beste mensne ik neem mij voor om alleen nog maar op boeiende bijdragen te reageren en vermoeide memebers ga ik overslaan... verwacht maar geen reactie meer ... want ik vind de benadering bij sommige nog steeds uien en daar heb ik geen zin in.
en kan iemand mij uitleggen wat die knoppen vriend/vijand te betekenen hebben ?