Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Amar en Senna vreselijk gevochten

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

chrico schreef:Toch ben ik het er mee eens dat twee teven ( en al helemaal van dezelfde leeftijd) voor heel wat narigheid kunnen zorgen. Het word ook eigenlijk altijd afgeraden (door rasverenigingen, asiels en opvanghuizen) en dat zal toch wel een rede hebben.
Hoi Whera,

Ik heb nog nooit van een rasvereniging of iets dergelijks gehoord dat het afgeraden wordt. Zelfs de doggen Opvang plaatst twee teven bij elkaar. Zij plaatsen juist geen reu bij een reu.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ook de dogopvang doet dit liever niet, die kiezen voor reu teef combi`s.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

bram en thijs schreef:
Hutsje schreef:
jidde schreef:Maar komt van een boerderij, dus spreek je nou niet echt van een fokker!!
????????? Dus iemand die op een boerderij woont is geen fokker?
Ik heb een trapje voor je neergezet dus je mag van de kast afklimmen! Ook een goede fokker kan een boerderij bewonen. Een hele mooie boerderij zelfs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahahahaha. sorry, liet me weer even meeslepen.....
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

chrico schreef:Ook de dogopvang doet dit liever niet, die kiezen voor reu teef combi`s.
Ik kan me ook nog wel een paar topics herinneren van doggenteefjes die een ander huis moesten zoeken omdat het met andere teven niet goed ging. Het is gewoon de slechts denkbare combi. Wil niet zeggen dat het niet goed kan gaan maar je moet er rekening mee houden dat het niet goed gaat en dan een goede oplossing hebben. Wel denk ik dat hoed groter het leeftijdsverschil hoe groter de kans van slagen, maar ook dat garandeert niets.

Met de methode van Mol ben ik het ook niet geheel eens, want je kan nog zo baas zijn over je hond, als hij of zij een andere niet moet dan gaat het mis. Ik vraag me ook af of je net zo baas bent over Gomez, Mol?
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

pfffff 1 ding weet ik nu wel
als ik dit allemaal eerder had geweten had ik zeker niet gekozen voor een teef erbij
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

twinkeltje schreef:pfffff 1 ding weet ik nu wel
als ik dit allemaal eerder had geweten had ik zeker niet gekozen voor een teef erbij
Met Swiffers waarin niet teveel terrierbloed zit gaat dat meestal prima. Maak je maar geen zorgen ;)
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:In dit topic ging het over twee teven bij elkaar en over een oudere mensen die aan een pup beginnen. Zo verschrikkelijk off-topic gig het dus niet.
Als je je stoort aan de manier van schrijven van iemand moet je dat zeggen. Je tikt nu iets neer over het feit dat jonge mensen net zo veel kans hebben iets te breken als een ouder iemand en als ik dat weerleg zeg je dat je je stoort aan de toonzetting en dat je daarom reageerde.
Dan praat je dus langs elkaar heen.
Nog één keer dan: ik stoorde me niet alleen aan jouw opmerkingen. Er hebben in dit topic nog heel wat andere mensen gereageerd waar ik me ook aan stoorde en daar reageerde ik op. Ik heb inderdaad niet iedereen bij naam genoemd, maar het een beetje algemeen gehouden. (Op een paar grove citaten na).
Het off-topic gaan vind ik het punt waar wij het nu over hebben, onze discussie nu onderling, dus. Daar gaat dit topic niet over en daar heeft Inge ook weinig aan, denk ik.
Ik stoor me niet aan de manier van schrijven van iemand (waar haal je dat nu weer vandaan?!). Ik stoor me wel aan de generaliserende manier van schrijven in dit topic en daar heb ik op gereageerd.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

MARC_S schreef:
twinkeltje schreef:pfffff 1 ding weet ik nu wel
Met Swiffers waarin niet teveel terrierbloed zit gaat dat meestal prima. Maak je maar geen zorgen ;)
toch een beedje wel hoor die ruby is een echte terier kwa doen en laten
hoe schatig en wollig ze er ook uit ziet
en nu is ze pas 5 maandjes
maar ja we kunnen alleen afwachten
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hutsje schreef:
chrico schreef:Ook de dogopvang doet dit liever niet, die kiezen voor reu teef combi`s.
Ik kan me ook nog wel een paar topics herinneren van doggenteefjes die een ander huis moesten zoeken omdat het met andere teven niet goed ging. Het is gewoon de slechts denkbare combi. Wil niet zeggen dat het niet goed kan gaan maar je moet er rekening mee houden dat het niet goed gaat en dan een goede oplossing hebben. Wel denk ik dat hoed groter het leeftijdsverschil hoe groter de kans van slagen, maar ook dat garandeert niets.
Dat klopt, ook doggen kunnen aardige haaibaaien zijn. Als ik alleen hier in huis al kijk en dat is een reu teef combi, de keren ga tellen dat het fout ging enz dan ben ik bijna geneigd om als je een combi wil maken dat men een tweede hond vanaf pup moet nemen.
De laatste echte vechtpartij ging voor de kil en dan ben je niet blij als eigenaar.
Toen een van de twee zich in de strijd naar mij keerde en ik uithaalde, was ik echt blij dat mijn kinderen niet thuis waren.
Vandaar dat ik ook voor ben dat er voor deze jonge hond een ander plekje gezocht word voo rhet uit de hand gaat lopen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

MARC_S schreef:
Scooby schreef:
MARC_S schreef:Nee was tegen Inge. Maargoed, je moet niet naar NU kijken. 63 is een goede leeftijd, 73, dus als de hond 10 is is meer de leeftijd van een verzorgingstehuis. En dan? Prima, iemand van 63 kan nog heel vitaal zijn, heel vitale mensen van 73 zijn een stuk zeldzamer.
Hoi Marc,

Laat de gemiddelde 73-jarige dit maar niet lezen! Zoveel 73-jarigen zitten er tegenwoordig niet in verzorginghuizen, hoor. Wat heb jij een vreemd beeld van de ouderen van tegenwoordig.
Ik heb nog twee oma's en mijn opa is net dood, mijn buurvrouw is 80 en daarop heb ik mijn beeld gebaseerd. geen van hen zou een doberman gehad moeten hebben op die leeftijd ;) Mijn opa en vader zijn beiden overleden voor hun 70e als extra aanvulling dus ik vind gewoon dat je op die leeftijd niet kan garanderen dat je voor de hond kan blijven zorgen, ik heb daar moeite mee.
Ik heb ook nog 2 oma's, waarvan er 1 (dik in de 80) af en toe nog de mechel van mijn oom uitlaat. ;)
Mijn andere opa en oma (waarvan opa inmiddels overleden is) kregen 25 jaar geleden nog een pup, en opa was toen 64 jaar. Ging dus ook gewoon prima. Hond is 15 jaar geworden en opa was toen dus 79 maar liep nog steeds dagelijks minstens een ronde van een uur. Ze zijn beide pas "ouder" geworden toen de hond wegviel en ze dus niet meer hoefden ;)
Ook ik keek dus naar de praktijk.
Ik blijf dus ook bij mijn standpunt dat de leeftijd op zich geen reden is om maar geen hond te nemen, mensen van die leeftijd kunnen nog heel kwiek zijn, net zoals jongere mensen al veel "ouder" kunnen zijn qua lichaam en geest.
Mannen worden gemiddeld 76 jaar zeg je, heb je weleens in de krant de overlijdensadvertenties bekeken? Hoeveel jonge mensen sterven er wel niet, die het "gemiddelde" daarmee naar beneden nemen.
Enkele dagen geleden is een fokker plotseling overleden, 35 jaar oud. Veel te jong, maar het gebeurt. Als je alle risico's bij voorbaat uit wil sluiten kan niemand meer aan een pup beginnen, het leven is nu eenmaal vol risico's.
Ik zou mijn hond liever plaatsen bij een ouder iemand die alle tijd voor mijn hond heeft, nog jong qua lichaam ven geest is en de hond bied wat hij nodig heeft, dan puur op leeftijd gebaseerd zo iemand maar niet eens een kans te geven. Het enige wat bekend is in dit geval is dat het om een man van 63 jaar gaat die net in de VUT is :?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef: Je tikt nu iets neer over het feit dat jonge mensen net zo veel kans hebben iets te breken als een ouder iemand en als ik dat weerleg zeg je dat je je stoort aan de toonzetting en dat je daarom reageerde.
Dit is wat ik heb geschreven en daar staat dus niet in dat ik zeg dat jonge mensen net zoveel kans hebben iets te breken als een ouder iemand:
Scooby schreef:Hoi Marc,

Wat een onzin. Ik ken ook genoeg jonge mensen die iets gebroken hebben, omdat een grote hond hen onbenullig omver liep. Op dit moment ken ik een vrouw die al negen maanden aan het revalideren, omdat andersmans duitse herder haar omver liep en ze daarbij haar knieschijf brak. Ook zij heeft nu allerlei uitlaatsystemen voor haar hond.
Dit heeft dus absoluut niets met leeftijd te maken. Dat kan iedereen overkomen!
Ik zeg dat een jong iemand net zo goed iets kan breken als een oud iemand. Als je er toch bovenop zit dat ik je goed citeer en jouw woorden niet verdraai, moet je dat ook niet met mijn woorden doen. (Maar je zal nu vast wel weer een goed argument hebben waarom ik geen gelijk heb...)
laeken
Zeer actief

Als Wuilus tweede teef was geweest met haar extreme teefagressief gedrag ben ik er van overtuigd dat ze ook moord en bloedbaden zou veroorzaken. Mensen kunnen nu misschien zeggen dat je dat niet kan weten als je maar 1 hond hebt maar dat kan ik toch wel inschatten aangezien ze gewoon heel sociaal, maar wel dominant tegen reuen is, terwijl ze niet met een teef kan omgaan zonder aan te vallen.

Teven accepteerd ze niet in haar omgeving. Als pup heeft ze mn teven als vriendinnen gehad. Van de een op de andere dag werd ze echter teef agressief en is er dus ook met al haar vriendinnen een fiks knokpartij gekomen en dat is nooit meer goedgekomen. Het heeft zelfs een naam wat ze heeft en komt veel vaker voor. Die teven zijn niet te handhaven met een andere teef en je kan er niks aan merken als pup. :?
Verder bijt ze al na enige waarschuwingen teven-pups, het gaat dus heel ver.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Ik heb een pup gegeven aan mijn vader die 15 maanden later op 61 jarige leeftijd overleed. Ging even liggen is niet meer wakker geworden. Daarvoor regelmatig gecontroleerd in het ziekenhuis maar hij was perfect gezond. Omdat we toch met voorbeelden komen hier.
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef:Dat klopt, ook doggen kunnen aardige haaibaaien zijn. Als ik alleen hier in huis al kijk en dat is een reu teef combi, de keren ga tellen dat het fout ging enz dan ben ik bijna geneigd om als je een combi wil maken dat men een tweede hond vanaf pup moet nemen.
De laatste echte vechtpartij ging voor de kil en dan ben je niet blij als eigenaar.
Toen een van de twee zich in de strijd naar mij keerde en ik uithaalde, was ik echt blij dat mijn kinderen niet thuis waren.
Vandaar dat ik ook voor ben dat er voor deze jonge hond een ander plekje gezocht word voo rhet uit de hand gaat lopen.
Hoi Whera,

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik denk ook dat je de minste kans op conflicten hebt, wanneer de tweede hond er als pup bijkomt. Wij hebben hier nog nooit één conflict gehad. Hebben wij dan gewoon geluk? Ik geloof het niet alleen maar, hoor.
Maar ik denk ook dat het voor Senna het beste is als ze een fijn ander tehuis vindt.
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Hutsje schreef:

Met de methode van Mol ben ik het ook niet geheel eens, want je kan nog zo baas zijn over je hond, als hij of zij een andere niet moet dan gaat het mis. Ik vraag me ook af of je net zo baas bent over Gomez, Mol?
ja ik ben nog zo baas over gomez ,gomez weet dat hij dat soort dingen niet moet flikken klaar ,jij weet hoe gomez was want je heb zelf bij hem lopen kijken nou gomez is veel rustigger nu ook omdat meneer gewoon onder kuretelen staat ,en tuurlijk als hij de kans krijg als ik er niet ben zal hij hert niet laten maar heeft echt het lef niet om het te doen waar ik bij bent

mol 8)
Hutsje
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef:
Hutsje schreef:

ja ik ben nog zo baas over gomez ,gomez weet dat hij dat soort dingen niet moet flikken klaar ,jij weet hoe gomez was want je heb zelf bij hem lopen kijken nou gomez is veel rustigger nu ook omdat meneer gewoon onder kuretelen staat ,en tuurlijk als hij de kans krijg als ik er niet ben zal hij hert niet laten maar heeft echt het lef niet om het te doen waar ik bij bent

mol 8)
Waarom ga je dan niet naar show met hem? Hij was toch zo moeilijk te hanteren? Ik vind het moeilijk te geloven dat als hij je rommelreu wil pakken in je tuin als ze los lopen samen (ik denk dat dat al niet kan) hij dan op je stem rustig gaat zitten afwachten tot je zegt dat hij weer mag gaan.
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Hutsje schreef:Ik heb een pup gegeven aan mijn vader die 15 maanden later op 61 jarige leeftijd overleed. Ging even liggen is niet meer wakker geworden. Daarvoor regelmatig gecontroleerd in het ziekenhuis maar hij was perfect gezond. Omdat we toch met voorbeelden komen hier.
Wat verschrikkelijk Jessica, dit zal een groot verdriet voor je zijn.
AfbeeldingAfbeelding
Mol
Zeer actief

Hutsje schreef:
v.d Lupinehof schreef:
Hutsje schreef:

mol 8)
Waarom ga je dan niet naar show met hem? Hij was toch zo moeilijk te hanteren? Ik vind het moeilijk te geloven dat als hij je rommelreu wil pakken in je tuin als ze los lopen samen (ik denk dat dat al niet kan) hij dan op je stem rustig gaat zitten afwachten tot je zegt dat hij weer mag gaan.
ik ga niet naar show om ik geen zin heb om contenu op me kavieven te zijn met hem en hem contenu te waarschuwen en hij zou rommel reu grijpen ja als ik er niet bij bent ,daar in tegen doet hij jimmy helemaal niks en die loopt ook los door het huis en tuin
als ik me sla muil open trekt veroert hij geen vin meer maar dan veroert hier geen 1 hond nog wat hoor

gomez dekt zelfs niet eens meer zonder toestemming

mol 8)
Hutsje
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef: ik ga niet naar show om ik geen zin heb om contenu op me kavieven te zijn met hem en hem contenu te waarschuwen en hij zou rommel reu grijpen ja als ik er niet bij bent ,daar in tegen doet hij jimmy helemaal niks en die loopt ook los door het huis en tuin
als ik me sla muil open trekt veroert hij geen vin meer maar dan veroert hier geen 1 hond nog wat hoor

mol 8)
OK, je gaat niet naar show omdat je dan zo moet opletten. Als hij de kans krijgt doet hij het dus wel, als heb je hem aan de riem. Dat hij Jimmy niks doet kan ik inkomen, die vormt geen bedreiging voor hem want dat is een makkelijke hond toch? Die provoceert niet heb ik begrepen. Het maakt ook verder niet uit, ik geloof dat je je honden heel goed onder controle hebt. Maar ik denk niet dat iemand zijn hond te allen tijde 100 procent onder controle heeft en zeker niet als 2 honden elkaar naar het leven staan.
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Scooby schreef:
Eline* schreef: Je tikt nu iets neer over het feit dat jonge mensen net zo veel kans hebben iets te breken als een ouder iemand en als ik dat weerleg zeg je dat je je stoort aan de toonzetting en dat je daarom reageerde.
Dit is wat ik heb geschreven en daar staat dus niet in dat ik zeg dat jonge mensen net zoveel kans hebben iets te breken als een ouder iemand:
Scooby schreef:Hoi Marc,

Wat een onzin. Ik ken ook genoeg jonge mensen die iets gebroken hebben, omdat een grote hond hen onbenullig omver liep. Op dit moment ken ik een vrouw die al negen maanden aan het revalideren, omdat andersmans duitse herder haar omver liep en ze daarbij haar knieschijf brak. Ook zij heeft nu allerlei uitlaatsystemen voor haar hond.
Dit heeft dus absoluut niets met leeftijd te maken. Dat kan iedereen overkomen!
Ik zeg dat een jong iemand net zo goed iets kan breken als een oud iemand. Als je er toch bovenop zit dat ik je goed citeer en jouw woorden niet verdraai, moet je dat ook niet met mijn woorden doen. (Maar je zal nu vast wel weer een goed argument hebben waarom ik geen gelijk heb...)

Een jong iemand kan inderdaad ook wat breken, alleen is de kans vele malen kleiner dan bij iemand van boven de 60.
Maar dat heb ik al getikt in de reactie die ik als eerste gaf ok je bericht, waarna je zei dat je je stoorde aan de toonzetting.
Ik stop met deze discussie met jou en ik hou me aan mijn woord. ;)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
laeken
Zeer actief

Ik ga verder niet meer in discussie wat betreft het standpunt dat iemand die ouder is dan 70 eerder wat heeft dan een jong iemand, dat vind ik te vermoeiend eerlijk gezegd. Ik leef, loop en ren en speel al 30 jaar met honden nu, en als ik 70 ben weet ik 100% zeker dat me dat niet weer 30 jaar lukt. Ik weet ook 100% zeker dat ik minder leuk met Wuilus had kunnen spelen en aangezien ik nog nooit wat heb gehad weet ik ook 100% zeker dat ik op mijn 70 eerder wat zal krijgen waardoor ik niet kan zorgen voor een grote pittige hond. Dat is alles wat ik erover te zeggen heb verder.

Dat verder sommigen mensen op hun 63 een dobermanpup uit herplaatssituaties aanraden is niet mijn probleem gelukkig, ik neem de hond in ieder geval niet over 10 jaar. Hadden ze haar gelijk bij mij moeten zetten als je begrijpt waar ik op doel nu.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Hutsje schreef:Ik heb een pup gegeven aan mijn vader die 15 maanden later op 61 jarige leeftijd overleed. Ging even liggen is niet meer wakker geworden. Daarvoor regelmatig gecontroleerd in het ziekenhuis maar hij was perfect gezond. Omdat we toch met voorbeelden komen hier.
Wat verschrikkelijk Jessica, dit zal een groot verdriet voor je zijn.
Ja, gister 2 jaar geleden :cry: .
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Hutsje schreef:
v.d Lupinehof schreef: ik ga niet naar show om ik geen zin heb om contenu op me kavieven te zijn met hem en hem contenu te waarschuwen en hij zou rommel reu grijpen ja als ik er niet bij bent ,daar in tegen doet hij jimmy helemaal niks en die loopt ook los door het huis en tuin

mol 8)
OK, je gaat niet naar show omdat je dan zo moet opletten. Als hij de kans krijgt doet hij het dus wel, als heb je hem aan de riem. Dat hij Jimmy niks doet kan ik inkomen, die vormt geen bedreiging voor hem want dat is een makkelijke hond toch? Die provoceert niet heb ik begrepen. Het maakt ook verder niet uit, ik geloof dat je je honden heel goed onder controle hebt. Maar ik denk niet dat iemand zijn hond te allen tijde 100 procent onder controle heeft en zeker niet als 2 honden elkaar naar het leven staan.
ik ben dus van meening van wel klaar maar dan moet je gewoon heel stevig in je schoenen staan en niet te zoetsappig met een klikker gaan lopen spelen ,want ne dat werkt niet nee

mol 8)
laeken
Zeer actief

Eline* schreef:Ik stop met deze discussie met jou en ik hou me aan mijn woord. ;)
Twee zielen, 1 gedachte, ik stop met de discussie daarover in het algemeen, ook met Inge dus want ook zij zegt dat je op elke leeftijd wat kan overkomen zonder in te gaan op het feit dat je nogal anders in elkaar zit boven je 60e en als ik val en niks heb, zit mijn oma met diezelfde val in een rolstoel. Mijn opa is uiteindelijk overleden na uitglijden omdat hij zijn armen en heup brak en niet meer op de been kwam. Als ik dat breken wil moet ik van een dak vallen en loop ik waarschijnlijk binnen 2 weken weer. Maargoed, ik val eindeloos in herhaling ben ik bang :? Vandaar ook mijn stop nu.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef: ik ben dus van meening van wel klaar maar dan moet je gewoon heel stevig in je schoenen staan en niet te zoetsappig met een klikker gaan lopen spelen ,want ne dat werkt niet nee

mol 8)
:p: :p: :p: Neu, dat geloof ik ook niet... :mrgreen:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Scooby schreef:
MARC_S schreef:PS dit is geen verwijt, een beetje misschien, maar een illustratie om uit te leggen dat de mensen die nu zeggen, ja ik heb ook twee teven, moeten inzien dat dat toch niet om hetzelfde gaat als hier.
Hoi Marc,

Het feit dat ik schreef dat ik ook twee teven in huis heb waar het wel prima mee gaat, was ook meer naar aanleiding van de berichtjes van Eline en Caroline die schreven dat je nooit twee teven van hetzelfde ras moet nemen, omdat dat vragen is om moeilijkheden. Ik heb in mijn berichtjes daarover ook steeds duidelijk aangegeven dat dat helemaal los stond van de situatite van Inge! Ik vind de stelling dat je geen twee teven van hetzelfde ras in huis kan hebben namelijk onjuist.
8O Ik ben pas hier met bijlezen, maar wil wel even reageren, want je legt me woorden in de mond die ik nooit gezegd heb.

Ik heb gezegd dat IK nooit twee teven zou nemen en dat IK bij KAYA nooit een andere teef zou plaatsen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Stang schreef:
Scooby schreef:
MARC_S schreef:PS dit is geen verwijt, een beetje misschien, maar een illustratie om uit te leggen dat de mensen die nu zeggen, ja ik heb ook twee teven, moeten inzien dat dat toch niet om hetzelfde gaat als hier.
Hoi Marc,

Het feit dat ik schreef dat ik ook twee teven in huis heb waar het wel prima mee gaat, was ook meer naar aanleiding van de berichtjes van Eline en Caroline die schreven dat je nooit twee teven van hetzelfde ras moet nemen, omdat dat vragen is om moeilijkheden. Ik heb in mijn berichtjes daarover ook steeds duidelijk aangegeven dat dat helemaal los stond van de situatite van Inge! Ik vind de stelling dat je geen twee teven van hetzelfde ras in huis kan hebben namelijk onjuist.
8O Ik ben pas hier met bijlezen, maar wil wel even reageren, want je legt me woorden in de mond die ik nooit gezegd heb.

Ik heb gezegd dat IK nooit twee teven zou nemen en dat IK bij KAYA nooit een andere teef zou plaatsen.
Proest...ik ga er even voor zitten! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Dit wordt een lange avond....... :mrgreen:
Groet,
Dorien
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Dorien80 schreef:Dit wordt een lange avond....... :mrgreen:
Wil je ook chippie's?? :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Haha, ik ben al compleet voorzien! Prima amusement hierzo! :ok:
Groet,
Dorien
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”