Oh ja????Podenji schreef:
ik heb een hollandse herder langhaar gehad, beter zo?
Wie, wat, waar?
Moderator: moderatorteam
thanksroy schreef:
Je onderschrift is leuk![]()
groetjes
jahInge schreef:Oh ja????Podenji schreef:
Wie, wat, waar?
ja dat klopt, bij de hoge vaart maar nu al weer met heel veel plezier in lelystad bij de batavia wat voorheen de dober ver, was.WOEF! schreef:trainde je in almere in het weteringspark ?indiera schreef:Ja hier ook een mechelaar en wonende in almere en na 10 jaat lid geweest te zijn in almere op de club ,nu actief in lelystad ,wederhelft traint met een duitser en staat ook in het pak.
oke, ik ben nu nog op puppycursus bij axl (die eerste links zegmaarindiera schreef:ja dat klopt, bij de hoge vaart maar nu al weer met heel veel plezier in lelystad bij de batavia wat voorheen de dober ver, was.WOEF! schreef:trainde je in almere in het weteringspark ?indiera schreef:Ja hier ook een mechelaar en wonende in almere en na 10 jaat lid geweest te zijn in almere op de club ,nu actief in lelystad ,wederhelft traint met een duitser en staat ook in het pak.
WOEF! schreef:oke, ik ben nu nog op puppycursus bij axl (die eerste links zegmaarindiera schreef:ja dat klopt, bij de hoge vaart maar nu al weer met heel veel plezier in lelystad bij de batavia wat voorheen de dober ver, was.WOEF! schreef:trainde je in almere in het weteringspark ?indiera schreef:Ja hier ook een mechelaar en wonende in almere en na 10 jaat lid geweest te zijn in almere op de club ,nu actief in lelystad ,wederhelft traint met een duitser en staat ook in het pak.) maar ik twijfel nog.. ik wil na de puppy cursus en gehoorzaamheid nog VZH en/of ipo doen maar twijfel nog waar... ben al een paar keer bij de hogevaart weze kijken, wat is de reden van je vertrek daar?
Thxindiera schreef:WOEF! schreef:oke, ik ben nu nog op puppycursus bij axl (die eerste links zegmaarindiera schreef:ja dat klopt, bij de hoge vaart maar nu al weer met heel veel plezier in lelystad bij de batavia wat voorheen de dober ver, was.WOEF! schreef: trainde je in almere in het weteringspark ?) maar ik twijfel nog.. ik wil na de puppy cursus en gehoorzaamheid nog VZH en/of ipo doen maar twijfel nog waar... ben al een paar keer bij de hogevaart weze kijken, wat is de reden van je vertrek daar?
dat vertel ik je even vis een pb.
Een boxerroy schreef:Mijn raskennis is niet zo denderendInge schreef:Nope...geen Almere, zelfs niet in de buurt![]()
![]()
Jij heb een hollandse herder een mechel als ik het goed zie, maar wat is jou derde mooie hond voor ras?
groetjes yvonne

Dat wist ik echt niet! Heel wat anders dan de rassen die je nu hebtPodenji schreef:jahInge schreef:Oh ja????Podenji schreef:
Wie, wat, waar?wat wil je allemaal weten? haar naam was Isa-Belle van de Sylvester Stee
en ik mis haar na 2 1/2 jaar nog steeds heel erg![]()
ik zal een foto opzoeken

je gooit nu koren op de molen, en kan dit verhaal niet kort vertellen, dus ga ervoor zittenInge schreef:Dat wist ik echt niet! Heel wat anders dan de rassen die je nu hebt![]()
Is ze gestorven?

Ohh wat een mooitje, echt met die rastypische uitdrukking in haar koppie.Inge schreef:Podenji schreef: ik heb 1 foto gevondeneen scan dat wel maar wel een mooie
![]()
![]()
ja die hollanders weten het zelf allemaal wel beterInge schreef:Klinkt helemaal niet zweverig hoor.
Wat zal het moeilijk zijn geweest om haar te verliezen. Ze klinkt als een fantastische hond.
Dat eigenwijze....tja, Hollander![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent te gaan vergelijken als je weer een Hollander zou nemen. Misschien over een aantal jaren, als je het echt een plekje hebt kunnen geven.![]()
Ik ben even gaan snuffelen en met een broer en een zus van Isabella is gefokt![]()
De vader van Toby (van Roelfien) is ook een Sylvesterstee, namelijk Haldar van de Sylvesterstee
Kennel van het meerhuisje heeft een langhaar-database op de site staanPodenji schreef:
wat een leuke info trouwens over Isas broer en zus dank je!! hoe weet je dat allemaal, is er een hollander database ergens ofzo?? kan je me er meer over vertellen??

thanksInge schreef:Kennel van het meerhuisje heeft een langhaar-database op de site staanPodenji schreef:
wat een leuke info trouwens over Isas broer en zus dank je!! hoe weet je dat allemaal, is er een hollander database ergens ofzo?? kan je me er meer over vertellen??
http://portanger.nl/meerhuisje/stamboom.html
Als je dan kijkt bij de I zie je Isabella staan
Klik je dan op de moeder Blitske v.d. Sylvester Stee dan zie je de broers en zussen van Isabella onderin staan
Met Ivor v.d. Sylvester Stee is 1 nest gefokt (met Arvensis' Gaya Bijl-G0)
en met Ieke Aura v.d. Sylvester Stee zijn 3 nesten gefokt (met Hugo v.d. Sylvester Stee, Carl-Oscar v.d. 's-Gravenschans en Joran v.d. Sylvester Stee)Met de andere broer en zus is niet gefokt
Een boxer was ook mijn gok, maar om een afgang te voorkomen vroeg ik hetInge schreef:Een boxerroy schreef:Mijn raskennis is niet zo denderendInge schreef:Nope...geen Almere, zelfs niet in de buurt![]()
![]()
Jij heb een hollandse herder een mechel als ik het goed zie, maar wat is jou derde mooie hond voor ras?
groetjes yvonne