Ben je al geweest? Anders is het gebied rondom Epen ook zeer zeker de moeite waard om eens te gaan wandelen. Is volgens mij afgelopen jaar verkozen tot mooiste natuur stuk van Nl (ofoziets)
Veel plezier in ieder geval
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelgebied in Limburg?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 1
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Mara daar mogen honden niet los
Officieel mogen honden nergens los in Limburg tenzei er staat aangegeven van wel. Ik heb mijn hond nooit aan de riem :N: Ben nog nooit een boze hondeneigenaar of boswachter tegen gekomen. Als ik al iemand tegen kom. Ik kan hier uren wandelen en dan helemaal niemand tegen komen, kom ik wel iemand tegen zijn het vaak wandelgroepen zonder honden. Maar brunsum is ook heel mooi hoor om bram lekker te laten ravotten.
Trouwens om heel eerlijk te zijn weet ik helemaal niet waar ze in de brusummer hei wel en niet los mogen :N: ja bij de schaapskooi waar de schapen vaak lopen moeten ze vanzelfsprekend vast, maar miss wandel ik automatisch daar waar ze losmogen

Officieel mogen honden nergens los in Limburg tenzei er staat aangegeven van wel. Ik heb mijn hond nooit aan de riem :N: Ben nog nooit een boze hondeneigenaar of boswachter tegen gekomen. Als ik al iemand tegen kom. Ik kan hier uren wandelen en dan helemaal niemand tegen komen, kom ik wel iemand tegen zijn het vaak wandelgroepen zonder honden. Maar brunsum is ook heel mooi hoor om bram lekker te laten ravotten.
Trouwens om heel eerlijk te zijn weet ik helemaal niet waar ze in de brusummer hei wel en niet los mogen :N: ja bij de schaapskooi waar de schapen vaak lopen moeten ze vanzelfsprekend vast, maar miss wandel ik automatisch daar waar ze losmogen