Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doen jullie dat ook?
Moderator: moderatorteam
ik heb riemen en halsbandengenoeg. georgette draagt wederom de lederen halsband die elke pup hier in huis omhad.
Of het halsbandje wat ze meekreeg van de fokker.
Ik heb ook voerbakken genoeg, en 3 nieuwe ligkussens, die hopelijk nu weer jaren meegaan.
Het is niet dat ik het niet kan missen, maar als iets goed genoeg is, is het wat mij betreft goed.
Mijn honden maakt het echt niet uit of ze er volgens de laatste mode bijlopen.
Of het halsbandje wat ze meekreeg van de fokker.
Ik heb ook voerbakken genoeg, en 3 nieuwe ligkussens, die hopelijk nu weer jaren meegaan.
Het is niet dat ik het niet kan missen, maar als iets goed genoeg is, is het wat mij betreft goed.
Mijn honden maakt het echt niet uit of ze er volgens de laatste mode bijlopen.
-
- Erelid
Nee mijn honden barfen en dat is vaak goedkoper als brok en veel beter. Halsbanden en riemen heb ik genoeg(al wil ik nu wel een goede halsband voor Loddie kopen, want die heeft nu een echt oud versleten ding om dr nek
)
Speeltjes zijn heel goedkoop bij de kringloopwinkel, knuffels ed. Tennisballen kun je halen bij een tennisvereniging helemaal voor niks.
Hier dus speelgoed zat voor zo min mogelijk geld....
o en ze liggen op dekens die ook voor weinig geld te koop zijn bij de kringloper.

Speeltjes zijn heel goedkoop bij de kringloopwinkel, knuffels ed. Tennisballen kun je halen bij een tennisvereniging helemaal voor niks.
Hier dus speelgoed zat voor zo min mogelijk geld....
o en ze liggen op dekens die ook voor weinig geld te koop zijn bij de kringloper.
En net in een kwartiertje hier aan de overkant nieuwe wandelschoenen gekocht, terwijl ik eigenlijk mijn gewone schoenen met goed fatsoen niet voor de ogen van die jongen uit kon doen :N:Martijn schreef:Hahahaha!Marion. schreef:En in haar kleertjes van 5 jaar oudMartijn schreef:Zij ze doodleuk met haar goldenwieldoppen van 600 piek.Marion. schreef:Nee, ik niet. Maar ik ben niet zo kooplustig. Ook niet voor mezelf![]()
Ach ja. Ik ben wat raar. Voor gewone schoenen vind ik 50 euro veel te veel, en bij de Lowa's kom ik er bij de kassa pas achter wat ze moeten kosten

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier is Dorus degene die veel voor de beesten koopt.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Ik koop regelmatig spulletjes voor de honden, vandaag nog bij Intratuin een nieuw mandje voor watje gekocht, tennisballen voor Door, een leuk speeltje voor Mellemoosie, wat kluifjes en nog wat vetbedden. Behoorlijk wat geld uitgegeven maar toen wist ik gelukkig nog niet dat ik autopech zou krijgen wat volgens de ANWB een fikse duit gaat kosten 

- Youp
- Zeer actief
Ik koop eigenlijk nooit wat voor Diesel. Alleen de nodige dingen. Voer dus en af en toe een lekkere traktatie.
Halsband of riem koop ik alleen wanneer de ander stuk is. En dat is nog nooit gebeurd in die 2 jaar.
Hij heeft een paar speeltjes die hij al vanaf pup helemaal het einde vindt. Ik kan hem ook heel blij maken met een plastic fles of een oude handdoek
Halsband of riem koop ik alleen wanneer de ander stuk is. En dat is nog nooit gebeurd in die 2 jaar.
Hij heeft een paar speeltjes die hij al vanaf pup helemaal het einde vindt. Ik kan hem ook heel blij maken met een plastic fles of een oude handdoek

Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra