Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Doen jullie dat ook?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

bully
geregistreerd lid

Doen jullie dat ook?

Ongelezen bericht door bully »

Hallihallooo,

Ik krijg af en toe op mijn sodemieter van mijn man dat ik zoveel aan de beestenboel thuis uitgeef :blah: . Maar ik kan er echt niets aan doen hoor; nieuwe speeltjes, botten, een ander gekleurde bal, weet ik veel, vorige week een 2e karabpaal erbij gehaald voor de kat want ik vond hem zo leuk???? Maar die beesten zijn er ook blij mee toch? :cheer:

Zeg aub dat jullie het ook wel eens doen, en dat ik gewoon door mag gaan van jullie :smile:

groetjes vanuit een warm Antalya
eens een Bull, altijd en Bull!!
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

ik doe t niet :pffff: :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

mijn sport is het voor zo min mogelijk geld zo leuk mogelijk goed spul te krijgen...

en dat gaat steeds beter. zo heb ik nu de stevigste en zo ongeveer leukste halsband voor lola die ik ooit gehad heb en dat voor 7.45 euro.... :cheer:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

kan alleen maar zeggen schuldig, maar mijn man klaagt niet die heeft een auto(subaru impresa gt turbo)als hobby :pffff:
bully
geregistreerd lid

Jaja, ik heb geluk dat die van mij zo'n voetbalgek is, dat ie af en toe naar het buitenland gaat voor een wedstrijd, dus :blah: tegen hem. Maar dat hij dan ipv voor mij iets mee brengt, neeeeeeeeeee, een leuk hebbedingetje voor het bullebeest of bubbles de kat, want dat hadden ze hier in de dierenwinkel dan weer niet...mannen he :wink:
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

hier ook hoor, haal iedere week wel wat, van een vers bot tot maar weer een paar tennisballen, en de riemen kan ik al nie meer tellen :mrgreen:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Het zou er hier aan liggen of het financieel kan ja of nee. En dan bedoel ik die extra dingen hé. Waar ze gewoon goed zonder kunnen.
Mijn man zou klagen als ik dingen koop die niet nodig zijn, waar ze goed zonder kunnen.

Dus het ligt aan je eigen portomonnee denk ik!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Ik koop zelden speeltjes :mrgreen:
Wel botten om op te kauwen en trainingsartikelen.
En..................boeken :N:
Dus toch wel een dure hobby :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Nee, op zich valt dat eigenlijk wel mee :wink:
Voor Puchu heb ik natuurlijk wat nieuwe dingen aangeschaft, waaronder een peperduur zeer overbodig schapenvachtkleed :N: Slaat achteraf nergens op, want hij slaapt in zijn mandje (in de bench 's nachts).
De grote uitgaves zijn hier het voer, laatst 50 kg carnibest gehaald en nu van de week moet ik weer voer voor de katten halen en Farmfood, ook aan kluiven gaat er wel heel wat doorheen. Dan gaat er in één maand wel even euro 200 door :N:
Maar ik heb geen halsbandentik en speeltjes slopen doen de honden ook niet echt, op een enkel dingetje na, dus buiten het voer om koop ik niet zo heel veel.
O ja, dat bellenblaas ding zou ik nog wel willen kopen, maar deze maand even niet :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
bully
geregistreerd lid

Tja, wat eten ed. betreft kan ik niet veel voor het bullebeest betekenen helaas, vanwege zijn allergies, ik denk dat ik misschien daarom een beetje overdrijf soms met speeltjes enzo. En inderdaad, voor de kat geldt over het algemeen culinaire dingetjes. Ik weet niet of de beestenboel het goed beseft, al die nieuwe dingetjes, ik neem aan dat het meer een kwestie is van IK vind het zo leuk :19:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Nee, ik doe dat niet (meer). Bij Nika destijds nog wel hoor, maar met Marouck en Biène heeft dat weinig zin, die mollen alle speeltjes :roll:
Wel snuffel ik altijd bij de standjes van africhtingsartikelen en schaf ik af en toe dan een nieuwe lange lijn aan oid
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
pia zz
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
boxer

Ongelezen bericht door pia zz »

ranetje schreef:Ik koop zelden speeltjes :mrgreen:
Wel botten om op te kauwen en trainingsartikelen.
En..................boeken :N:
Dus toch wel een dure hobby :mrgreen:
Gaat mij net zo, heb al een aardige bibliotheek, en op culinair gebied heeft Yorick niets te klagen, hij heeft zelfs een eigen keukenkastje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Nee hoor, ik krijg niet op mijn sodemieter het idee alleen al :pffff: Op eten wordt niet bezuinigd, speelgoed kopen vind ik zonde. Ze hebben net zoveel plezier aan in elkaar geknoopte spijkerbroekpijpen, balletjes in oude sokken, oude slappe voetbal enz, :19: Ze hebben allebei één goede leren riem en halsband die worden vervangen als ze kapot zijn.
Afbeelding
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Nee, het enige wat ik koop voor ze, is eten en wat lekkers. En natuurlijk de dingen die kapot gaan, en ik graag wil hebben voor mijn honden, koop ik ook. Alhoewel ik wel eens in de verleiding kom om iets te kopen voor de honden wat ik helemaal niet nodig heb :mrgreen:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Af en toe een speeltje, meer is dat niet. Ik heb wel een belleblaas pistool met batterijen voor mijn zoon gekocht en daar is Buffy helemaal gek mee. Misschien een idee Caroline, je moet wel zelf aan het werk ermee, maar het effect is hetzelfde: heel veel bellen en veel plezier. Ik heb er 4 euro voor betaald (of was het acht) bij Bart Smit.

Anne
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Ja, alleen mijn vriend klaagt er niet (echt) over.
Hij zegt wel eens dat ze beter eten dan wij en dat ze duurdere shampoo hebben dan wij :smile2:
Kluiven, speeltjes, kussens, tuigjes, vachtverzorging...

Vind het gewoon leuk :pffff: :mrgreen:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

hahaha .. ik was laatst sims aan het spelen.. En vriendlief wou even kijken..
En het eerste wat hij zegt is.. waarom hebben de honden (in dat spel) meer spullen dan ons??!? :smile:
Gevolgd door zoiets van dat dat later ook wel zou gebeuren :P :mrgreen:

Nou das gewon leuk shoppen :mrgreen:
Afbeelding
Mabeline
Actief

Ongelezen bericht door Mabeline »

Ik koop soms wel nutteloze dingen, maar meestal let ik wel goed op.

Ik geef meer uit aan de training en binnenkort de wedstrijd als aan hebbedingetjes
Waar een wil is, is een weg, ook al is hij soms moeilijk
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik hou van nutteloze spullen voor de beestjes. Een nieuwe bal, een hele verzameling Kongs, touwen en vooral RIEMEN EN HALSBANDEN. Ja, en de dure zijn toch wel het moois. Maar dat is ook niet elke maand hoor, het is maar goed dat ik af en toe tegen gehouden wordt. Ik kan zelf al een dierenwinkel beginnen met een zeer uitgebreid assortiment.. :smile:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Ik koop eigenlijk ook teveel voor Bowie en ben gek op tuigjes en riemen, maar ik woon alleen dus niemand die klaagt ik moet het zelf betalen :smile: :smile:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Flirtje krijgt zijn nieuwe zomer-garderobe :pffff:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Murphybull

Ongelezen bericht door Murphybull »

hier ook hoor :ok:
Onze kleine bull heeft al 2 tuigjes, de werld aan speelgoed voor buiten en binnen, een mooie hondenmand met kussen, en een bench met kussen, en heb net vandaag voor de katten alweer nieuwe blitse halsbandjes gehaald :wink:
Ach zijn hobby is vissen en dat kost ook veel geld dus....
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nee, ik niet. Maar ik ben niet zo kooplustig. Ook niet voor mezelf :wink:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Nee, want ik weet dat Tirsa er na 10 minuten er meestal niets meer aan vindt. Het enige dat leuk is zijn kleine balletjes en d'r nylabone.
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

Ik schaam mij diep maar mijn antwoord moet...........wekelijks zijn.
Dochter en ik hebben een verslaving, Ikea en het tuincentrum dus dan nemen wij altijd wel wat mee.
(gelukkig is manlief net zo gek, en vraagt altijd:" Wat hebben jullie nu weer meegenomen voor Shanti?" :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Martijn schreef:
Marion. schreef:Nee, ik niet. Maar ik ben niet zo kooplustig. Ook niet voor mezelf :wink:
Zij ze doodleuk met haar goldenwieldoppen van 600 piek. :smile:
En in haar kleertjes van 5 jaar oud :pffff: :mrgreen:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Af en toe een nieuwe halsband. Ik heb er in het afgelopen jaar 3 gekocht en ik gebruik bijna altijd dezelfde.
Shibby doet nu al bijna 2,5 jaar met dezelfde riem en ik was ook niet van plan een nieuwe te halen voordat deze bijna door is. Z'n riem is echt zo ongelooflijk fijn. :mrgreen:

Piepjes en balletjes komen er hier wel veel. Er staat hier een doos met nog een stuk of 20 tennisballen. Als ik bij de dierenwinkel ben, haal ik meestal wel een piepspeeltje. Shibby vindt die dingen echt helemaal geweldig. :mrgreen:

En nu ik frisbee met Shib, verslijten we ook een heleboel frisbees. De standaardfrisbees(3 euro) zijn te hard en Shibby bijt daar met 3 keer de gaten al in. De zachte frisbees (11-13 euro) bijt hij niet doorheen, maar die laat ik in het water vallen. :roll:

Botten (ook pens, oortjes, etc) koop ik niet vaak. Shibby heeft t na 1 of 2 keer ook wel weer gezien. Meestal moet ik het dan weer een maand of 2 niet geven en dan lust hij het wel weer.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

mijn riemen en halsbanden tik staat nu al een tijdje stil omdat ik het toch eigenlijk zonde vindt van het geld wat er uitgegeven wordt aan die dingen en ze lopen er haast nooit mee. wil alleen nog 2nieuwe fietstuigen in blitse kleuren en dan is het weer een tijdje klaar.heb alleen toen shadow kwam een mooie halsband en riem voor hem gekocht want ik had vooral meisjes riemen en dat vindt ik niet stoer voor een echte vent. al met al heb ik meer riemen als honden. speeltjes hebben ze practisch niet omdat ruby alles verzameld en canyon nog wel is wat stuk maakt,alleen een zooi tennisballen in de tuin binnen ligt er nooit speelgoed. voor hun eten bespaar ik niet veel,ze moeten goed en lekker eten dat wil ik namelijk ook en ja dan kost het iets meer maar voor 3honden ben ik nog redelijk uit.
Afbeelding

jemble 5 maanden
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Eeeeeeh :mrgreen:

Maar ik ga nu bezuinigen heb ik besloten, en koop alleen nog dingen die hoogst noodzakelijk zijn :pffff:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

niet wat speeltjes en riemen toestanden betreft. Eten, tja, laten we het daar maar niet over hebben. Daar geef ik dus wel veel geld aan uit. Ik krijg hooguit alleen de opmerking naar mijn hoofd geslingerd: je bent knetter. Nou en? :pffff: Hij kan niet ontkennen dat de honden het er super op doen, heeft hij laatst schoorvoetend toegegeven. :smile:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”