Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brigitte schreef:Joyceeeeeeeeeeeeeeeeeeee je gaat toch ook weer gezellig mee?? geef je even op anders neem ik niet Tank mee
Nou sorry hoor!!
Bij deze MELD ik me ik ga mee met bulley denk dat mn moeder ook wel weer mee gaat met booney (zo niet dan toch) en heeeeeel misschien nog iemand met haar berner sennen spike.
Brigitte schreef:Joyceeeeeeeeeeeeeeeeeeee je gaat toch ook weer gezellig mee?? geef je even op anders neem ik niet Tank mee
Nou sorry hoor!!
Bij deze MELD ik me ik ga mee met bulley denk dat mn moeder ook wel weer mee gaat met booney (zo niet dan toch) en heeeeeel misschien nog iemand met haar berner sennen spike.
Leuk dat je ook weer meegaat! Bink kan niet wachten om Bulley weer te zien
En Luna zal het daar wel niet echt mee eens zijn :N:
Nou sorry hoor!!
Leuk dat je ook weer meegaat! Bink kan niet wachten om Bulley weer te zien
En Luna zal het daar wel niet echt mee eens zijn :N:
Hhaha ik denk dat bulley t ook wel heel leuk vind om bink weer te zien!!! Misschien ziet luna wel een vrieninnetje in booney ze zijn net zo hoog denk ik
Ja hoor. Ik weet alleen nog niet met welke hond omdat ik vanaf vanmiddag een logeerhond heb. Maakt ook in principe niks uit want het is toch aangelijnd. Whera heeft even geen internet begreep ik, als zij morgen nog niet online is bel ik haar wel even.
Ja hoor. Ik weet alleen nog niet met welke hond omdat ik vanaf vanmiddag een logeerhond heb. Maakt ook in principe niks uit want het is toch aangelijnd. Whera heeft even geen internet begreep ik, als zij morgen nog niet online is bel ik haar wel even.
Het maakt inderdaad niet uit welke hond mee komt
Dan horen we nog wel of Whera meegaat ja of nee
Beetje laat maar mij lukt het niet. Ik ben vanmorgen in een molshoop gestapt en heb mijn enkel een beetje verdraaid, lopen gaat dus niet zo lekker nu. Veel plezier allemaal en volgende keer ben ik weer van de partij.
Jammer Alma. het was prachtig weer en we hebben heerlijk gewandeld.
Alle honden hebben zich weer keurig gedragen en Vegas had geen zwarte hond syndroom met Freekie
En wat een leuk hondje is Elektra zeg, heel gaaf