Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tijdens de wandeling zijn de honden aangelijnd, het gebied is een officieel aanlijngebied
Wandelaars:
Joyce met Bulley
Letta met Booney
Alma met Reina
Els met Baco en misschien Freek
Brigitte met Elektra en misschien Jenna
Sanne met Luna en Binkie
Reini met Vegas
Laatst gewijzigd door Reini op 15 feb 2008 14:39, 7 keer totaal gewijzigd.
Oooooohhhhh, jammer want ik wilde dan eigenlijk naar Soest (zie mijn topic). Ik vond het ook leuk vandaag, kunnen we er niet eentje verzetten naar een weekje eerder of later? Dan pakken we van 2 walletjes mee!
'Een dag niet gerend is een dag niet geleefd' - aldus Willem
'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie
Marlenejjj schreef:Oooooohhhhh, jammer want ik wilde dan eigenlijk naar Soest (zie mijn topic). Ik vond het ook leuk vandaag, kunnen we er niet eentje verzetten naar een weekje eerder of later? Dan pakken we van 2 walletjes mee!
Wat mij betreft wel het lijkt me leuk als je er ook weer bij bent
Reini schreef:Ik vind de 23ste ook goed hoor Ik dacht alleen de 16de te doen zodat het voor Els niet zo lang zou duren voordat we weer gaan
Wat lief
Ik ben van de partij, ik hoop dat ik dan niet te werk moet, maar weet dat op tijd oke
Ik had ook in de soest topic gereageerd , effe daar zeggen dat ik met jullie meega
billy schreef:
Wat lief
Ik ben van de partij, ik hoop dat ik dan niet te werk moet, maar weet dat op tijd oke
Ik had ook in de soest topic gereageerd , effe daar zeggen dat ik met jullie meega
Groetjes Els
Hopelijk ben je weer van de partij Neem je Freek ook mee?
billy schreef:
Wat lief
Groetjes Els
Hopelijk ben je weer van de partij Neem je Freek ook mee?
Jaaaa Freek mag ook mee, en Baco ook maar alleen als er een vriendin of buuv meegaat, want ik ga ze niet allebei meenemen als ik alleen moet.
Brigitte schreef:Ik kom met Elektra (en misschien ook Jenna)
Tuurlijk komt jenna ook mee!!! ALs ik kom (weet nog niet of ik kan) dan geef je dr maar weer aan mn moeder hoor hahahaha kunnen tank en alano ook mee ahah (jij kan met 3 honden lopen zei je!!)
Tuurlijk komt jenna ook mee!!! ALs ik kom (weet nog niet of ik kan) dan geef je dr maar weer aan mn moeder hoor hahahaha kunnen tank en alano ook mee ahah (jij kan met 3 honden lopen zei je!!)
Haha ja dat kan ik ook maar Elektra wordt merendeels draagwerk dus ik houd het bij de 1 of 2 dames deze keer
Haha ja dat kan ik ook maar Elektra wordt merendeels draagwerk dus ik houd het bij de 1 of 2 dames deze keer