Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tot welk ras behoort deze hond?
Moderator: moderatorteam
-
annihilus
- Actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
-
annihilus
- Actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
hij lijkt nog meer op de hond in je onderschrift.annihilus schreef:ik vind ze als twee druppels water op elkaar lijken
de hond op MP heeft trouwens een witte vlek op zn borst die kan ik bij die asielhond niet ontdekken, en nogmaals de uitstraling + oogkleur is totaal anders van deze honden.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
-
annihilus
- Actief
-
Assie&Dessie
- Actief
- Mijn ras(sen): De Kangal
-
kangalfan
- Zeer actief
Ik vind die honden HEEL VEEL op elkaar lijken. Degenen die dat niet zien moeten zich wel realizeren dat de foto's uit verschillende oogpunten genomen zijn.annihilus schreef:kijk eens naar deze link op marktplaats van iemand die zijn kangal kwijt is, lijkt er erg veel op en leeftijd klopt ook
http://link.marktplaats.nl/176549605
-
kangalfan
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dat maakt het nog niet 1 en dezelfde hond.kangalfan schreef:Ik vind die honden HEEL VEEL op elkaar lijken. Degenen die dat niet zien moeten zich wel realizeren dat de foto's uit verschillende oogpunten genomen zijn.annihilus schreef:kijk eens naar deze link op marktplaats van iemand die zijn kangal kwijt is, lijkt er erg veel op en leeftijd klopt ook
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
kangalfan
- Zeer actief
Als ik naar de hangende oren kijk, de vlekken op de kop en de snuit, kan ik haast niet anders dan aannemen dat het om de hond gaat die vermist is.Podenji schreef:dat maakt het nog niet 1 en dezelfde hond.kangalfan schreef:Ik vind die honden HEEL VEEL op elkaar lijken. Degenen die dat niet zien moeten zich wel realizeren dat de foto's uit verschillende oogpunten genomen zijn.annihilus schreef:kijk eens naar deze link op marktplaats van iemand die zijn kangal kwijt is, lijkt er erg veel op en leeftijd klopt ook
-
kangalfan
- Zeer actief
Ik vind dat die hond er heel lief uitziet. De hond zal eerst blaffen naar ongewenste personen om ze af te schrikken. Hij zal pas bijten als de persoon niet weggaat. Dat is wat ik ergens heb gelezen maar ik weet het niet zeker.boxersien schreef:Mocht iemand nog zo'n geweldige leukerd zoeken:
Mijn asiel lieveling bij ons. Helaas durven we het qua het algemene karakter van deze honden niet aan om hem te nemen (stel dat hij gaat bijten na verloop van tijd als hij het terrein moet bewaken)
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=161415
Hoe groot is die kans eigenlijk? Kan je die op 100% zetten of anders toch wel naar die kant? We schatten (DA moet nog kijken) dat hij rond een jaar is, dus nog puber in feite. Terughoudend naar vreemden, maar wel te benaderen en aan te lijnen. Kent hij je dan is het een enorme leuke hond die elke andere hond uit daagt tot spel. Blaft nooit in de kennel
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dan kunnen zo een beetje alle Kangals doorgaan als de vermiste hondkangalfan schreef:Als ik naar de hangende oren kijk, de vlekken op de kop en de snuit, kan ik haast niet anders dan aannemen dat het om de hond gaat die vermist is.
-
annihilus
- Actief
Dat een hond er lief uitziet zegt natuurlijk nietskangalfan schreef:Ik vind dat die hond er heel lief uitziet. De hond zal eerst blaffen naar ongewenste personen om ze af te schrikken. Hij zal pas bijten als de persoon niet weggaat. Dat is wat ik ergens heb gelezen maar ik weet het niet zeker.boxersien schreef:Mocht iemand nog zo'n geweldige leukerd zoeken:
Mijn asiel lieveling bij ons. Helaas durven we het qua het algemene karakter van deze honden niet aan om hem te nemen (stel dat hij gaat bijten na verloop van tijd als hij het terrein moet bewaken)
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=161415
Hoe groot is die kans eigenlijk? Kan je die op 100% zetten of anders toch wel naar die kant? We schatten (DA moet nog kijken) dat hij rond een jaar is, dus nog puber in feite. Terughoudend naar vreemden, maar wel te benaderen en aan te lijnen. Kent hij je dan is het een enorme leuke hond die elke andere hond uit daagt tot spel. Blaft nooit in de kennel
En ik begrijp nog steeds niet dat mensen de honden niet erg op elkaar vinden lijken, wil idd niet zeggen dat het de zelfde hond moet zijn
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Aantal honden: 2
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)

Allway's in my heart