Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezocht: fam. van Saartje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

hercujess schreef:Leuk idee :ok: ik hoop dat ze reageert! Als ze ook maar iets om haar honden geeft, dan doet ze dat wel en anders weet je dat ook weer :roll: Jammer dat je moeder je er niet in steunt, maar uiteindelijk steekt de wereld zo in elkaar. Je kan alleen van jezelf op aan, bij anderen moet je altijd maar afwachten.

Is Saartje nu al geplukt?
(saartje is nog niet geplukt ze heeft 't vaak al koud dus ik wacht er liever mee tot 't voorjaar...)
ja ik weet dat je van alleen jezelf opaan kan...klein voorbeeld:
goede vriend van ons verkr*cht mijn 1 na oudste zus toen ze ong. iets ouder was dan ikke...mijn ouders zijn al door zat vrienden en vreemden belazerd...we hebben eigenlijk maar 1 echte echte vriend in ons gezin (honden tellen niet mee dat is familie)
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Teckel_love<3 schreef:ja ik weet dat je van alleen jezelf opaan kan...klein voorbeeld:
goede vriend van ons verkr*cht mijn 1 na oudste zus toen ze ong. iets ouder was dan ikke...mijn ouders zijn al door zat vrienden en vreemden belazerd...we hebben eigenlijk maar 1 echte echte vriend in ons gezin (honden tellen niet mee dat is familie)
Wat erg voor je zusje :(: Ik neem aan dat dat geen familievriend meer is.... Is er aangifte tegen hem gedaan?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Verschrikkelijk! :jank:
Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

ja hij is aangegeven maar door fout van de politie is weer vrijgesproken ik was 4-5 toen 't gebeurde!
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
Bertinka
nieuw lid

Ongelezen bericht door Bertinka »

Mijn teckel Abeltje komt ook van Lira's Hoeve. Maar Abeltje is nu bijna 7. Mevrouw Giltay had het er toen al over dat ze wilde stoppen. Inderdaad werd ze er niet jonger op, had/heeft reuma en haar man ernstig copd. Hun zoon zou de kennel overnemen. Ze waren toen al bezig met het verbeteren van de honden-onderkomens.
Ik zie dat je een telefoonnummer hebt. Bel ze. En probeer het tussen de middag of aan het eind. Als ik daar kwam werkte mevrouw Giltay meestal alleen. Dus erg veel gelegenheid om de telefoon op te nemen heeft ze niet.
Succes

PS
Waar ik nu pas aan denk is, dat de fokker in verband met privacy geen adressen aan derden mag/kan/wil verschaffen. Misschien dat het waar het gaat om broertjes en zusjes van de hondjes, wel gedaan wordt, maar het lijkt mij dat niet iedereen dat prettig vindt.
Dus zou de fokker uitnodigingen moeten versturen, als ze dat wil.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”