Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht: fam. van Saartje
Moderator: moderatorteam
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
Gezocht: fam. van Saartje
hallo, ik wil jullie een vraag stellen:
dit hondenforum is vrij groot dus vroeg ik mij af of hier ook broers/zussen of enig andere familie van Saartje opzitten hier wat gegevens:
Fokkerij Lira's fokte teckels en rottweilers.
het nestje waar saartje uit komt was het laatste nestje (geboren op 10 maart 2008) de vrouw zij dat ze te oud werd.
de fokkerij is in Vuren.
en ow ja Saartje is een teckel. zie foto van mijn onderschrift
V........V
PS: hoop echt dat iemand wat info heeft ofzo want ik heb wat vraagjes...)
dit hondenforum is vrij groot dus vroeg ik mij af of hier ook broers/zussen of enig andere familie van Saartje opzitten hier wat gegevens:
Fokkerij Lira's fokte teckels en rottweilers.
het nestje waar saartje uit komt was het laatste nestje (geboren op 10 maart 2008) de vrouw zij dat ze te oud werd.
de fokkerij is in Vuren.
en ow ja Saartje is een teckel. zie foto van mijn onderschrift
V........V
PS: hoop echt dat iemand wat info heeft ofzo want ik heb wat vraagjes...)
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Kan je de fokker niet bellen? Die heeft misschien wel telefoonnummers van andere eigenaars (kan je bijv zeggen dat je een nestreünie wil organiseren
da's trouwens helemaal geen gek idee!).
De fokker was niet moeilijk te vinden, al heb je die gegevens waarschijnlijk zelf ook wel:
Kennel Lira
Hondenhotel de Lagelanden
Sinds 1958
Ruwharige Teckels
Rottweilers
Paron Russel Terriërs
Spijkse Kweldijk 35
4212 CZ Spijk (Lingewaal)
Tel: 0183- 56 16 37
Email: pim.lira@hetnet.nl
De fokker was niet moeilijk te vinden, al heb je die gegevens waarschijnlijk zelf ook wel:
Kennel Lira
Sinds 1958
Ruwharige Teckels
Rottweilers
Paron Russel Terriërs
Spijkse Kweldijk 35
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
hee! bedankt en ja gegevens had ik ook. ik kom wel zelf bij mijn ouders met het idee nog n's bij de fokker langs te gaan maar mijn ouders zeggen dat ik niet zo gezellig moet doen, nouja ze zeggen het botter maar bedoelen het zelfde.tekkel schreef:Kan je de fokker niet bellen? Die heeft misschien wel telefoonnummers van andere eigenaars (kan je bijv zeggen dat je een nestreünie wil organiserenda's trouwens helemaal geen gek idee!).
Kennel Lira
Sinds 1958
Ruwharige Teckels
Rottweilers
Paron Russel Terriërs
Spijkse Kweldijk 35

- tekkel
- Erelid
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
:flauwe grap: neej heb net een nieuwetekkel schreef:Je kan er altijd een keer een telefoontje tegenaan gooien
maar goed, goed idee zal t nog eens voorleggen anders praat ik wel met mn oudste zus die is hier altjd wel voor in (ook zo lekker gezellig)

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
het is geen aankoop van duizenden euro's die je doet toch? daar heb je je ouders toch niet voor nodig? ik zou gewoon bellen of eens een mailtje sturen
jij lijkt me wel een hart voor dieren te hebben. dan is dit geen onzin maar gewoon leuk om te weten
ik weet voldoende van jouw ouders om te weten hoe die daarop reageren dus ik zou ze niet eens vragen. gewoon doen. het is niks speciaals toch? gewoon een mailtje. misschien vindt de fokker het wel leuk om foto's van je teckel te krijgen
jij lijkt me wel een hart voor dieren te hebben. dan is dit geen onzin maar gewoon leuk om te weten
ik weet voldoende van jouw ouders om te weten hoe die daarop reageren dus ik zou ze niet eens vragen. gewoon doen. het is niks speciaals toch? gewoon een mailtje. misschien vindt de fokker het wel leuk om foto's van je teckel te krijgen

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
nou gewoon wat info over broertjes en zusjes want ik GA een nestreunie organiseren waneer precies weet ik nog niet, maar hij komt er wel!tekkel schreef:Wat wil je allemaal van haar weten?
Misschien kunnen andere tekkelmensen hier op het forum je ook helpen?
en ik zou willen weten hoe haar vader en moeder heten etc.

- M@scha
- Zeer actief
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
ehm, ja maar de kans DAT ze terug mailt is klein want saartje kwam uit 't laatste nest...en ze zei dat ze ermee ging stoppen dus of ze het e-mail adres nog gebruikt weet ik niet...maar hoop 't wel!massam schreef:Teckel_love<3 schreef:ik heb de fokker een berichtje met foto's en wat vraagjes gestuurd hoop dat ze gauw terug mailt!

- M@scha
- Zeer actief
het zou jammer zijn, maar dát je het gedaan hebt vind ikTeckel_love<3 schreef:ehm, ja maar de kans DAT ze terug mailt is klein want saartje kwam uit 't laatste nest...en ze zei dat ze ermee ging stoppen dus of ze het e-mail adres nog gebruikt weet ik niet...maar hoop 't wel!massam schreef:Teckel_love<3 schreef:ik heb de fokker een berichtje met foto's en wat vraagjes gestuurd hoop dat ze gauw terug mailt!![]()

- tekkel
- Erelid
Vind ik ookmassam schreef:het zou jammer zijn, maar dát je het gedaan hebt vind ikTeckel_love<3 schreef:ehm, ja maar de kans DAT ze terug mailt is klein want saartje kwam uit 't laatste nest...en ze zei dat ze ermee ging stoppen dus of ze het e-mail adres nog gebruikt weet ik niet...maar hoop 't wel!massam schreef:Teckel_love<3 schreef:ik heb de fokker een berichtje met foto's en wat vraagjes gestuurd hoop dat ze gauw terug mailt!![]()
Zo te zien heeft ze nog een dierenpension, dus zal het emailadres dat ik hierboven ergens heb neergezet nog wel kloppen
Ben benieuwd of ze regeart!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
dat van dat dierenpension wist ik niet!tekkel schreef:Vind ik ookmassam schreef:het zou jammer zijn, maar dát je het gedaan hebt vind ikTeckel_love<3 schreef:ehm, ja maar de kans DAT ze terug mailt is klein want saartje kwam uit 't laatste nest...en ze zei dat ze ermee ging stoppen dus of ze het e-mail adres nog gebruikt weet ik niet...maar hoop 't wel!massam schreef:![]()
![]()
Zo te zien heeft ze nog een dierenpension, dus zal het emailadres dat ik hierboven ergens heb neergezet nog wel kloppen![]()
Ben benieuwd of ze regeart!
maar tot noch toe geen mailtje terug...helaas
maar blijven hopen anders stuur ik gewoon nog een mailtje...en nu ik met m'n ouders heb gepraat zien die het best wel een beetje zitten om samen met mij een nestreunie te organiseren in de zomer nou ja mijn vader dan mijn moeder begon al gelijk:
nouwe dat zien we dan wel weer hoor!
maargoed er IS hoop!

- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb alleen wel zo'n fijne moeder die mij OVERAL in steunt "AHUM"
mijn moeder roept steeds maar dat het wel weer zo kan zijn dat iemand die ermee gestopt is (zoals de fokker gestopt is met haar fokkerij) waarschijnlijk niet meer lastig gevallen wil worden met vragen over info over saartje's brooers en zusjes en leuke aardige lieve foto's!
echt waar hier zakt het leuke idee van een mooie gezellige reunie toch wel 
ik zit gewoon te trillen
:snik: 
mijn moeder roept steeds maar dat het wel weer zo kan zijn dat iemand die ermee gestopt is (zoals de fokker gestopt is met haar fokkerij) waarschijnlijk niet meer lastig gevallen wil worden met vragen over info over saartje's brooers en zusjes en leuke aardige lieve foto's!
ik zit gewoon te trillen
Laatst gewijzigd door Teckel_love<3 op 02 jan 2009 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
Kan me niet voorstellen dat een fokker, ook al is ze ermee gestopt, niet nieuwsgierig is naar 'haar' tekkeltjes!Teckel_love<3 schreef:mijn moeder roept steeds maar dat het wel weer zo kan zijn dat iemand die ermee gestopt is (zoals de fokker gestopt is met haar fokkerij) waarschijnlijk niet meer lastig gevallen wil worden met vragen over info over saartje's brooers en zusjes en leuke aardige lieve foto's!
Als ze niet terugmailt, dan bel je haar toch even?
Nee heb je, ja kan je krijgen
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat dacht ik dus ook, en het was een hartstikke aardige vrouw en Saartje was HET lievelingetje van haar kleindochter etc.tekkel schreef:Kan me niet voorstellen dat een fokker, ook al is ze ermee gestopt, niet nieuwsgierig is naar 'haar' tekkeltjes!Teckel_love<3 schreef:mijn moeder roept steeds maar dat het wel weer zo kan zijn dat iemand die ermee gestopt is (zoals de fokker gestopt is met haar fokkerij) waarschijnlijk niet meer lastig gevallen wil worden met vragen over info over saartje's brooers en zusjes en leuke aardige lieve foto's!
Als ze niet terugmailt, dan bel je haar toch even?
Nee heb je, ja kan je krijgen

- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb een beter idee ik stuur een brief!!!! met foto's!
goed idee
niet schrikken 't is mischien wat ouderwets maar ik heb haar al meerdere malen een mailtje gestuurd en nog steeds nix ontvangen...en telefonische weet ik nooit wat te zeggen dus...
goed idee
niet schrikken 't is mischien wat ouderwets maar ik heb haar al meerdere malen een mailtje gestuurd en nog steeds nix ontvangen...en telefonische weet ik nooit wat te zeggen dus...

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
moet je weer langer wachten, een belletje en je weet het binnen een paar minutenTeckel_love<3 schreef:ik heb een beter idee ik stuur een brief!!!! met foto's!
goed idee![]()
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
ik vind dat een heel leuk ideeTeckel_love<3 schreef:ik heb een beter idee ik stuur een brief!!!! met foto's!
goed idee![]()
![]()
- tekkel
- Erelid
Goed idee, een echte briefTeckel_love<3 schreef:ik heb een beter idee ik stuur een brief!!!! met foto's!
goed idee![]()
![]()
Dan kan je je telefoonnummer en emailadres er ook inzetten, dan kan zij jou bereiken als ze wil.
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
mooi ik schrijf een brief en dan doe ik m morgen middag ff op de post!tekkel schreef:Goed idee, een echte briefTeckel_love<3 schreef:ik heb een beter idee ik stuur een brief!!!! met foto's!
goed idee![]()
![]()
niet schrikken 't is mischien wat ouderwets maar ik heb haar al meerdere malen een mailtje gestuurd en nog steeds nix ontvangen...en telefonische weet ik nooit wat te zeggen dus...![]()
Dan kan je je telefoonnummer en emailadres er ook inzetten, dan kan zij jou bereiken als ze wil.

-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Goed idee! De meeste fokkers vinden het heerlijk om iets te horen over hun puppen en als er dan ook nog foto's bij zitten is het helemaal topTeckel_love<3 schreef:mooi ik schrijf een brief en dan doe ik m morgen middag ff op de post!tekkel schreef:Goed idee, een echte briefTeckel_love<3 schreef:ik heb een beter idee ik stuur een brief!!!! met foto's!
goed idee![]()
![]()
niet schrikken 't is mischien wat ouderwets maar ik heb haar al meerdere malen een mailtje gestuurd en nog steeds nix ontvangen...en telefonische weet ik nooit wat te zeggen dus...![]()
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Contacteer:
-
hercujess
Leuk idee
ik hoop dat ze reageert! Als ze ook maar iets om haar honden geeft, dan doet ze dat wel en anders weet je dat ook weer
Jammer dat je moeder je er niet in steunt, maar uiteindelijk steekt de wereld zo in elkaar. Je kan alleen van jezelf op aan, bij anderen moet je altijd maar afwachten.
Is Saartje nu al geplukt?
Is Saartje nu al geplukt?