En natuurlijk moet je je hondenpoep opruimen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bijbaantje?
Moderator: moderatorteam
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
- Aantal honden: 1
Natuurlijk is die boete belachelijk hoog
, maar dan alsnog blijft de boete zo hoog, dat het nergens meer over gaat. Maar Nederland heeft geld nodig
Dus tja, dan maar even bedenken waar 'we' de boetes om hoog kunnen gooien en ja, de burger is weer eens de dupe, want we betalen nog niet genoeg aan belasting natuurlijk, dus de burger kan nog wel meer afstaan.... Een stelletje gekken zijn het in Nederland! Maar ach ja, we leven in dit land, dus zullen we het maar moeten accepteren, denk ik 
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet opruim omdat Knoeppie alléén op plaatsen poept waar níemand er last van heeft maar ik loop wel áltijd met een poepzakje op zak voor het geval het mis gaat.
Knoeppie poept nooit op de stoep maar wat als je hond dit wel doet omdat het bijvoorbeeld nog een pup is en het niet snapt of omdat hij het niet langer kan ophouden.
Ik zou het schandalig vinden als je dan een boete moet betalen, mits je het opruimd.
Op een uitlaatstrook zal Knoeppie nooit lopen, laat staan poepen.
Wij hebben haar als pup geleerd dat poep vies is en ze loopt er dus met een grote boog omheen.
Ze maken die dingen sowieso veel te weinig schoon maar ook al is het schoon, het zal ongetwijfeld stinken want Knoeppie zet er geen stap op.
Tja...ik ga ook niet op een vies toilet zitten
Knoeppie poept nooit op de stoep maar wat als je hond dit wel doet omdat het bijvoorbeeld nog een pup is en het niet snapt of omdat hij het niet langer kan ophouden.
Ik zou het schandalig vinden als je dan een boete moet betalen, mits je het opruimd.
Op een uitlaatstrook zal Knoeppie nooit lopen, laat staan poepen.
Wij hebben haar als pup geleerd dat poep vies is en ze loopt er dus met een grote boog omheen.
Ze maken die dingen sowieso veel te weinig schoon maar ook al is het schoon, het zal ongetwijfeld stinken want Knoeppie zet er geen stap op.
Tja...ik ga ook niet op een vies toilet zitten
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
ik betaal me nu al scheel en krijg er niks voor terug... zou toch helemaal gek zijn als ze het nog duurder maken?britty schreef:Dan gaat waarschijnlijk de hondenbelasting ook fors omhoogAnne Panne schreef:als ze dan ook eens ELKE DAG die uitlaatstukjes schoonmaken?? maar dat doen ze niet!!![]()
t

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer: