Je bent een bofkont!!renee-uk schreef:Het is bij mij om de hoek![]()
Ik ga zondags working and pastoral dogs kijken.
Krijgen we een foto van een Cardigan, please??

Moderator: moderatorteam
Dat is dan denk ik helemaal afhankelijk van de ringmeester.goud schreef:Fotograveren zonder flits. Ik ben daar op aangesproken door de ringmeester toen ik een foto van m'n hond en man in de ring wilde maken tijdens het keuren.LongFields schreef:Wil je als je een fotocamera meeneemt misschien wat Laekense op de foto zetten?renee-uk schreef:Het is bij mij om de hoek![]()
Ik ga zondags working and pastoral dogs kijken.![]()
Mag wel na het BOB.
Maggie
Ik zal mn best doen, maar ik wil ook wel graag naar de keuringen van de dh's kijken.TeamWork schreef:Je bent een bofkont!!renee-uk schreef:Het is bij mij om de hoek![]()
Dat snap ik!renee-uk schreef:Ik zal mn best doen, maar ik wil ook wel graag naar de keuringen van de dh's kijken.TeamWork schreef:Je bent een bofkont!!renee-uk schreef:Het is bij mij om de hoek![]()
Dat zijn er nl best een hoop vergeleken bij nederlandse shows, dus ik loop niet voortdurend rond.
Maar als ik mn rondjes doe - o.a. op zoek naar de deur om buiten te gaan roken- zal ik zoveel mogelijk honden op de foto zetten.
Dat zou best kunnen. Waarschijnlijk hadden wij een .................LongFields schreef:Dat is dan denk ik helemaal afhankelijk van de ringmeester.goud schreef:Fotograveren zonder flits. Ik ben daar op aangesproken door de ringmeester toen ik een foto van m'n hond en man in de ring wilde maken tijdens het keuren.LongFields schreef:Wil je als je een fotocamera meeneemt misschien wat Laekense op de foto zetten?renee-uk schreef:Het is bij mij om de hoek![]()
Ik ga zondags working and pastoral dogs kijken.![]()
Mag wel na het BOB.
Maggie
In 2007 ben ik zelf geweest (Nozem werd Best Bitch daar toen) en mijn supporters hebben gewoon foto's gemaakt mét flits hoor.