Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Crufts entrie's

Moderator: moderatorteam

goud
Zeer actief
Contacteer:

Crufts entrie's

Ongelezen bericht door goud »

http://www.crufts.org.uk/crufts-2009-entry-figures

Veel plezier voor iedereen die gaat.
Maggie
Maggie
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Whaaahhhh, er zijn 230 dalmaten :eek: .
Ik word nu al zenuwachtig als ik eraan denk dat wij daar straks tussen staan :N: .
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
goud
Zeer actief
Contacteer:

Leonieke schreef:Whaaahhhh, er zijn 230 dalmaten :eek: .
Ik word nu al zenuwachtig als ik eraan denk dat wij daar straks tussen staan :N: .
Jaaaaa, dat zijn nog eens aantallen. Kom je hier niet tegen. Gewoon genieten straks in de ring. Bij ons 157. Kom je hier ook niet tegen. Ik heb er zin in. :cheer:
Maggie
Maggie
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

20 podencos :cheer: ja dat lijkt erg weinig in verhouding tot jullie rassen, maar voor podencos is dat toch een droom aantal. 1 van mijn nestje zal erbij zijn, ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen, showen vind ze nog niet zo leuk :N:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:20 podencos :cheer: ja dat lijkt erg weinig in verhouding tot jullie rassen, maar voor podencos is dat toch een droom aantal. 1 van mijn nestje zal erbij zijn, ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen, showen vind ze nog niet zo leuk :N:
Dat geloof ik direct. Wil je er niet bij zijn? Stiekum even om een hoekje kijken? :denken: :denken:
Maggie
Maggie
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

goud schreef:
Podenji schreef:20 podencos :cheer: ja dat lijkt erg weinig in verhouding tot jullie rassen, maar voor podencos is dat toch een droom aantal. 1 van mijn nestje zal erbij zijn, ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen, showen vind ze nog niet zo leuk :N:
Dat geloof ik direct. Wil je er niet bij zijn? Stiekum even om een hoekje kijken? :denken: :denken:
Maggie
oh ja!!!, alleen zal dat dit jaar niet gaan :-( misschien volgend jaar, Solar ( de moeder van die pup ) heb ik gekwalificeerd voor volgend jaar en de titertest heeft ze ook al, dus nu gewoon sparen , inschrijven en hopelijk er volgend jaar heen , al wordt ze dan bijna 7 maar goed je moet het een keer meemaken denk ik dan en als dat kan met een van je honden zou dat geweldig zijn :mrgreen:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Drijver
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gremlins
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Drijver »

Pfjoe... jullie hebben er "maar" 230...
Je zal met je Labrador daarheen gaan, daar zijn er 636 van. Zo hee!

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Hoewel het me ergens toch wel leuk lijkt houdt die enorme drukte en al het geregel me tegen. Eén van mijn honden is 3 keer gekwalificeert maar ik ben dus nooit geweest...
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

118 Tollers :cheer:

En ik ga er heen!! :cheer: ..Zonder Nilo :boos:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Het mooiste,liefste en weet ik veel-ras hebben die domme Britten niet (de Drentsche Patrijshond :pffff: )maar ik ga er dit jar toch mooi ook heen :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Leonieke
Zeer actief
Contacteer:

goud schreef:
Jaaaaa, dat zijn nog eens aantallen. Kom je hier niet tegen. Gewoon genieten straks in de ring. Bij ons 157. Kom je hier ook niet tegen. Ik heb er zin in. :cheer:
Maggie
Dank je.
Dat is ook zeker de bedoeling. Of we nu wat winnen of niet. Tzal wel niet, maar je weet maar nooit.
Enne, ik vind het al een eer dat beide honden er heen mogen!! Ben nu al trots op ze.

Jij ook veel succes!!
www.marengosoutfit.nl
Leonieke
Zeer actief
Contacteer:

Drijver schreef:

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Hoewel het me ergens toch wel leuk lijkt houdt die enorme drukte en al het geregel me tegen. Eén van mijn honden is 3 keer gekwalificeert maar ik ben dus nooit geweest...
Ach ja, zo heb je altijd baas boven baas. Ik zag ook rassen waar er maar 10 van zijn. Dat is eigenlijk ook niet echt leuk.

Dat geregel viel op zich wel mee. Gewoon een x gaan, zoiets blijft je altijd bij!! De eer alleen al dat je heen mag!! Wij hebben wel voor een georganiseerde busreis gekozen, zodat we niet ook nog het hotel, benzine, route, tunnel enz. hoeven te regelen.
www.marengosoutfit.nl
Drijver
Zeer actief

Leonieke schreef:
Drijver schreef:

Ach ja, zo heb je altijd baas boven baas. Ik zag ook rassen waar er maar 10 van zijn. Dat is eigenlijk ook niet echt leuk.

Dat geregel viel op zich wel mee. Gewoon een x gaan, zoiets blijft je altijd bij!! De eer alleen al dat je heen mag!! Wij hebben wel voor een georganiseerde busreis gekozen, zodat we niet ook nog het hotel, benzine, route, tunnel enz. hoeven te regelen.
Ik wil wel graag horen hoe het geweest is. Ik bedoel met het geregel en de drukte etc. Misschien kan ik dan ooit mijn mening herzien en toch ook eens gaan :wink:
Want dat het je altijd bij blijft, daar ben ik wel van overtuigt ja. Maar die mensenmassa's, het geschuifel, de files enzo. Ik wordt er al claustrofobisch van als ik er aan denk.
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

Vooral de zaterdag en zondag zijn druk, maar de donderdag en vrijdag gaan wel. Het geregel valt ook wel mee. Ik ben vorig jaar geweest. Ik was al naar Engeland geweest met de honden (hij had zich daar gekwalificeerd), dus dat was al allemaal in orde. Ik heb een bed en breakfast geboekt op een half uurtje rijden van het NEC. De tunnel via internet geboekt en online ingeschreven voor de show. Op de dag zelf kwam ik bij de parkeerplaats aan en dacht dat ik eerst verkeerd zat. Ik kon zo de parkeerplaats oprijden, geen files zoals in Nederland en België. Daarna een lekkere wandeling naar de hallen, maar er rijden ook busjes. Er ligt geen hondenpoep, iedereen ruimt het netjes op, dus je hoeft niet continu uit te kijken waar je je voeten zet (een verademing na de show in NL en BE). Bij binnen komst, wederom geen rij, gewoon naar binnen lopen, kaartje laten zien en klaar op zoek naar de ring en bench. Je hoeft niet 's morgens vroeg binnen te zijn, als je pas om 10.30 uur aan de beurt bent, (je moet geloof ik voor 11 uur binnen zijn, maar dat weet ik niet meer zeker). Als je weg gaat, moet je wel een kaartje laten zien voor je hond, dat je de hond had ingeschreven. Zo kan niemand met jouw hond er vandoor gaan.
Nelson is niet geplaatst (had ik ook niet verwacht, enorm veel goldens en niet een keurmeester die op zijn type viel), maar ik vond het een geweldige belevenis. Het was eigenlijk allemaal heel relaxed. De mensen naast ons begonnen om een uur of 11 aan de wijn en boden ons ook een glaasje aan. Ze hadden volgens mij eten en drinken voor een week bij zich. Wij hadden chocolade jenever mee genomen en dat vonden ze ook heel lekker. Het was heel gezellig.
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hayley84 »

marian* schreef:Het mooiste,liefste en weet ik veel-ras hebben die domme Britten niet (de Drentsche Patrijshond :pffff: )maar ik ga er dit jar toch mooi ook heen :mrgreen:
Hey zit me niet uit te schelden hé, kaaskop :evil: :evil: :pffff:
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

Hayley84 schreef: Hey zit me niet uit te schelden hé, kaaskop :evil: :evil: :pffff:
Kan ik er iets aan doen dat ze het mooiste en weetikveelwatmeer-ras niet kennen :19:
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Die kennen we wel en dat is de SBT :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

Hayley84 schreef:Die kennen we wel en dat is de SBT :pffff: :mrgreen:
Zie je wel?Niet dus :pffff: :smile:
Afbeelding
Drijver
Zeer actief

Elvira schreef:Vooral de zaterdag en zondag zijn druk, maar de donderdag en vrijdag gaan wel. Het geregel valt ook wel mee. Ik ben vorig jaar geweest. Ik was al naar Engeland geweest met de honden (hij had zich daar gekwalificeerd), dus dat was al allemaal in orde. Ik heb een bed en breakfast geboekt op een half uurtje rijden van het NEC. De tunnel via internet geboekt en online ingeschreven voor de show. Op de dag zelf kwam ik bij de parkeerplaats aan en dacht dat ik eerst verkeerd zat. Ik kon zo de parkeerplaats oprijden, geen files zoals in Nederland en België. Daarna een lekkere wandeling naar de hallen, maar er rijden ook busjes. Er ligt geen hondenpoep, iedereen ruimt het netjes op, dus je hoeft niet continu uit te kijken waar je je voeten zet (een verademing na de show in NL en BE). Bij binnen komst, wederom geen rij, gewoon naar binnen lopen, kaartje laten zien en klaar op zoek naar de ring en bench. Je hoeft niet 's morgens vroeg binnen te zijn, als je pas om 10.30 uur aan de beurt bent, (je moet geloof ik voor 11 uur binnen zijn, maar dat weet ik niet meer zeker). Als je weg gaat, moet je wel een kaartje laten zien voor je hond, dat je de hond had ingeschreven. Zo kan niemand met jouw hond er vandoor gaan.
Nelson is niet geplaatst (had ik ook niet verwacht, enorm veel goldens en niet een keurmeester die op zijn type viel), maar ik vond het een geweldige belevenis. Het was eigenlijk allemaal heel relaxed. De mensen naast ons begonnen om een uur of 11 aan de wijn en boden ons ook een glaasje aan. Ze hadden volgens mij eten en drinken voor een week bij zich. Wij hadden chocolade jenever mee genomen en dat vonden ze ook heel lekker. Het was heel gezellig.
Okee, duidelijk verhaal. Dat van die hondenpoep is bijna opmerkelijk te noemen. Hier in NL en B struikel je er over, bijna niemand die de moeite neemt het op te ruimen. Niet op de show zelf maar ook niet op de parkeerplaats buiten.
Maar is het daar bijvoorbeeld groot genoeg om een karretje mee te nemen en bij je te plaatsen? Ik zie op tv de honden allemaal in open "benches" liggen, maar ik zie dus niet hoeveel ruimte ieder nog heeft.
Dan is het dus nog boeken voor de reis, de overnachting, uiteraard inschrijven voor de show. Titeren op rabiës. En verder?
Groot voordeel is dat je pas net voordat de hond gekeurd wordt binnen hoeft te zijn (maar voor 11 uur dus). Dan sta je dus niet met zijn allen in een drommetje om 9 uur voor de ingang. Das heel mooi.
En wijn en chocolade jenever gaan dus ook mee :wink:
Nu ik dit allemaal opschrijf krijg ik zelfs zin!

Maar je zult net zien dat ik wél op de zaterdag of de zondag moet... Nou ja, ik ga veel mensen naar hun ervaringen vragen en misschien ooit... :mrgreen:
(Intussen kan ik me natuurlijk een paar dagen laten opsluiten in het kleinste kamertje. Dan zal het in Engeland met die claustrofobie
allicht meevallen :smile: ).
goud
Zeer actief
Contacteer:

Drijver schreef:
Elvira schreef:Vooral de zaterdag en zondag zijn druk, maar de donderdag en vrijdag gaan wel. Het geregel valt ook wel mee. Ik ben vorig jaar geweest. Ik was al naar Engeland geweest met de honden (hij had zich daar gekwalificeerd), dus dat was al allemaal in orde. Ik heb een bed en breakfast geboekt op een half uurtje rijden van het NEC. De tunnel via internet geboekt en online ingeschreven voor de show. Op de dag zelf kwam ik bij de parkeerplaats aan en dacht dat ik eerst verkeerd zat. Ik kon zo de parkeerplaats oprijden, geen files zoals in Nederland en België. Daarna een lekkere wandeling naar de hallen, maar er rijden ook busjes. Er ligt geen hondenpoep, iedereen ruimt het netjes op, dus je hoeft niet continu uit te kijken waar je je voeten zet (een verademing na de show in NL en BE). Bij binnen komst, wederom geen rij, gewoon naar binnen lopen, kaartje laten zien en klaar op zoek naar de ring en bench. Je hoeft niet 's morgens vroeg binnen te zijn, als je pas om 10.30 uur aan de beurt bent, (je moet geloof ik voor 11 uur binnen zijn, maar dat weet ik niet meer zeker). Als je weg gaat, moet je wel een kaartje laten zien voor je hond, dat je de hond had ingeschreven. Zo kan niemand met jouw hond er vandoor gaan.
Okee, duidelijk verhaal. Dat van die hondenpoep is bijna opmerkelijk te noemen. Hier in NL en B struikel je er over, bijna niemand die de moeite neemt het op te ruimen. Niet op de show zelf maar ook niet op de parkeerplaats buiten.
Maar is het daar bijvoorbeeld groot genoeg om een karretje mee te nemen en bij je te plaatsen? Ik zie op tv de honden allemaal in open "benches" liggen, maar ik zie dus niet hoeveel ruimte ieder nog heeft.
Dan is het dus nog boeken voor de reis, de overnachting, uiteraard inschrijven voor de show. Titeren op rabiës. En verder?
Groot voordeel is dat je pas net voordat de hond gekeurd wordt binnen hoeft te zijn (maar voor 11 uur dus). Dan sta je dus niet met zijn allen in een drommetje om 9 uur voor de ingang. Das heel mooi.
En wijn en chocolade jenever gaan dus ook mee :wink:
Nu ik dit allemaal opschrijf krijg ik zelfs zin!

Maar je zult net zien dat ik wél op de zaterdag of de zondag moet... Nou ja, ik ga veel mensen naar hun ervaringen vragen en misschien ooit... :mrgreen:
(Intussen kan ik me natuurlijk een paar dagen laten opsluiten in het kleinste kamertje. Dan zal het in Engeland met die claustrofobie
allicht meevallen :smile: ).[/quote

De open bench is alle ruimte die je hebt. Daar zet je je honden met of zonder bench op. Kar kun je er onder rijden. Trimtafel ervoor. Je mag in geen geval je spullen aan de ring zetten. Alle losse spullen kun je best wel kwijt op je bench. Ga zo vroeg mogelijk shoppen. Dan kun je overal nog bij. Als je oplet hoor je ook bijna geen honden blaffen.
Als de titer goed is moet je 12-24 uur voor vertrek nog wormen en teken doen, en verder dan genieten!!

Las net dat ze de 3e grootste inschrijving ooit hebben.
Ondanks alle toestanden blijven de mensen niet thuis.
Maggie
Maggie
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik zie dat er 11 Laekense komen, dat is ook meer dan voorgaande jaren.
Leuk! Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Er zijn toch nog 35 Cotons ingeschreven, best veel.
En er zijn 399 Shelties ingeschreven, ik kan met hart ophalen daar :wink:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Het is bij mij om de hoek :cheer:
Ik ga zondags working and pastoral dogs kijken.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
mon doesie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoezen
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door mon doesie »

:cheer: ik ga er de zaterdag naar toe... :cheer:

zonder hond,als begeleidster. met een touringcar. :wink:
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com

uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hutch »

Maeve schreef:118 Tollers :cheer:

En ik ga er heen!! :cheer: ..Zonder Nilo :boos:
Er zijn er idd een hoop ingeschreven :cheer:
En aangezien er een stuk of 7 nederlandse tollers heen gaan, moet ik ze toch echt gaan supporteren dit jaar. Is voor mij de eerste keer, dus ben erg benieuwd
marian*
Erelid
Contacteer:

renee-uk schreef:Het is bij mij om de hoek :cheer:
Hoe ver is het van Coventry af?
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Wil je als je een fotocamera meeneemt misschien wat Laekense op de foto zetten?
goud
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:
Fotograveren zonder flits. Ik ben daar op aangesproken door de ringmeester toen ik een foto van m'n hond en man in de ring wilde maken tijdens het keuren. :neenee: :neenee: Mag wel na het BOB.
Maggie
Maggie
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

marian* schreef:
Hoe ver is het van Coventry af?
een kwartiertje met de auto :mrgreen:

LongFields schreef:
renee-uk schreef:
Het is bij mij om de hoek

Ja hoor dat wil ik best
goud schreef:Fotograveren zonder flits. Ik ben daar op aangesproken door de ringmeester toen ik een foto van m'n hond en man in de ring wilde maken tijdens het keuren. Mag wel na het BOB.
Maggie
Dan hoop ik wel dat mn camera goed genoeg is :? maar ik zal het in elk geval proberen.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Leonieke
Zeer actief
Contacteer:

Heeee, wat leuk. Wij hebben een hotel in Coventery :mrgreen: .
Dus dat is maar een kwartiertje rijden?
www.marengosoutfit.nl
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tring »

Maar 201 langhaar en 126 korthaar Chihuahua's. :pffff: Ik was er eigenlijk van plan heen te gaan (telt even bij ekaar op, 327 chi's, ik denk dat ik dan in de hemel ben!) maar waarschijnlijk ga ik toch niet. Wilde er graag 2 fokkers ontmoeten en hun mooie hondjes zien. Uiteraard doet Keeff sowieso niet mee, we willen die anderen ook eens een kans geven. :pffff: :smile:
xx Marr en Keeff
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”