Bij Dapper werd er wel eens gegild dat hij een pitbull was. Iemand in de straat had een vervelend hondje en die persoon werd altijd heel agressief op ons vanwege Dapper

Toen Dapper een keer gevochten had met de buurhond die losliep en ook Dapper aanviel werd er zelfs geroepen dat hij afgemaakt moest worden omdat het een pitbull was
Met Cleo nog nooit een opmerking gehad. Zij is zo neutraal als hond dat er niks op aan te merken is.
Met Eva maak ik heel soms wel eens mee dat mensen zich geprovoceerd voelen omdat ze op een mechelaar lijkt. Een keer bij het tuincentrum werd iemand helemaal gek. Op mij af lopen, schreeuwen en zeggen tegen Eva ATTACK! , PAK ZE!

:N: Nu is Eva niet gedient van dat soort onzin helaas dus die gaat dan inderdaad grommen en uitvallen omdat ze niet tegen dreiging kan.
Ook heb ik nu 2 keer meegemaakt dat iemand vroeg of ze apporteerde en of ze te koop was.

Een keer moest ze volgen en dus vroeg weer iemand of ze te koop was. Ja, ik train africhting dus is je hond te koop? Nou nee, sorry

Dat heb ik met eerdere honden ook nooit meegemaakt.
O ja, en of Dapper een staffordkruising wilde dekken tijdens de RAD