Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zucht, flauwe geintjes over je hond...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Zucht, flauwe geintjes over je hond...

Ongelezen bericht door Jacksel »

Regelmatig als ik met Jamey loop zie je mensen even kijken en dan komt de vraag weer "Issie gevaarlijk".

Mijn standaard antwoord: "Ja levensgevaarlijk, ze valt iedereen aan :roll: ". En vervolgens loopt 'iedereen' weer lachend verder. Want o het is toch zoooooooo grappig. Heel soms zie je dat mensen de vraag menen, dan ben ik wel degene met lol (mijn klein mormeltje gevaarlijk, lol). Dan is mijn antwoord ook aangepast "nou, als je doodlikken onder gevaarlijk verstaat wel" (of iets dergelijks).

Krijgen jullie ook vaak van die 'zogenaamd' grappige vragen naar je hoofd? En welke?

Overigens zou het me best melig lijken als Jamey zou leren om pakwerk te doen, en dan op zo'n vraag antwoorden: "Ja, ze hangt wekelijks wel in mensen" oid.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

De meest sneue vind ik altijd....wat is nou de voorkant :evil: :evil:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

ik ken een hond a la formaat Jamie die idd pw heeft geleerd haha
dus wat let je...

"is ie afgericht" om dan vervolgens het te gaan "testen" in hoeverre de hond reageert als ze gekke onverwachte :devil: dreiging gaan geven... :roll:

Zeer domme grapjes vind ik dat sommgen mijn hond Blondie noemen.. de DH van Hitler en dan sieg heil roepen.. oeps :idea:

mijn forum naam is niet zo bedoeld.. ik ben blond... echt waar :mrgreen:
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

ja hoor.. bijna dagelijks..
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

blondie schreef:ik ken een hond a la formaat Jamie die idd pw heeft geleerd haha
dus wat let je...

"is ie afgericht" om dan vervolgens het te gaan "testen" in hoeverre de hond reageert als ze gekke onverwachte :devil: dreiging gaan geven... :roll:

Zeer domme grapjes vind ik dat sommgen mijn hond Blondie noemen.. de DH van Hitler en dan sieg heil roepen.. oeps :idea:

mijn forum naam is niet zo bedoeld.. ik ben blond... echt waar :mrgreen:
Ik zou best willen, maar moet dan nog een vereniging vinden die gek genoeg is om het met haar te willen doen hier in de buurt :mrgreen:

Overigens zat ik te bedenken dat ik Jamey's 'pak ze' commando wel eens kan bevestigen en uitbreiden... Nu gaat ze vaak blaffen (eerst iets opjutten, dan commando geven, anders blaft ze dus niet). Maar als die er vast inzit heb ik wel een leuk antwoord voor die zogenaamd grappige vragen...

Issie vals?

Ja PAK ZE!

:N: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Sammy1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden

Ongelezen bericht door Sammy1980 »

Ik krijg regelmatig de vraag wanneer ik haar ga wassen want "ze heeft allemaal vlekken"

En ik denk dat ik wel elke dag een keertje de vraag krijg waar de andere 100 zijn :roll:
Tegenwoordig zeg ik maar dat ik daar een jas van heb gemaakt :mrgreen:

(tenzij er kinderen bij lopen, die kunnen dat grapje niet zo waarderen)
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik heb een Rottweiler, en dan loop je voornamelijk tegen vooroordelen aan... :19:
Afbeelding
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Nu heb ik dat eigenlijk niet meer, vroeger :mrgreen: toen ik nog een rottweiler had erg vaak.
Ik kreeg haar in 86 en toen waren de rottweilers iets kleiner als nu, mijn meisje werd bijna 14 en de rottweilers zag je groter worden.
Toen kreeg ik erg vaak te horen dat ze te klein was vooral van bezitters van die kalven vaak zei ik dan maar "nee, ze is niet te klein jou mond is te groot" .......
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Och ze doen maar, hier natuurlijk altijd dat ze tegen de muur aan gelopen is, prima, ik reageer niet en loop gewoon door. Dat is bij mij tegen dovemans oren gericht.
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Eigenlijk nooit problemen. Ja, soms kinderen die vragen of Ferro bijt. Mijn standaard antwoord daarop is "momenteel even niet (hij staat nu te plassen)" of iets van die strekking. Met de anderen eigenlijk nooit wat.
Voorheen met Ymke de StBernard leverde dat wel dingen op over Beethoven en tonnetjes cognac.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

je geeft zelf ook flauwe antwoorden terug. gewoon negeren en doorlopen. :wink:
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

Ahhhh die krijgt veel te weinig te eten...
Dan hebben ze het over Timo, die evenveel krijgt te eten als Myra die 6 kg zwaarder weegt.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

mijn stiefmoeder zegt altijd: zwijgen en ja knikken.. en dat werkt het beste..

ik krijg niet vaak opmerkingen gelukkig.

1x met sam toen een man op de hondenclub zijn hondje ( ja :denken: ) ging vertellen dat ie bij sam weg moest blijven omdat die gevaarlijk was.

toen heb ik dus ook maar tegen het hondje ( ja.. :denken: ) gezegd dat ie niet bang hoefde te zijn omdat sam die ochtend al 5 puppies op had :19:

1x met lola met stiefmams erbij.. iemand vroeg haar of dat zo'n enge pitbull was.

mijn stiefmams keek heel raar.. kijkt die vrouw aan, kijkt mij aan, pakt lola op en zegt: nee dit is een lola :pffff: :smile:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Het boeit me niet zo wat mensen zeggen... soms maken mensen een grapje om een praatje aan tekunnen knopen, soms om stoer tedoen ofzo.... ik trek me er niets van aan en als ik een keer pms heb doe ik lekker populair grappig terug... :pffff:
Afbeelding
mon doesie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoezen
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door mon doesie »

kunnen ze wel wat zien????
dat krijgen wij dus veel te horen.
dat haar voor de ogen van een schapendoes hangt dient ook ter bescherming.
van bv takjes,naalden van planten/struiken.

:roll: :evil:
Laatst gewijzigd door mon doesie op 19 feb 2009 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com

uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Niet echt van die opmerkingen.
Maar wel kinderen, die bijvoorbeeld gaan "blaffen" als ze voorbij fietsen, of gaan fluiten of een kat na gaan doen.
Gelukkig reageert Beike daar niet op.

Wel krijg ik soms een complimentje over Beike, dat hij goed luistert of er mooi uitziet.

Edit : Een tijdje geleden, fietsten er 2 wat oudere mensen voorbij en ze zagen Beike.
Ik hoorde ze smoezelen en ik hoorde de één tegen de ander zeggen :
Kijk, zo'n hond hebben we vroeger ook gehad.
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Ja, ik krijg ook wel eens opmerkingen. Grote volwassen kerels noemen mijn schotse herdershond (reu) vaak "Lassie" :roll: En negen van de tien mensen denken dat mijn wolfhond een husky is. Meestal hebben kinderen het goed: die zeggen dan tegen hun moeder: "kijk mam, daar loopt een wolf"
Ik lach meestal even vriendelijk en loop gewoon door.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik krijg eigenlijk nooit flauwe opmerkingen. Ik heb een keer meegemaakt dat wat opgeschoten jochies in het donker vroegen of m'n hond beet. Ik zeg dan maar 'ja dat kan, vooral in het donker is ze waaks'. Als ze al duistere plannen hadden werden die wel snel de kop ingedrukt door mijn bruine monster (die overigens alleen maar mensen dood wil knuffelen maar dat weten zij niet).

edit; nu ik het van anderen lees besef ik me ook ineens dat mensen soms tegen Gol blaffen :19: Ik snap het nut er totaal niet van en Gol ook niet, ze kijkt ze aan met een blik van wat sta jij daar nou te doen :smile:
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Wel 1x gehad toen ik in het donker liep met Joey (beagle) en Dylan (grote zwarte labrador/rottweiler mix) en er een groepje jongeren voorbij kwam.
Die zagen alleen Joey,en moesten dus leuk even blaffen. Toen stapte Dylan in het licht van een lantaarnpaal... Ik heb ze nog nooit zo hard weg zien fietsen :smile:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Ja weleens.
Meestal in de trant van: die is agressief/verboden/een Pitbull

:19:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik zit heel diep na te denken, maar ik kan me geen opmerkingen herinneren. Waar ik wat voor moet uitkijken, is Brams 'lieve' uiterlijk. Mensen hebben nog wel eens de neiging om hem zomaar te gaan aaien. Maar eigenlijk gebeurt dat bijna nooit meer omdat ik flink doorstap en Bram geen enkele interesse heeft in onbekenden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Ik krijg wel eens de vraag of kobus zijn staart is gecoupeerd. Dat is niet zo, hij heeft gewoon een raar staartje :19: .
maitestar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
Contacteer:

Ongelezen bericht door maitestar »

Onze honden zijn geloof ik niet grappig, alleen doodeng :19:
Groetjes,
Wendy
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

maitestar schreef:Onze honden zijn geloof ik niet grappig, alleen doodeng :19:
Dat snap ik vaak niet, ik vind ze schattig met hun kale buikjes :pffff:
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Bij onze Curly vroegen ze altijd of ze even mochten aaien. :wink: De flauwste was is het een schaap, :devil: en is het een kruising van een Poedel :pffff: :pffff:
Maggie
Maggie
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

Ik vind die opmerkingen vaak lachwekkend en stoor mij er echt niet aan hoor.
De leukste vind ik.................heeeeeeeeeeeeee weet je dat je met een paard en varken aan de wandel ben!
Ben ik in een lollige bui roep ik altijd............het varken staat nu voor mij hoor en dan kleuren de lolbroeken meestal.
Kinderen die vind ik het leukst, een kontkrummeltje laatst vroeg of Vabian een echte tijger was............nou dan smelt je hoor.
Bika
Actief
Mijn ras(sen): 3 Whippets
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bika »

Met whippets krijg je ook regelmatig rare blikken of opmerkingen of ze wel te eten krijgen. Ik liep eens langs een school waar net zo'n patatauto stond. Een van de scholieren gaf dus de opmerking dat ze wel erg mager zijn. Ik zei daarop "koop dan eens een kroketje voor hem" Dat deed hij niet.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Dat blaffen soms ja, van jongelui. Zeg meestal dat ik dat wel erg stoer vind... :ok: :roll: want vaak doen ze het als ze net buiten bereik zijn hé.
De honden reageren er ook niet eens op.

En verder alleen maar vooroordelen. :wink:
Rottweiler_Hummer
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Rottweiler_Hummer »

ik krijg altijd reactie's van ow wat een leuk hond is het een berner senner dus ik zeg nee een rottweiler.. en dan is het meteen van ow.. nouw en dan worden kinderen meteen mee getrokken met de smoes dat ze spontaan ergens heen moeten
Afbeelding
Afbeelding
Marieta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer

Ongelezen bericht door Marieta »

Toen ik in helmond bij mijn vriend woonde hadden we aan de overkant een bedrijventerrein met een rottweiler erop. Een waakhond.
De eerste was ringo, we moesten regelmatig naar buiten om van die snertjong weg te halen. Blaffen schreeuwen uilachen tegen t hek aanschoppen. En ook natuurlijk in het weekend. zatlappen. er kwam veel uitgaansvolk langs. Vaak waren ze zelfs nog nuchter :evil:
De 2e hond (andere was oud en overleden) hetzelfde verhaal, alleen die waakte niet zo goed. Maar je zag m steeds vaker mopperen of agressief reageren. Wij gaven ze altid brood. En zelfs op dat momenr durfden de kinderen te pesten :19:

Nietleuk!

En met mn eigen hond vaak, leg er een zadeltje op, dan kun je paardrijden hahahahaha :roll: Daar wordt je moe van. En heeft ie al gegeten?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”