Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Op zoek naar een nieuw thuis maar hoe.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marley2016
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marley2016 »

Frenk schreef:
Dazzlie schreef:Ik geloof toch echt niet dat TS hierom zou gaan liegen toch?
Hier in de buurt is er ook een vereniging waar je met je kruising geen jachttraining mag doen. Sterker nog, het moet echt een jachthond zijn, anders kom je er al helemaal niet bij!
Nee, maar de vraag lijkt me gerechtvaardigd waarom ze dan niet naar een andere vereniging gegaan is. Er zijn er tig waar je uitstekend met een stamboomloze of rasloze kruising mag meedoen.
Misschien eraan gedacht dat ik geen auto tot mijn eigen beschikking(geen rijbewijs) heb en dus niet buiten de plaats kan gaan?
Ik afhankelijk ben van wanneer mijn vriend vrij is en dat hij meestal werkt op de tijden dat er sporten zijn.

Er hier voornamelijk kynologenclubs zijn en ik wel degelijks bij meerdere verenigingen ben geweest, waar ik met de fiets of openbaar vervoer kon komen.

Ik met dana bij 2 verschillende gedragstherapeuten ben geweest en wel degelijk naar andere oplossingen heb gekeken.

Ik was even vergeten dat dit het afzeikforum was (ik val niemand aan en zeker niet de mensen die WEL normaal kunnen reageren)
Ik vraag alleen maar om een goed advies en heb er niet om gevraagd afgezeken te worden ik wil alleen maar het beste voor mijn hond en als dat betekend dat ze hier niet kan blijven dan kan dat niet anders.

Ik wil niet van mijn hond af en ik ben absoluut niet iemand die geen reet om een dier geeft anders zou ik haar wel lekker laten wegrotten hier waar ze doodongelukkig van zou worden.

Dus zit me hier niet af te schilderen aub daar vraag ik niet om en doe ik andersom ook niet!
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

dunjatamara schreef:
Frenk schreef:
Dazzlie schreef:Ik geloof toch echt niet dat TS hierom zou gaan liegen toch?
Hier in de buurt is er ook een vereniging waar je met je kruising geen jachttraining mag doen. Sterker nog, het moet echt een jachthond zijn, anders kom je er al helemaal niet bij!
Nee, maar de vraag lijkt me gerechtvaardigd waarom ze dan niet naar een andere vereniging gegaan is. Er zijn er tig waar je uitstekend met een stamboomloze of rasloze kruising mag meedoen.
Misschien eraan gedacht dat ik geen auto tot mijn eigen beschikking(geen rijbewijs) heb en dus niet buiten de plaats kan gaan?
Ik afhankelijk ben van wanneer mijn vriend vrij is en dat hij meestal werkt op de tijden dat er sporten zijn.

Er hier voornamelijk kynologenclubs zijn en ik wel degelijks bij meerdere verenigingen ben geweest, waar ik met de fiets of openbaar vervoer kon komen.

Ik met dana bij 2 verschillende gedragstherapeuten ben geweest en wel degelijk naar andere oplossingen heb gekeken.

Ik was even vergeten dat dit het afzeikforum was (ik val niemand aan en zeker niet de mensen die WEL normaal kunnen reageren)
Ik vraag alleen maar om een goed advies en heb er niet om gevraagd afgezeken te worden ik wil alleen maar het beste voor mijn hond en als dat betekend dat ze hier niet kan blijven dan kan dat niet anders.

Ik wil niet van mijn hond af en ik ben absoluut niet iemand die geen reet om een dier geeft anders zou ik haar wel lekker laten wegrotten hier waar ze doodongelukkig van zou worden.

Dus zit me hier niet af te schilderen aub daar vraag ik niet om en doe ik andersom ook niet!
Doe 'ns kalm joh. Ik schilder je helemaal niet af (als iemand die het verkeerd doet :wink:).
Ik zeg alleen maar dat ik de vraag wel logisch vind. Da's alles. Niet meteen zo hysterisch doen.
Overigens ben ik met mijn rasloze kruisinkie bij de kynologenclub meer dan welkom, dus ook dat vind ik dan weer een aparte opmerking.
Maar ik vind het prima. Als een simpele opmerking je al zo boven je theewater brengt, dan ga ik wel in een ander topic lezen :zwaai
Afbeelding
Wendy1981
Actief
Mijn ras(sen): Shar-pei!

Ongelezen bericht door Wendy1981 »

Ik zou:
* in je omgeving vragen of er geen mensen zijn die je hond in huis willen nemen, of
* bij een rasvereniging aankloppen aangezien ze meestal willen helpen bij bemiddelen
* lid worden van een forum voor herders en daar je oproepje plaatsen

Succes in ieder geval. Is geen makkelijke beslissing.
Groetjes van Wendy en Shar-pei Dex!

Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik kijk even in je profiel, maar anderhalf jaar geleden was je net zo heetgebakerd als nu :denken: Het was handig geweest als je erbij geschreven had dat je afhankelijk bent van die ene vereniging, nu kwam het een beetje vreemd over.

Ik begrijp best wel dat het niet niks is om je hond te moeten wegdoen omdat hij niet te vertrouwen is met je zoontje, ik vind dat zelf ook behoorlijk heftig. Iedereen toch hier? Maar het is logisch dat mensen proberen je wat tips te geven, niemand kan ruiken wat je allemaal al geprobeerd hebt. Soms kan er een oplossing bijzitten waar je zelf nog niet aan gedacht had.

Verder: het kan best een tijdje duren eer je een goed huis voor haar hebt, in de tussentijd zou ik dus wel met een korfje werken i.p.v. haar de hele tijd weg te sluiten. Of is het zo heftig dat ze hem echt aanvliegt? Dan wordt het een ander verhaal.

Anne
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Marktplaats kan ook wel een goede optie zijn. Je bereikt een grote groep mensen en je bepaald zelf waar je hond terecht komt. Je kunt mensen op gesprek laten komen, samen gaan wandelen en zelfs bij die mensen thuis komen kijken, je bepaald zelf de regels.
Verder zijn er ook diverse herplaatsverenigingen die zich inzetten voor het matchen van honden en baasjes, google maar eens op herplaatsen hond :wink:
Heel veel succes ermee, het lijkt me een erg lastige beslissing.
Afbeelding
Marley2016
Actief
Contacteer:

morgen komt er iemand van k10 :cheer: die gaat kijken of ze geschikt is om bij hun opgeleid te worden tot politie hond of voor bij douane leger enz.

Ze weten het hele verhaal hebben dr op foto gezien.
En de beste man aan de telefoon wil haar alleen nog even zien, mocht ze geschikt zijn, laten hun foto's maken mocht haar rug en de heupen prima zijn dan kan ze daar blijven, anders komt ze toch terug naar hier.

nu het zo dichtbij komt :jank:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

dus het is niet meer nodig vrijdag?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Wat is de K10.. leiden die honden op en worden die dan verkocht aan het buitenland? Hebben ze een website?
Burnie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Burnie »

blondie schreef:Wat is de K10.. leiden die honden op en worden die dan verkocht aan het buitenland? Hebben ze een website?
Ik ken alleen K9. Die testen honden en als ze goedgekeurd worden, dan mogen ze in Dubai of ergens anders ver weg bouwwerven e.d. gaan bewaken.
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

blondie schreef:Wat is de K10.. leiden die honden op en worden die dan verkocht aan het buitenland? Hebben ze een website?
Ws bedoeld ts deze site.
http://k10workingdogs.com/
Afbeelding
daan!
Zeer actief

Ongelezen bericht door daan! »

dunjatamara schreef:morgen komt er iemand van k10 :cheer: die gaat kijken of ze geschikt is om bij hun opgeleid te worden tot politie hond of voor bij douane leger enz.

Ze weten het hele verhaal hebben dr op foto gezien.
En de beste man aan de telefoon wil haar alleen nog even zien, mocht ze geschikt zijn, laten hun foto's maken mocht haar rug en de heupen prima zijn dan kan ze daar blijven, anders komt ze toch terug naar hier.

nu het zo dichtbij komt :jank:
Als het dichtbij komt is het even slikken, maar als het van alle opties (en dan bedoel ik ook eventuele hulp die via dit forum wordt geboden) de beste is naar jou idee, en niet alleen de makkelijkste...................................., dan is het toch prima?
blondie
Zeer actief

bea leyba schreef:
Ws bedoeld ts deze site.
Dank je.. voor de TS denk goed na of dit het adres is waar je je hond achterlaat.. er is mij ooit eea verteld over mensen die honden zoeken die balletjes gek zijn of te maken zijn.. ik wil niet zeggen dat deze mensen zo zijn dus laat ik dat gezegd hebben..
maar er zijn verhalen van honden die balgek zijn en gebruikt worden als mijnhonden.. niet in de trant van ze speuren de mijnen op.. maar we gooien een balletje op een veld waar mogelijk mijnen zijn :N: die worden van marktplaats gehaald of van mensen die een goed herplaats adres zoeken..
Ik zeg niet dat dit zo;n club is.. maar jij had je hond in een huissituatie, de hond is nu bijna twee jaar.. waarom niet wat meer geduld en goed om je heen kijken voor een baas die de hond in huis wil nemen en evt mee wil gaan trainen voor een bepaalde sport.. lijkt me verstandiger dan de hond bij een organisatie te plaatsen die honden traint en doorverkoopt..

Ik zeg nogmaals niet dat deze club zo doet hoor.. maar ik weet niet.. er rinkelde een belletje bij me.. weet niet of ze jou hebben gevonden of jij hun.. maar ergens denk ik dat jij je hond toch liever in een huissituatie geplaatst ziet dan dat er een africhtingshond van wordt gemaakt, die in een kennel zit en wordt getraind.. en als de hond toch niet voldoet.. wat dan? neem dit mee in je kennis making

Ook las ik dat Malinois iets had op vrijdag met je.. of heb ik dat verkeerd begrepen?
malinois
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef:
bea leyba schreef:
Ws bedoeld ts deze site.
Dank je.. voor de TS denk goed na of dit het adres is waar je je hond achterlaat.. er is mij ooit eea verteld over mensen die honden zoeken die balletjes gek zijn of te maken zijn.. ik wil niet zeggen dat deze mensen zo zijn dus laat ik dat gezegd hebben..
maar er zijn verhalen van honden die balgek zijn en gebruikt worden als mijnhonden.. niet in de trant van ze speuren de mijnen op.. maar we gooien een balletje op een veld waar mogelijk mijnen zijn :N: die worden van marktplaats gehaald of van mensen die een goed herplaats adres zoeken..
Ik zeg niet dat dit zo;n club is.. maar jij had je hond in een huissituatie, de hond is nu bijna twee jaar.. waarom niet wat meer geduld en goed om je heen kijken voor een baas die de hond in huis wil nemen en evt mee wil gaan trainen voor een bepaalde sport.. lijkt me verstandiger dan de hond bij een organisatie te plaatsen die honden traint en doorverkoopt..

Ik zeg nogmaals niet dat deze club zo doet hoor.. maar ik weet niet.. er rinkelde een belletje bij me.. weet niet of ze jou hebben gevonden of jij hun.. maar ergens denk ik dat jij je hond toch liever in een huissituatie geplaatst ziet dan dat er een africhtingshond van wordt gemaakt, die in een kennel zit en wordt getraind.. en als de hond toch niet voldoet.. wat dan? neem dit mee in je kennis making

Ook las ik dat Malinois iets had op vrijdag met je.. of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik zou deze week even naar het hondje kijken of ze uberhaupt geschikt zou zijn voor de sport of eventueel werk aangezien ze hier in de buurt woont... Ik vind het zo te zien een heel leuk hondje nl.
Had ook eventueel een adres voor echt werk maar daarvan weet ik heel zeker dat de hond echt aan het werk gaat bij gebleken geschiktheid en gezondheid. Maar ze wilde liever dat ze naar een gezin ging, daarom verbaasde mij dit ook enigzins. :wink:
Maakt mij niet uit hoor, dit vooropgesteld... maar je moet echt het kaf tussen het koren scheiden mbt tot deze K9 centra.
Deze heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Als je wilt dat de hond bijvoorbeeld bij een leuk samenwonend stel terechtkomt zonder kinderen zou je bijvoorbeeld de hulp van Tineke hier op het forum vragen of zij mensen weet :wink: Zij is betrouwbaar, heeft een groot netwerk en verstand van zaken.

Zij staat als gebruiker gemeld als 'tineke', je zou haar een pb kunnen sturen :wink:
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Persoonlijk zou ik mijn hond niet snel naar zo'n vereniging of instantie meegeven. je weet nooit waar de hond ooit terechtkomt en wat en hoe ze met de hond omgaan. Dat weet je nooit natuurlijk, waar je de hond ook plaatst maar er zit een groot verschil in omgang met honden tussen een gezinshond en een hond die echt voor het harde werk wordt ingezet.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

dunjatamara schreef:Sinds dat ik als de doods ben dat het wel een keer raak is en ze Joey bijt en ze dus minder in huis kan rond lopen en dus veel in de tuin is en als dat niet kan in de bench moet(wat ik overigens hartstikke zielig vindt) gaat het naar mijn idee niet zo goed met haar ze is magerder geworden ondanks dat ze genoeg te eten krijgt ziet haar vacht er niet uit. en krijgt ze alsnog wel aandacht van mij.

Ik vindt het gewoon enorm zielig en een asiel vindt ik ook niet zo'n goed idee.
Eerlijk gezegd lijkt een asiel me prettiger voor haar :19:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
blondie
Zeer actief

malinois schreef:
blondie schreef:
bea leyba schreef:
Ws bedoeld ts deze site.

Ik zou deze week even naar het hondje kijken of ze uberhaupt geschikt zou zijn voor de sport of eventueel werk aangezien ze hier in de buurt woont... Ik vind het zo te zien een heel leuk hondje nl.
Had ook eventueel een adres voor echt werk maar daarvan weet ik heel zeker dat de hond echt aan het werk gaat bij gebleken geschiktheid en gezondheid. Maar ze wilde liever dat ze naar een gezin ging, daarom verbaasde mij dit ook enigzins. :wink:
Maakt mij niet uit hoor, dit vooropgesteld... maar je moet echt het kaf tussen het koren scheiden mbt tot deze K9 centra.
Deze heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.
Er is nogal een verschil in herplaatsen in een familie die graag de hond traint voor het echte werk of sport of aan een instantie meegeven ik hoop dat de TS zich dat beseft...
Jammer dat je misschien niet de kans krijgt om te kijken wat voor een hond het is... het lijkt mij ook een erg leuke kruising die graag met de baas dingen onderneemt.. of een bepaalde trainingsclub dan de juiste manier van herplaatsen is.. ik denk niet dat het mijn keus zou zijn..
Maar nogmaals ik veroordeel niets of niemand, wil alleen maar op bepaalde dingen wijzen die ter overdenking meegenomen kunnen worden.
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

dunjatamara schreef:ze is een kruising dus helaas is dat niet mogelijk :jank: dat zou anders wel de beste oplossing geweest zijn.

En ik wil haar ook helemaal niet kwijt, maar het is het beste voor haar.
Sinds dat ik als de doods ben dat het wel een keer raak is en ze Joey bijt en ze dus minder in huis kan rond lopen en dus veel in de tuin is en als dat niet kan in de bench moet(wat ik overigens hartstikke zielig vindt) gaat het naar mijn idee niet zo goed met haar ze is magerder geworden ondanks dat ze genoeg te eten krijgt ziet haar vacht er niet uit. en krijgt ze alsnog wel aandacht van mij.
Als je je echt zoveel zorgen maakt over bovenstaande, dan moet je haar zéker niet door zo'n K10 mee laten nemen. Je hebt het over aandacht tekort van nu, nou daar is het helemaal over met de aandacht. God, je geeft haar toch echt niet mee aan zo'n handelaar mag ik hopen??
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

*Linda* schreef:
dunjatamara schreef:ze is een kruising dus helaas is dat niet mogelijk :jank: dat zou anders wel de beste oplossing geweest zijn.

Sinds dat ik als de doods ben dat het wel een keer raak is en ze Joey bijt en ze dus minder in huis kan rond lopen en dus veel in de tuin is en als dat niet kan in de bench moet(wat ik overigens hartstikke zielig vindt) gaat het naar mijn idee niet zo goed met haar ze is magerder geworden ondanks dat ze genoeg te eten krijgt ziet haar vacht er niet uit. en krijgt ze alsnog wel aandacht van mij.
Als je je echt zoveel zorgen maakt over bovenstaande, dan moet je haar zéker niet door zo'n K10 mee laten nemen. Je hebt het over aandacht tekort van nu, nou daar is het helemaal over met de aandacht. God, je geeft haar toch echt niet mee aan zo'n handelaar mag ik hopen??
er zijn zeker goede k9 centra... het zusje van mijn hondje is daar ook naar toe gegaan, maar zeker goed uitgezocht waar ze naar toe gaan.
Ik krijg nog zeer regelmatig foto's, mails etc. van de agent waar ze nu zit die mij toevallig op internet heeft gevonden en zag dat ik een zusje had van zijn hondje....
Die gaan werkelijk door het vuur voor hun hond.

Afbeelding

maar nogmaals er zit heel veel verschil in.
Afbeelding
Burnie
Zeer actief

http://www.dogcentreholland.com/clinics.htm

Misschien kan dit de relatie met je hond nog redden. Niet geschoten is altijd mis! :wink:
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Wat hebben die gedragsdeskundigen eigenlijk gedaan.
Uit jouw verhaal hier maak ik op dat de hond alleen "agressief" is naar jouw zoon toe. Lijkt er toch op dat de hond niet door heeft dat ook jullie zoon boven hem staat. Die hond is niet vals richting hem, maar wil je zoon alleen maar "zijn plaats" in de roedel wijzen. Ik vemoed dat de hond daarin succes geboekt heeft en je zoon zoveel mogelijk uit de buurt van de hond blijft.
Een gedragsdeskundige moet niet alleen de hond opvoeden maar de baasjes ook: 90% van gedragsproblemen zijn veroorzaakt door de baasjes zelf. Als je die hond echt liever wil houden moeten jullie ook aan jezelf werken.......dat kost tijd....veel tijd.
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Het lijkt er op dat TS het gedrag gewoon niet vertrouwd en voor 100% zekerheid gaat en dat is dus herplaatsen.

Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden maar dan blijft TS altijd met een stukje ongerustheid zitten.

Of verkopen (want dat is het) aan een trainingscentre nu juiste oplossing voor de hond is weet ik niet. Heeft de hond een beetje aanleg voor iets dan is er een kans dat ze redelijk terecht komt.

Ook op dit forum is er een rubriek herplaatsen dus waarom daar dan niet aangemeld?
En anders zijn er nog wel een paar sites waar ze kan worden aangemeld voor herplaatsing en dan weet je ook dat ze weer in een gezinsverband terechtkomt.

Een voorbeeld:
http://www.eeneigenhok.nl/
Marley2016
Actief
Contacteer:

Laat ik voorop stellen dat ik wel degelijk andere opties heb bekeken en overwogen.

Mijn inziens omdat het een gedreven hond die van alles voor je wilt doen.
Leek mij het de beste optie om dan toch maar geen ander huis voor haar te zoeken en wel een stichting als idd www.k10workingdogs.com de kennel van nani tala's home te overwegen.

En die mevrouw is ook geweest vanmorgen, laten we erop houden dat die mevrouw gezegd heeft dat ze geschikt is voor hun opleiding.

Of ik haar wel of niet mee gegeven heb houdt ik wel voor mezelf vooralsnog heb ik warme voeten achter me pc :mrgreen:
Frenk
Zeer actief

dunjatamara schreef:Of ik haar wel of niet mee gegeven heb houdt ik wel voor mezelf vooralsnog heb ik warme voeten achter me pc :mrgreen:
Maar waarom zou je daar geheimzinnig over doen?
Afbeelding
Burnie
Zeer actief

Ik wil niemand aanvallen, maar als je op maandag een topic opent waarin je tips en suggesties wilt over hoe je hond het best te herplaatsen (en die ook krijgt!), vervolgens je hond op donderdagochtend al door een professioneel trainingsbedrijf laat keuren, dan ben je wel erg snel door alle opties heengegaan.
Ik vraag me af waarom je dan dit topic hebt geopend? :19:
Marley2016
Actief
Contacteer:

Burnie schreef:Ik wil niemand aanvallen, maar als je op maandag een topic opent waarin je tips en suggesties wilt over hoe je hond het best te herplaatsen (en die ook krijgt!), vervolgens je hond op donderdagochtend al door een professioneel trainingsbedrijf laat keuren, dan ben je wel erg snel door alle opties heengegaan.
Ik vraag me af waarom je dan dit topic hebt geopend? :19:
Omdat ik aan het zoeken ben gegaan, en ze vandaag in de buurt was dus meteen zou kunnen komen kijken.Daarom!

Ik zeg toch ik heb nog steeds warme voeten :wink:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

malinois schreef:
*Linda* schreef:

er zijn zeker goede k9 centra... het zusje van mijn hondje is daar ook naar toe gegaan, maar zeker goed uitgezocht waar ze naar toe gaan.
Ik krijg nog zeer regelmatig foto's, mails etc. van de agent waar ze nu zit die mij toevallig op internet heeft gevonden en zag dat ik een zusje had van zijn hondje....

Afbeelding

maar nogmaals er zit heel veel verschil in.
Precies. En we hebben het hier wel over een huishond!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

En zo hoort het!
Maar goed, ik vind dat TS zelf moet beslissen waar haar hond het fijnst bij is. (niet dat er mensen hier zijn die dat niet zeggen. :wink: )
Maar ben toch stiekem wel nieuwsgierig waar ze heen gaat, hehe.. Heeft Malinois al een beslissing gemaakt?
Burnie
Zeer actief

dunjatamara schreef: Ik zeg toch ik heb nog steeds warme voeten :wink:
*Kwartje valt*
Aah ik snap 'm :wink:
Frenk
Zeer actief

LéonieHonden schreef:Heeft Malinois al een beslissing gemaakt?
Het was toch niet Malinois die langs is gegaan, maar iemand van die stichting? :denken:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”