Maarja wel weer krom dat die andere hond ook in beslag word genomen..:S

mijn gevaarlijke staff met yorky:P:D
Moderator: moderatorteam
wat een onzin!iones schreef:Waarom kun je dat niet? Het zijn allebei zoogdieren en ze kunnen allebei doden. Ook hun eigen soort.Chione schreef:
He ja, ga een hond even met een mens vergelijken.
Een hond die vals is moet in beslag worden genomen, tenzij de eigenaar er om mee kan gaan. Als eigenaren er mee om kunnen gaan, hoor je ook niets over hun hond in het nieuws.
Dit is ook onzin nergens staat dat die Yorkshire terier losliep en die A.S vast zat. Die mensen liepen langs een huis en die A.S is het erf af gekomen. En er staat nergens dat die Y.T los liep dus die disscussie gaat nergens over.rick en kimo schreef:wat een onzin!iones schreef:Waarom kun je dat niet? Het zijn allebei zoogdieren en ze kunnen allebei doden. Ook hun eigen soort.Chione schreef:
He ja, ga een hond even met een mens vergelijken.
Een hond die vals is moet in beslag worden genomen, tenzij de eigenaar er om mee kan gaan. Als eigenaren er mee om kunnen gaan, hoor je ook niets over hun hond in het nieuws.
je kunt een hond niet met een mens verglijken zij denken heel anders dan mensen.
en die opmerking "het zijn allebei zoogdieren" slaat al helemaal nergen op dat is het zelfde als een mug met een vogel vergelijken die kunnen ook allebei vliegen.
en als mijn hond vast aan de lijn zit en er komt een hond op mijn hond afgerent dan zal die van mij ook bijten als hij zich ongemakkelijk voelt. diegene moet zijn hond maar bij houden maar dat doen veel mensen niet. hier gebeurd het vaak zat dat ik voor de duur sta met me hond, dan komen er mensen langs met een hond en dan staat die hond zowat binnen. vaak zijn dat kleine hondjes. als de mijne dan bijt is het zo gebeurd ja.
En een topic van een jaar geleden.Marjoleine schreef:@Moosje, dit zou bij Hond en Leed horen geloof ik
En verder is dit weer een reuze knus topic
Ruim een half jaar.Valerie schreef:En een topic van een jaar geleden.Marjoleine schreef:@Moosje, dit zou bij Hond en Leed horen geloof ik
En verder is dit weer een reuze knus topic