Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Halverwege behendigheidsles geen zin meer-bij da geweest

Moderator: moderatorteam

Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Toevallig zijn we vandaag bij de dierenarts geweest, oa vanwege het weigeren bij de behendigheid.

De dierenarts heft Yèti helemaal gecontroleerd. Ze heeft een wat stijve linkerpols maar dat zou verder geen problemen moeten geven. Haar rechterschouder was wel gevoelig. Ik heb Rimadyl meegekregen en zou dat vanaf maandag moeten geven en dan kijken hoe de training op donderdag gaat. Als het duidelijk heel veel beter gaat, heeft ze dus ergens pijn die onderdrukt wordt. Ze raadde aan om dan een foto te maken. Maar ook als Yèti dan nog steeds weigert raadde ze een foto aan.
Ik twijfel wel wat over die pijnstilling ik vind een week pillen voor een avond training toch wel erg veel. :?
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Vervelend.
Beterschap voor Yèti.
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Rare dierenarst hoor, ik had haar vandaag aan de lijn omdat ze ook de uitslag van de giardia test door zou geven. We hebben t ook nog even over de schouder gehad.
Als het na een week pijnstilling hetzelfde gaat als met pillen was het waarschijnlijk een verrekking ofzo. Als het dan weer slechter gaat raadt ze aan om een foto te maken of maar meteen standaard aan de pijnstilling te gaan (vind dat advies wel erg snel komen, zo zonder verdere onderzoeken). :denken:
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”