Ik vind persoonlijk ouwehands veel leuker dan Amersfoort, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. En heel persoonlijk.
Veel plezier met waar je naar toe gaat..........maar dat gaat vast en zeker lukken
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke dierentuin is leuker?
Moderator: moderatorteam
-
geertje1978
- Zeer actief
Re: Welke dierentuin is leuker?
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wij zijn naar beide dierentuinen geweest met Tillo en A'foort vonden we veul geslaagder, vooral omdat je veel dichter bij de dieren kunt komen voor m'n idee. We hebben ook een abonnement gehad op A'foort.
Kijk m'n kleine guppie nou...

Kijk m'n kleine guppie nou...

- Tamaskan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): wolfhonden
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Rhenen is op zich een mooie dierentuin en toegankelijk voor honden. Gelukkig wel want juist door mijn honden krijg ik aanspraak met mensen en kan ik hun op ergens op wijzen wat ik hier nu ook stiekem doe en zou graag willen dat mensen daar eens over nadenken en misschien mee willen nemen als ze weer eens naar rhenen(ouwehands) gaan.
Al een hele tijd leeft daar namelijk een wolventeef in een voor haar veels te klein hok. Hun eerdere pogingen om haar bij de lopende roedel te voegen zijn mislukt, Hulp van mensen die ik ken en met wolven werken willen ze niet aannemen terwijl wij toch graag zouden zien dat de leefomstandigheden van deze wolvin zouden veranderen.
Dus als je het mij zou vragen zeg ik: mensen ga naar rhenen geniet van een mooie dierentuin en kijk in het berenbos even als je in de tunnel van gaas staat achterin het verblijf waar een aantal kleinere hokken staan. Daar leeft zij in en vaak loopt ze neurotisch heen en weer. Hoe meer mensen hier commentaar op maken hoe meer hun hun best misschien gaan doen om dit voor deze teef te verbeteren.
Al een hele tijd leeft daar namelijk een wolventeef in een voor haar veels te klein hok. Hun eerdere pogingen om haar bij de lopende roedel te voegen zijn mislukt, Hulp van mensen die ik ken en met wolven werken willen ze niet aannemen terwijl wij toch graag zouden zien dat de leefomstandigheden van deze wolvin zouden veranderen.
Dus als je het mij zou vragen zeg ik: mensen ga naar rhenen geniet van een mooie dierentuin en kijk in het berenbos even als je in de tunnel van gaas staat achterin het verblijf waar een aantal kleinere hokken staan. Daar leeft zij in en vaak loopt ze neurotisch heen en weer. Hoe meer mensen hier commentaar op maken hoe meer hun hun best misschien gaan doen om dit voor deze teef te verbeteren.