haha. Toen wij Chello net hadden liep ik een keer in het park met hem. Kwam er een oudere man aan, ook met duitseherder, die mij ook even ging vertellen hoe lelijk Chello wel niet was met dat slappe oor, die overbeet, maar 1 bal etc. Waar ik dat gedrocht (serieus) wel niet vandaan had.Gos schreef:Ik snap ook niet waar mensen de onbeschoftheid vandaan halen om ongevraagd op straat aan een wildvreemde dit soort domme meningen over een hond te gaan lopen verkondigen. Net als een fokster van flatcoats die ik ooit eens in een recreatiegebied tegenkwam met tig honden, en die m'n oude meneertje Max begon af te kraken, waar die in hemelsnaam op had moeten lijken qua ras, en dat hij rare oren had. Tunnelvisie, denk ik dan maar, kan niet verder kijken dan haar rashonden zeker, en ben er verder maar niet op ingegaan. Ik had ook wel kunnen beginnen over de rare oogleden van een aantal van haar honden, maar dat doe je toch niet?
Of je zou iets moeten terugzeggen als ik vind uw jas ook afschuwelijk
Zijn verbazing was groot toen ik doodleuk vertelde dat Chello een stamboom had.
Nou ja, hij geloofde dat dus niet. Het bestond niet dat zo'n lelijkerd als Chello een stamboom had.
Ik heb al die tijd echt zo