Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Crufts 2010

Moderator: moderatorteam

Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Re: Crufts 2010

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Sita schreef:
Anne&Taar schreef:Jaaa, ik ga ook! :cheer: Tweede keer...Vorig jaar nog twee keer uitgebreid gefouilleerd omdat ze bang waren voor een aanslag vanuit PETA. Waar zo'n documentaire al niet goed voor is... :roll: De goeden lijden weer eens onder de kwaden. Overigens is de show misschien wel weer via YouTube te volgen net als vorig jaar? :wink:
Ben jij ook al aan het aftellen?
De uren. :mann: Erg, he...Uren tellen tot je weer een bak geld kan uitgeven... :piew: :mrgreen:
Sjoera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sjoera »

Nu ik jullie verhalen lees krijg ik steeds meer zin om het ook eens met mijn eigen ogen te gaan zien.
Nog een vraagje: voor de shows/wedstrijden moet je daat apart voor betalen?
En kan je de tickets hier in Nederland al kopen of moet je dat daar doen aan de kassa?
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik heb nog een tip:als je iets ziet dat je graag wilt hebben,koop het dan meteen,schrijf het standnummer op waar je het hebt gezien of maak een foto van de stand want als je het terug moet zoeken loop je je ongelukkig.
En kijk hier eens.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Nanna schreef: Inderdaad, de engelsen zijn top, hun honden vaak mooi en de hallen schoon. Maar tóch....ik vond Earls Court echt iets speciaals hebben; zo typisch brits.
Die hallen in Birmingham vind ik sfeerloos. Daar heb je er dertien in een dozijn van.
Ik kan ze niet met elkaar vergelijken, omdat ik nooit in Earls Court geweest ben. Heb het wel op de tv gezien destijds, maar dat is toch anders dan wanneer je er zelf rondschuimt.
Maar de hallen in Birmingham genieten bij mij verreweg de voorkeur boven de hallen die ik hier "on the mainland" heb meegemaakt. Overal dat schitterende groene tapijt, en boven alle ringen nette borden met in grote letters Crufts erop met het logo, en de ringnummers. Georganiseerdheid ten top, en voor mij ook gewoon gezellig.
Nu had ik ook een aantal gezellige mensen om me heen, misschien scheelt dat ook wel enorm hoor. :wink:
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Wij gaan vanavond over. Morgen shoppen, vrijdag showen. Voor ons het 12e jaar mét honden. Heb er helemaal zin in. Aan iedereen die gaat, gewoon genieten daar. En succes :cheer: :cheer:
Maggie
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Wij zijn vorig jaar geweest met onze twee honden :F: .

Was echt helemaal te gek, wat een happening!! En we hebben lekker veel geld uitgegeven :oeps: .

De eerste dag hebben we zonder honden geshopt en naar de BIG keuring gekeken. Die eindkeuring vond ik toch echt wel het toppunt hoor, fantastisch :ok: !!

Ooit hopen we nog met ons eerste zelfgefokte meisje heen te mogen, maar daar is nog tijd zat voor :mrgreen: .
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
Trinand
Actief
Mijn ras(sen): Briard.
En ik zou héél graag een Pyrenees herdertje erbij willen :-)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trinand »

Oh, ik had zo graag heen gewild, maar kon geen (niet al te dure) reis vinden.
Ook omdat ik alvast wou kijken hoe het er toegaat, want volgend jaar wil ik graag zelf met Dinand heen.
Hij heeft zijn kwalificatie, daar moet je toch gebruik van maken :lol1:
Maar ik zit hier 4 dagen achter het scherm om te kijken, het huishouden komt volgende week wel weer.

Heel veel plezier voor iedereen die gaat.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Yana is in december Jeugdwinster geworden en dus gekwalificeerd voor de Crufts. Ik hoop in 2011 met haar er heen te gaan (heb het officiele certificaat en haar ATC-nummer al aangevraagd en binnen en ik start volgende maand met de bloedonderzoeken). Ik kijk al jaren naar de uitzendingen van de Crufts door de BBC (en nu via Internet) en het lijkt me geweldig om er volgend jaar met mijn eigen meisje te staan! :D
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Ik ben er nu zo'n zes maal geweest. Heb ook een jaar met m'n eigen hond op het groene tapijt mogen showen en ik moet zeggen dat dat toch wel een bijzonder gevoel was. Als het lukt wil ik in de toekomst graag nog een keer (of twee, drie ... :mrgreen:) gaan.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Tamara/Bayko
Zeer actief

Sjoera schreef:Nog een vraagje: hoe ga jij naar Crufts (vliegtuig, auto of anders)? Met of zonder je eigen hond? En is het een dure reis?
Wij gaan altijd met een hele groep in een paar gehuurde busjes naar Calais. Daar stappen we dan op de boot naar Dover en vanuit Dover gaat het met de busjes verder naar het hotel in Coventry. We hebben ook een keer vanwege stakingen in de haven de oversteek gemaakt met de trein door de tunnel. Is een stuk sneller dan per boot, maar ik vind persoonlijk de bootreis meer charme hebben. Overigens hoeft je hond op de boot niet in een kennel, hij kan ook in de auto blijven. Weet zo even niet meer uit m'n hoofd hoeveel de reis kost (zal ik na het weekend even navragen) , maar het is in ieder geval niet overdreven duur.
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik zit ook weer zoveel mogelijk gekluisterd achter de computer, vind het heel leuk om te zien en zou er heeel graag een keertje heen willen! :ok:
Helaas nog even de niet de mogelijkheid toe.. Vooral de zondag ben ik niet weg te slaan achter de pc!
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Sita schreef:
LongFields schreef:
Sita schreef:Dit jaar ga ik voor het eerst naar de Crufts. Moet eerlijk bekennen dat ik vooral voor de Agility, obedience enz ga. En natuurlijk alle standjes om te shoppen :cheer: :cheer:

Uiteraard ga ik ook wel naar de rassen kijken. Altijd leuk om zoveel verschillende rassen te zien bij elkaar :ok:
Welke dag/dagen ga jij?
Je zal je ogen uitkijken en tijd tekort komen, dat weet ik zeker! :mrgreen:
Vrijdag tot en met zondagmiddag :cheer:

Ik denk zeker dat ik tijd te kort ga krijgen. Zo veel leuks te zien!
Ik ga in dezelfde periode, alvast veel plezier gewenst
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

solar heeft zich 2 maal gekwalificeerd, en dit jaar wilde ik echt gaan maar het is er gewoon niet van gekomen alles te regelen eromheen, nu hebben cy en smitthy ook hun kwalificatie gehaald en die zijn zelfgefokt dus extra leuk, nu moet ik eigenlijk wel gaan volgend jaar, een extra reden is dat hun broer en 2 zusjes die in engeland wonen dan waarschijnlijk ook komen.
ik denk dat we dat dan maar gewoon moeten doen , en nu echt :klaar:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Net als Yvette stap ik vrijdagochtend in het vliegtuig voor 3 dagen Crufts. En naarmate vrijdag dichterbij komt, krijg ik er steeds meer zin in!
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Sjoera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier

Ongelezen bericht door Sjoera »

Iedereen die gaat, een goede reis en fijne dagen toegewenst!
En niet vergeten foto's te maken voor de thuisblijvers!
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:solar heeft zich 2 maal gekwalificeerd, en dit jaar wilde ik echt gaan maar het is er gewoon niet van gekomen alles te regelen eromheen, nu hebben cy en smitthy ook hun kwalificatie gehaald en die zijn zelfgefokt dus extra leuk, nu moet ik eigenlijk wel gaan volgend jaar, een extra reden is dat hun broer en 2 zusjes die in engeland wonen dan waarschijnlijk ook komen.
Ja, leuk! Dan kan Yana samen met haar vriendje een reisje Engeland maken! :wink:
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

ooit wil ik er ook wel eens naar toe, maar dat zal dan zonder honden zijn
ik heb nog nooit een DC geweten die op Crufts mee deed, volgens mij (kan er
naast zitten) is de DC in Engeland niet erkent ook niet
hoe kwalificeer je eigenlijk voor Crufts?
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Scooby schreef:
Podenji schreef:solar heeft zich 2 maal gekwalificeerd, en dit jaar wilde ik echt gaan maar het is er gewoon niet van gekomen alles te regelen eromheen, nu hebben cy en smitthy ook hun kwalificatie gehaald en die zijn zelfgefokt dus extra leuk, nu moet ik eigenlijk wel gaan volgend jaar, een extra reden is dat hun broer en 2 zusjes die in engeland wonen dan waarschijnlijk ook komen.
Ja, leuk! Dan kan Yana samen met haar vriendje een reisje Engeland maken! :wink:
kijk , dat maakt het een nog beter idee :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Nanna schreef: Inderdaad, de engelsen zijn top, hun honden vaak mooi en de hallen schoon. Maar tóch....ik vond Earls Court echt iets speciaals hebben; zo typisch brits.
Die hallen in Birmingham vind ik sfeerloos. Daar heb je er dertien in een dozijn van.
Heb jij de Olympia Halls nog meegemaakt?
dat was pas sfeertje ( verschrikkelijke oude troep), donker oud, maar wel heel gezellig, veel minder overdreven stands, honden centraal in het midden, stands erom heen, veel John Steed figuren incl. bolhoed en paraplu,en dan dat boemeltje er naar toe, vanuit de ondergrondse in het treintje wat je naar de middle of nowhere bracht.
ach ja nostalgie :wink:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Trixi
Actief
Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Trixi »

Morgenavond vertrek ik samen met een vriendin naar de Crufts. :cheer: Ik ben al een aantal keren geweest. Dit jaar nemen we de slaapboot van Hoek van Holland. Hier dus een klein stukje rijden en in Engeland ook nog een stukje. We zijn ook al eens met het vliegtuig gegaan. Mijn trainster heeft daar de vorige 2 jaar agility gelopen, er was toen dus een hond mee en dan is de kanaaltunnel ideaal vind ik. Hoewel de boot vanuit Duinkerken naar Dover ook prima te doen is met hond en volgens mij het voordeligste (dit heb ik zelf een paar keer gedaan toen ik agilitywedstrijden in Engeland heb gelopen).

Ik heb zelf ook niet zoveel met het showen van honden (ik heb 2 kruisingen en een bc met stamboom die op de show geen hoge ogen zal gooien). De Crufts is zoveel meer dan dat vind ik. Je kan inderdaad heerlijk shoppen, demo's bekijken, agility,flyball, obedience en dogdance wedstrijden bekijken en natuurlijk heel veel mooie lieve karaktervolle hondenkoppies zien.
Groetjes van Bo en de honden.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

vania schreef:hoe kwalificeer je eigenlijk voor Crufts?
In Nederland kan dat door op de Winner in Amsterdam de Winner- of Jeugdwinnertitel te behalen.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:
Scooby schreef:
kijk , dat maakt het een nog beter idee :cheer:
:D
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Voor de gene die gaan, veel plezier :cheer:
vania
Zeer actief

Scooby schreef:
vania schreef:hoe kwalificeer je eigenlijk voor Crufts?
In Nederland kan dat door op de Winner in Amsterdam de Winner- of Jeugdwinnertitel te behalen.
dan zal dat waarschijnlijk hier gaan via de brussels dogs show, maar aangezien de DC hier nog niet erkent is, zal dat dus niet gaan
nu ben ik wel benieuwd of er een "lijst" is waar alle rassen op staan die in Engeland erkent zijn en waar je met mee kan doen aan Crufts

voor de mensen die gaan, heel veel succes gewenst
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik zit weer gekluisterd voor de internetbuis. :mrgreen:
Voor de mensen die er nu zijn - heel veel (show)plezier gewenst!
Tamara/Bayko
Zeer actief

Die livestream is echt veel te leuk! Zit hier aan het scherm gekluisterd terwijl ik eigenlijk de benedenboel wou poetsen vandaag.
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

vania schreef: dan zal dat waarschijnlijk hier gaan via de brussels dogs show, maar aangezien de DC hier nog niet erkent is, zal dat dus niet gaan
nu ben ik wel benieuwd of er een "lijst" is waar alle rassen op staan die in Engeland erkent zijn en waar je met mee kan doen aan Crufts

het ras moet in engeland erkent zijn, onze galgo heeft de jeugdwinner titel gehaald en was dus in feite ook gekwalificeerd maar de galgo is niet erkent in engeland dus helaas pindakaas voor onze barrebas :wink:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

vania schreef: nu ben ik wel benieuwd of er een "lijst" is waar alle rassen op staan die in Engeland erkent zijn en waar je met mee kan doen aan Crufts

hier een pagina van the kennel club uk waar je alle 210 in de UK erkende rassen kunt vinden, even klikken op de rasgroepen.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
vania
Zeer actief

renee-uk schreef:
vania schreef: nu ben ik wel benieuwd of er een "lijst" is waar alle rassen op staan die in Engeland erkent zijn en waar je met mee kan doen aan Crufts

hier een pagina van the kennel club uk waar je alle 210 in de UK erkende rassen kunt vinden, even klikken op de rasgroepen.
dank je wel
had ik toch gelijk dat de DC in Engeland niet erkent is en dus ook niet te zien is op Crufts
Afbeelding
Trinand
Actief
Mijn ras(sen): Briard.
En ik zou héél graag een Pyrenees herdertje erbij willen :-)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trinand »

Emiliano du Manoir Noble, de vader van mijn hond Dinand,
is BOB Beste Reu op de crufts geworden.

Ik ben onwijs trots :D
Plaats reactie

Terug naar “Show”