Ja dat lijkt mij niets met kunnen of willen te maken hebben maar net wat je voor ellende op je hals wilt halen en wat je vind dat het waard is.crutz schreef:wat is er leuk aan een onvoorbereid nestje met veel pups, waarvan je onmogelijk weet of je goede kopers/nieuwe eigenaren kan vinden, dan wel waarvan je ook niet weet of dat het blijvende huizen zijn vanwege mss moeilijke karakters, en waar zeer apart volk op afkomt als je adverteerd.....Tulp schreef:Wat een klotesituatie. Jammer dat je dierenarts niet mee wilde werken aan een abortus op het moment dat je nog geen leven voelde. Nu wordt het allemaal te echt en is dat reuze moeilijk, net zoals dat het moeilijk is om er in te laten slapen na de geboorte.
Ik zou het niet kunnen eerlijk gezegd, hoewel ik er weer geen enkele moeite mee heb om ze te laten gaan als ze wat mankeren.
Zoek in je omgeving iemand die ervaren is, die je bij kan staan tijdens de bevalling. De meeste teefjes weten prima wat ze moeten doen, maar overleg met een ervaren iemand, desnoods telefonisch geeft een hele boel rust.
Heel veel succes maar het gaat vast goedkomen en een nestje is best leuk!
Beetje nuchterheid mag wel hoor en dat wil niet zeggen dat je er geen emotie bij hebt.