luna2906 schreef:Cleva schreef:Jaja, jaag nou niet weg. Ik wil eten hoe het zit.
Hier sluit ik me bij aan

De vacht van moeders viel mij ook al op. Ik begrijp uit het verhaal van TS dat haar andere hond 2 1/2 week geleden is aangereden. Het is natuurlijk niet gek dat die hond dan de meeste aandacht krijgt, maar gemiddeld is een hond toch om en nabij de 65 dagen drachtig? (Ik ben een complete leek qua dracht/bevalling, maar ik steek nog wel eens wat op hier

) dat is dus ruim 9 weken. Dan zou je die overige weken toch wel wat hebben moeten kunnen merken?
als je pech hebt een een beetje een lange teef dan zie je de dracht pas heel laat.
het echte groeien doen ze pas de laatste 2-3 weken, dus net de tijd dat TS het erg druk heeft gehad met haar aangereden hond....
Toen de aandacht nog niet volledig op de andere hond gericht was? Hoe kan ze eigenlijk gedekt zijn? Is ze ontsnapt? Waarom denk je dat de rottweiler de vader is?
Veel vragen, ik ben nieuwsgierig!
volgens mij heeft TS geschreven dat ze onder de schutting doorgegraven had, als ze dat gedaan heeft terwijl ze loops was weet je eigenlijk toch al genoeg zou ik zeggen, maar idd, mss gewoon als eerste honden eigenaar (wat ik zo tussen de regels door lees) niet bij stil gestaan. Pas vroeg er hier ook iemand of haar teef die begin december loops was geworden ook nog dekrijp was met de oudjaars wandeling in Bussloo, terwijl dat naar alle waarschijnlijkheid ruim na de loopsheid is, het is vaker zo dat een loopsheid 3 weken duurt dan dat hij langer duurt. ook die TS is daar niet op aangevallen,
geef dze TS dus het voordeel van de twijfel dat ze er echt niet bij stil gestaan heeft qua loopsheid icm ontsnappen
@TS, waarom denk je aan een Rottweiler (wat idd volgens mij niet kan met die 2 witte pups), is een van de buurhonden een rott?