Tulp schreef:Dat is een goed idee, even iemand met ervaring mee laten kijken. Goed dat je zelf ziet dat de pups verspreid liggen, dan hebben ze het inderdaad te warm. Lekker knus op een hoopje tegen de buik van moeder zie ik het liefst de eerste weekstephanietaal schreef:Oké dankjewel allemaal.
Ik ga straks een fokker uit de buurt bellen vragen of zij even wil langs komen.
De pups liggen vaak gespreid van.elkaar dus ik ga t proberen zonder lamp.
En ja mijn gevoel zegt bijvoeren maar die 5 tot 10 procent per dag halen de meeste wel maar niet allemaal..
Niet onzeker worden van alle adviezen, je doet het goed want je trekt aan de bel omdat je merkt dat het niet lekker gaat.
Eén keer per dag wegen is voldoende, anders maak je jezelf veel te veel zorgen. Vaak komen ze een dag nauwelijks aan en de volgende dag is dat pupje veel gegroeid. Zo lang ze drinken, een beetje groeien en niet uitdrogen (velletje wat blijft staan) komt het vast allemaal goed met je pups.
heel fijn om even een positief bericht te lezen.
ik heb ook besloten vanaf vandaag maar 1 keer te gaan wegen per dag.
en ze komen wel allemaal aan dus ja dat is wel goed. en wat bedoel je precies met het uitdrogen? dat gedeelte snap ik niet goed.
ik ga straks zeker even bellen of zij tijd heeft en ja natuurlijk wil ik alle hulp die er is omdat ik wil dat ik 10 pups gezond kan groot brengen. ze zijn alle 10 levend geboren en wou het graag zo houden.
bedankt hiervoor!