Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dilemma omtrent plaatsen pup

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Re: dilemma omtrent plaatsen pup

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Annedee schreef:Dus misschien is er wel iets voor te zeggen, wat oudere mensen, al vind ik 90+ wel een groot risico hoor.
Wie is er 90? In elk geval niet de kopers van TS, maar goed, die hebben alweer afgehaakt.

Ik vind leeftijd geen criterium en gezondheid maar tot op zekere hoogte.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Annedee
Erelid
Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Aantal honden: 1

Re: dilemma omtrent plaatsen pup

Ongelezen bericht door Annedee »

Marjoleine schreef:
Annedee schreef:Dus misschien is er wel iets voor te zeggen, wat oudere mensen, al vind ik 90+ wel een groot risico hoor.
Wie is er 90? In elk geval niet de kopers van TS, maar goed, die hebben alweer afgehaakt.

Ik vind leeftijd geen criterium en gezondheid maar tot op zekere hoogte.
RachelleAmericanBulldog schreef:Mijn opa was 94 toen hij zijn laatste hond kreeg een west highland terrier..hin had daarvoor altijd foxjes gehad zijn laatste pup kreeg hij toen hij 86 was hij heeft die hond overleefd ....toen mijn opa stierf was hij 98 en tot twee weken voor zijn dood liep hij 4 keer per dag door het dorp met de hond, ik had toen shaggy die was net een jaar dus ik kon de hond niet opvangen.( de westie vrat shaggy op ) we hebben een adres gevonden voor hem en hij is daar nog jaren grlukkig geweest :) ...zoals gezegd leeftijd zegt niets ....ik begrijp het wel ivm werkhonden ;)
De opa van Rachelle dus, maar zelfs dat is gelukkig weer in orde gekomen. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”